Ik vind niks van sport. Ik vind die Cruijf een soort van PVV-er: grote bek hebben, wilde plannen neerleggen, huilen als het niet wordt doorgevoerd maar ondertussen niet de leiding willen nemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij iets van sport
één groot verschil: Cruijff heeft wel wat gepresteerd in zijn levenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind niks van sport. Ik vind die Cruijf een soort van PVV-er: grote bek hebben, wilde plannen neerleggen, huilen als het niet wordt doorgevoerd maar ondertussen niet de leiding willen nemen.
Hij irriteert me wat
Ongetwijfeld, maar dat de beste man in het verleden best goed bezig is geweest haalt niet weg dat ik hem nu eigenlijk een beetje een huilie vindquote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
één groot verschil: Cruijff heeft wel wat gepresteerd in zijn leven
Onzin! Ik ben heul niet zuur. Ik kan alleen af en toe wat irritant uit de hoek komenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Pee Derksen.. qua zuurgraad erg treffend moet ik zeggen
![]()
Ookquote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Onzin! Ik ben heul niet zuur. Ik kan alleen af en toe wat irritant uit de hoek komen
Zooo vervelend als dat gebeurt! En hij moet toch ergens zijn, dus nog een keer zoekenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
grrrrr.... had nog een bon om uit eten te gaan en die moest ik voor eind mei verzilveren. dus afgesproken met een vriendin om zaterdag in Noordwijk te eten. Wil ik reserveren, ben ik de bon kwijt!ik had 2 maanden geleden nog gekeken tot wanneer die geldig was en nu heb ik echt al mn stapels doorgenomen maar ben ik em kwijt... mn moeder die altijd alles terugvind heeft ook lief gezocht maar niet gevonden.
![]()
![]()
Ja was ie goed?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef LieLie het volgende:
Als ik nu naar pilates ga, dan ga ik spugen. Zo vol ben ik van de heerlijke high tea
Wat heb je allemaal gehad?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef LieLie het volgende:
Als ik nu naar pilates ga, dan ga ik spugen. Zo vol ben ik van de heerlijke high tea
En thee neem ik aanquote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef LieLie het volgende:
Ik had:
- Wittechocoladecheesecake
- Pestoparmahambrood met tomatenjam
- Creamy lemon crumb bars
Er waren:
- Muffins met bosbessenjam
- Scones met aardbeienjam en slagroom
- Sandwiches met zalm en citroenmayonaise
- Sandwiches met pesto, roomkaas en komkommer
Er was:
- een quiche met spekjes en kaas
- nog een quiche met spekjes en kaas
- quiche met rauwe ham, prei en uitjes
- een héle grote kom fruitsalade
/burp
Oja! Thee! Ik dacht al, ik mis ietsquote:Op donderdag 14 april 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En thee neem ik aan
Klinkt goddelijk, Lielie
Koeriersdienst??quote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nu nog een derde brood, een pot jam, een kwart cheesecake en drie stukjes lemoncrumbbars.
hehehe vandaar de dienstquote:Op donderdag 14 april 2011 19:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, kom maar halen, was er maandag nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |