SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It be weird.
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:24 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Oke...jou foto is inderdaad weird maar het voorbeeld van ts vind ik nog wel mee vallen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It be weird.
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:24 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Dit is dan weer wel vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It be weird.![]()
quote:
Neh.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Die foto in de OP en de foto van TS lijken verdacht veel op elkaar
Als ik die foto van je zo zie heb jij ook een beetje van die kleine appel tietjesquote:Op donderdag 14 april 2011 19:09 schreef groovy-cat het volgende:
Fuck off mijn tieten zijn veel chiller
kou gaat inderdaad het puffy effect tegen. Good 4 You!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:09 schreef groovy-cat het volgende:
Fuck off mijn tieten zijn veel chiller
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik die foto van je zo zie heb jij ook een beetje van die kleine appel tietjes
Niet zo'n grote bek Dimens.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik die foto van je zo zie heb jij ook een beetje van die kleine appel tietjes
Niets mis met appel tietjesquote:
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niets mis met appel tietjes![]()
Tevens begon jij zelf over je tieten, dan mag ik er best wat over zeggen.
Nee, ik ben het niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:34 schreef bernieboy het volgende:
TS lijkt inderdaad op de foto waarnaar ze linkt in OP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |