SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It be weird.
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:24 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Oke...jou foto is inderdaad weird maar het voorbeeld van ts vind ik nog wel mee vallen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It be weird.
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:24 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Dit is dan weer wel vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It be weird.![]()
quote:
Neh.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Die foto in de OP en de foto van TS lijken verdacht veel op elkaar
Als ik die foto van je zo zie heb jij ook een beetje van die kleine appel tietjesquote:Op donderdag 14 april 2011 19:09 schreef groovy-cat het volgende:
Fuck off mijn tieten zijn veel chiller
kou gaat inderdaad het puffy effect tegen. Good 4 You!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:09 schreef groovy-cat het volgende:
Fuck off mijn tieten zijn veel chiller
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik die foto van je zo zie heb jij ook een beetje van die kleine appel tietjes
Niet zo'n grote bek Dimens.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik die foto van je zo zie heb jij ook een beetje van die kleine appel tietjes
Niets mis met appel tietjesquote:
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niets mis met appel tietjes![]()
Tevens begon jij zelf over je tieten, dan mag ik er best wat over zeggen.
Nee, ik ben het niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:34 schreef bernieboy het volgende:
TS lijkt inderdaad op de foto waarnaar ze linkt in OP
Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen met kleine borstjes meer gevoel hebben en het masseren dus intenser beleven. Soberzo appel tietjes > grote tietenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
En er is idd niks mis met appeltietjes
dankje.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen met kleine borstjes meer gevoel hebben en het masseren dus intenser beleven. Soberzo appel tietjes > grote tieten![]()
![]()
Trouwens, leuke Fobo update TS.
Meisjes/vrouwen denken altijd maar te weten wat jongens/mannen willen.quote:
Ligt eraan wat jullie bedoelen met geepileerd, ik hoef echt geen unibrow, en af en toe steken er een haar of 2 uit, die mogen er ook uit, maar het moet niet zo zijn dat je potlood nodig hebt om het ergens op te laten lijken...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dimens' lijstje, maar dan met mijn smaak:
• Mooie handvol
• Buikje
• Lang haar
• Ronde kont met mooie heupen en benen die van dun onder naar dik boven lopen (flinke dijen ftw!!!)
• on geëpileerde wenkbrauwen
• Het liefst groene of bruine ogen
Dat ze dus geen getekend, of nog erger getattoeerd, lijtje heeft waar een wenkbrauw hoort. Dat haar wenkbrauwen deels geëpileerd zijn is niet erg, maar ik vind donkere wat dikkere wenkbrauwen ook wel iets hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:23 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jullie bedoelen met geepileerd, ik hoef echt geen unibrow, en af en toe steken er een haar of 2 uit, die mogen er ook uit, maar het moet niet zo zijn dat je potlood nodig hebt om het ergens op te laten lijken...
Verder ben ik het helemaal eens met de lijstjes
Niets mis met donkere/dikkere wenkbrauwen, enkel met uitstekende haartjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ze dus geen getekend, of nog erger getattoeerd, lijtje heeft waar een wenkbrauw hoort. Dat haar wenkbrauwen deels geëpileerd zijn is niet erg, maar ik vind donkere wat dikkere wenkbrauwen ook wel iets hebben.
De foto in de OP wel ja, die tweedequote:
Maar heb je TS al gezien, die heeft ook kleine appel tietjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:27 schreef Tanin het volgende:
[..]
De foto in de OP wel ja, die tweedeMaargoed, als de meid zelf verder leuk is, kan ik me daar ook prima overheen zetten
-Grote borstenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
• Mooie handvol
• Buikje
• Lang haar
• Ronde kont met mooie heupen en benen die van dun onder naar dik boven lopen (flinke dijen ftw!!!)
• Het liefst groene of bruine ogen
Nou nouquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar heb je TS al gezien, die heeft ook kleine appel tietjes
Heeft wat mij betreft geen meerwaarde, denk zelfs dat ik een ieder knapper zou vinden zonder, maar dat maakt het geen afknapper ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:32 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Niet apart in slechte zin.
Het is gewoon een verschijnsel op zich en dat heeft wel wat, niet?
Ik ben het met al jouw punten eens, behalve cup B. Cup B gaat wel, maar cup C tot DD is leukerquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:18 schreef groovy-cat het volgende:
Nou dan zal ik als vrouw ook maar eens een lijstje maken voor wat ik denk dat een perfecte vrouw is:
- Cup B
- Zandloper figuurtje
- Stijl blond/donker/zwart haar
- Lange slanke benen
- Gewone normale wenkbrauwen(hoeft niet perfect, maar écht NIET getekend inderdaad.)
- Blauwe, donkere of groene ogen.
Ik vind qua lengte trouwens tussen de 1.60 en 1.70 perfect.
Ligt ook aan het figuur:quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben het met al jouw punten eens, behalve cup B. Cup B gaat wel, maar cup C tot DD is leukerVanaf E gaat het hangen (zeker na het 25e levensjaar).
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ronde kont met mooie heupen en benen die van dun onder naar dik boven lopen (flinke dijen ftw!!!)
Ik vind die eerste foto mooierquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:19 schreef Dimens het volgende:
Zanloper figuur![]()
[ afbeelding ]
Buikje![]()
[ afbeelding ]
Vrouwen met een buikje Sexy? Deel 4
Zie hier dat ik niet de enige ben.
Ik vind die eerste foto mooier![]()
Zo leuk die reacties van vrouwen die zeggen dat een buikje niet kan, zoiets wordt toch bepaald door mannen?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je het hele topic ff leest, zie je dat we dat al uiteengezet haddenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef Flixxy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij sommige vrouwen is epileren wel echt nodig. Je bedoelt waarschijnlijk epileren tot dun streepje en dan met potlood bijtekenen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef Flixxy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij sommige vrouwen is epileren wel echt nodig. Je bedoelt waarschijnlijk epileren tot dun streepje en dan met potlood bijtekenen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:19 schreef Dimens het volgende:
Zanloper figuur![]()
[ afbeelding ]
Buikje![]()
[ afbeelding ]
Vrouwen met een buikje Sexy? Deel 4
Zie hier dat ik niet de enige ben.
Zo leuk die reacties van vrouwen die zeggen dat een buikje niet kan, zoiets wordt toch bepaald door mannen?
Liever niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kon geen betere vinden, mag eigenlijk iets meer.
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt liever een meisje zoals Dromenvangertje.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:03 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind puffy nipples wel erg mooi moet ik zeggen
Maar dus niet zoveel buikje?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:29 schreef groovy-cat het volgende:
Nee ik denk tussen die eerste en 2e foto in
Hier zijn toch geen puffy nipples op te zienquote:
Die bovenste is geen buikje hebben, dat is gewoon volslank.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |