quote:Op donderdag 14 april 2011 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Na lange tijd was de mijne de eerste dus lijkt me wel
Vanaf dat ze uit de douche kwam..... Ze zit zich op te vreeten voor aanstaande exit van Miekequote:Op donderdag 14 april 2011 18:04 schreef m00h het volgende:
[..]
Ze was weer behoorlijk aan het hijgen hč
Komt er straks zo'n likkende pup bij die natuurlijk vet aangehaald wordt door Jo... Flipse houdt het dan wel voor gezien denkt ik zoquote:Op donderdag 14 april 2011 18:06 schreef little_me het volgende:
[..]
ligt weer braaf in de hondenmand !
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef little_me het volgende:
Ik snap niet waarom Mo zich opmaakt, ze jankt het er vanavond toch weer af.
Ha, vanmiddag was het net zo tijdens het make-uppenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanaf dat ze uit de douche kwam..... Ze zit zich op te vreeten voor aanstaande exit van Mieke
ik wil het niet hopen..want dan kijk ik helemaal niet meer..die apen daar moeten zelf weten dat ze zich voor gek zetten..maar nogmaals..geen dieren in zo een idioot gedoequote:Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt er straks zo'n likkende pup bij die natuurlijk vet aangehaald wordt door Jo... Flipse houdt het dan wel voor gezien denkt ik zo
Alles voor de show,quote:Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef little_me het volgende:
Ik snap niet waarom Mo zich opmaakt, ze jankt het er vanavond toch weer af.
helemaal mee eens....ze kunnen niet eens fatsoenlijk voor zichzelf zorgen....quote:Op donderdag 14 april 2011 18:10 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik wil het niet hopen..want dan kijk ik helemaal niet meer..die apen daar moeten zelf weten dat ze zich voor gek zetten..maar nogmaals..geen dieren in zo een idioot gedoe
Doe maar niet ben allang blij dat die boeler er uit is .quote:Op donderdag 14 april 2011 18:09 schreef Chanel5 het volgende:
Jo en Flip moeten maar ingeruild worden voor Cynthia en Servio![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles voor de show,
Naar dode vis stinkend trouwens, volgens Lau en Sher.
Antwoordde ze ook nog bevestigend op met : Ja ik heb al 3 keer mn tanden gepoetst...
Je doos moet je poetsen
die broek zit een beetje vast gekoekt denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 18:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
...hahahaha....maar ook scheren gaat natuurlijk niet met alltijd die broek aan..dit zal nu echt wel een lopend ebola leger zijn
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Lau dr haar nu geverfd??
nou dan??dat is toch al idioot genoeg of niet??ze zijn zelf te moe om hun doos te wassenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:12 schreef Laysa het volgende:
Idioot gedoe??? ik zie anders alleen maar hele saaie beelden....Zelfs de schapen waren niet mak genoeg om te blijven![]()
Dr is geen zak daar te beleven hoor!
Ik denk dat het wel los loopt met dat hondje...ik neem aan de ze die niet op de BBQ gooien hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 18:15 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nou dan??dat is toch al idioot genoeg of niet??ze zijn zelf te moe om hun doos te wassen
wat denk je zelf???quote:Op donderdag 14 april 2011 18:18 schreef MargrietV het volgende:
Joanna en Laura zouden toch koken vandaag!
Ik wou het net posten wat een achterbakse kreng zegquote:Op donderdag 14 april 2011 18:17 schreef Ytsmi het volgende:
Wat zit die achterlijke Mo nou te zeiken ze liggen zelf de hele dag op bed en nu beledigd zijn dat jo niet met maik heb gesproken achterlijk muts
ohhh..ze eten sla dus???quote:Op donderdag 14 april 2011 18:18 schreef MargrietV het volgende:
Joanna en Laura zouden toch koken vandaag!
quote:
Hopelijk lult Servio dat allemaal ff door.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:19 schreef Verity het volgende:
Ik had het leuker gevonden dat de komende week de week van de waarheid was geweest.
Jo had dan wellicht de beelden kunnen zien van hoe Mo over haar praat... bitch fight!
Nee, de cos op het scherm, zodat ze ziet hoe wij over hun praten.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:19 schreef Verity het volgende:
Ik had het leuker gevonden dat de komende week de week van de waarheid was geweest.
Jo had dan wellicht de beelden kunnen zien van hoe Mo over haar praat... bitch fight!
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:20 schreef bixs het volgende:
Sharon: 36.483 euro
Philip: 19.018 euro
Laura: 11.613 euro
Karim: 6.500 euro
Gerard: 3.500 euro
Monique: 1.500 euro
Joanna: 1.000 euro
Maik: 1.000 euro
waar is stef gebleven met zijn 100 euro
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:21 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja..en tussen haar benen kan je een vrachtwagen parkeren
Oooh yaquote:Op donderdag 14 april 2011 18:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, de cos op het scherm, zodat ze ziet hoe wij over hun praten.![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:22 schreef Sunshine1977 het volgende:
Met Sunshine1974 onderweg naar de liveshow. We zwaaien naar jullie, ik ben in tijger en '74 in het zwart!
*zwaai*
Wel op een plekje gaan zitten dat er wat caps gemaakt kunnen wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:22 schreef Sunshine1977 het volgende:
Met Sunshine1974 onderweg naar de liveshow. We zwaaien naar jullie, ik ben in tijger en '74 in het zwart!
*zwaai*
Hallo Ruud!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, de cos op het scherm, zodat ze ziet hoe wij over hun praten.![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel op een plekje gaan zitten dat er wat caps gemaakt kunnen worden
Neeeee!
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel op een plekje gaan zitten dat er wat caps gemaakt kunnen worden
Je weet waar je op moet letten mark, op een tijgertje en een men in blekquote:
ik doe mee.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:26 schreef Sunshine1977 het volgende:
En als Maik er niet uit gaat roepen we heel hard BOEOEOEEE!!
Dan ga ik keihard janken en stort me op me bed neer.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:26 schreef Sunshine1977 het volgende:
En als Maik er niet uit gaat roepen we heel hard BOEOEOEEE!!
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je weet waar je op moet letten mark, op een tijgertje en een men in blek
Een lady in blek bedoel je?!
:-)
ze had ook gezegd dat ze geen sex meer zou hebben op scherm...quote:Op donderdag 14 april 2011 18:29 schreef Verity het volgende:
Mo had toch afgelopen week gezegd dat ze niet meer ging huilen als Maik weg gestemd wordt ? :S
de volgende nominatie is duidelijk! Mo zet Jo op de stoel.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:28 schreef Sonera het volgende:
als hij weg gaat moet je me er wel doorheen helpen hoor lau.. alsdus MO
GAAT HET NU AL BEGINNEN?
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je weet waar je op moet letten mark, op een tijgertje en een men in blek
I guess dat ze dan veel zegt, maar het tegenovergestelde doetquote:Op donderdag 14 april 2011 18:30 schreef Sonera het volgende:
[..]
ze had ook gezegd dat ze geen sex meer zou hebben op scherm...
Doe maar geen eMo'tje hoor!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:28 schreef shomila het volgende:
[..]
Dan ga ik keihard janken en stort me op me bed neer.
in de uitzending van gisteren avondquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Correctie hč, ... en een ledie in blek
Neukteugelsquote:Op donderdag 14 april 2011 18:32 schreef danilel het volgende:
Lau gaat 2 vlechtjes proberen, kijken of dat staat, zegt ze...
Nou wat klopt er niet,.. .er komen 2 oud-bewoners langs. God weet hoelang, mens wind je niet zo op.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:33 schreef shomila het volgende:
Ik ben een paar uur weggeweest is er nog nieuws over Servio en Cynthia.
Ik vind dat echt niet kloppen.Kijk ik mag Laura niet maar zij en Gerard spelen al zoveel weken het spel en Laura is geeneens genomineerd.Vind het niet kunnen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Correctie hč, ... en een ledie in blek
ben het met je eens.......quote:Op donderdag 14 april 2011 18:33 schreef shomila het volgende:
Ik ben een paar uur weggeweest is er nog nieuws over Servio en Cynthia.
Ik vind dat echt niet kloppen.Kijk ik mag Laura niet maar zij en Gerard spelen al zoveel weken het spel en Laura is geeneens genomineerd.Vind het niet kunnen.
Ze worden toch geruild?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:34 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou wat klopt er niet,.. .er komen 2 oud-bewoners langs. God weet hoelang, mens wind je niet zo op.
Nou,. dat bedoel ik dus. Waar staat dat ze geruild gaan worden dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:35 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze worden toch geruild?
En ik wind me wel op ik zit niet fakking zoveel weken te kijken en dat ze nu de boel belazeren.
hahah dat dacht ik eerst ook maar zag toen dat ze het niet wasquote:Op donderdag 14 april 2011 18:35 schreef danilel het volgende:
[..]
poetsvrouwen (en nee het was niet Cynthia)
Stond op de 24/7 kanalen onderin beeld vanmiddag maar dit werd snel veranderd naar iets anders.. wat dat betekend zullen we vanzelf wel merkenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:36 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou,. dat bedoel ik dus. Waar staat dat ze geruild gaan worden dan?
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:36 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Vanmiddag stond dat er toch, ik zeg ook ben een paar uur weggeweest is het nu weer veranderd.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:36 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
jij?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:36 schreef knagsje het volgende:
[..]
uhhhh ik ik uhh ik kwenie maaruh ikik ik uhhh
zeg jij knagsje, niet vervallen in de Jo-modus he!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:36 schreef knagsje het volgende:
[..]
uhhhh ik ik uhh ik kwenie maaruh ikik ik uhhh
dito.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:35 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze worden toch geruild?
En ik wind me wel op ik zit niet fakking zoveel weken te kijken en dat ze nu de boel belazeren.
Vanmiddag stond er gewoon dat die 2 loosers komen en dat de stem wat spannends in petto heeft. Lekker boeiend en dus,... wind je niet zo FAKKING op.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Stond op de 24/7 kanalen onderin beeld vanmiddag maar dit werd snel veranderd naar iets anders.. wat dat betekend zullen we vanzelf wel merken
sorrie hoor maar das de schuld van markvanrinsum....kwas even sprakeloosquote:Op donderdag 14 april 2011 18:37 schreef danilel het volgende:
[..]
zeg jij knagsje, niet vervallen in de Jo-modus he!![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bh van la senza, die heb ik nu ook aan
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:37 schreef Verity het volgende:
Lau heeft met haar vlechtjes de oren bedekt
Snap alleen niet hoe ze aan die merknaam komen. "Senza" is "zonder" in het italiaans. Dus jij loopt nu ook BH-loos rond?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bh van la senza, die heb ik nu ook aan
goh alweerquote:Op donderdag 14 april 2011 18:40 schreef Diamonds28 het volgende:
Mo ging het toch ook ff tegen Jo zeggen zei ze net dapper tegen Sharon maar ze houd mooi der bek
zover heb ik nog nooit gedacht, maar jee ja uh nou geen cap van mij dan maarquote:Op donderdag 14 april 2011 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Snap alleen niet hoe ze aan die merknaam komen. "Senza" is "zonder" in het italiaans. Dus jij loopt nu ook BH-loos rond?
gelukkig geef je zelf het goede voorbeeld, sjongequote:Op donderdag 14 april 2011 18:38 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Vanmiddag stond er gewoon dat die 2 loosers komen en dat de stem wat spannends in petto heeft. Lekker boeiend en dus,... wind je niet zo FAKKING op.
kakkebroekiequote:Op donderdag 14 april 2011 18:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zover heb ik nog nooit gedacht, maar jee ja uh nou geen cap van mij dan maar
Het is gewoon een beetje vermoeiend dat sommige mensen hier al met aannames komt voordat er ook maar iets gebeurd is.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:41 schreef m00h het volgende:
[..]
gelukkig geef je zelf het goede voorbeeld, sjonge
blijf je houdenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:42 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje vermoeiend dat sommige mensen hier al met aannames komt voordat er ook maar iets gebeurd is.
Op Ziggo in ieder geval nietquote:Op donderdag 14 april 2011 18:43 schreef Verity het volgende:
Hoor ik het nu goed? Hebben ze het over Cyn en Servio?
wrom wat is er gebeurd dat Jo zo sjaggie isquote:Op donderdag 14 april 2011 18:43 schreef knagsje het volgende:
Mo moet Jo maar eens flink de waarheid zeggen
Dit dus.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:44 schreef schizolientje het volgende:
Alles 4 keer zeggen, ze zijn Jo aan het f...... maar ze heeft het niet door
poetsen met een tafel? en een tafelkleed ?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:35 schreef danilel het volgende:
[..]
poetsvrouwen (en nee het was niet Cynthia)
en haar jurk zit ook niet puik, je ziet haar string aan de achterkant duidelijk zitten.Verkeerde kleur string.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:44 schreef Sjalalamantha het volgende:
Die vlechtjes en kralen ketting geven Laura echt een 'ik kom op je kinderen passen' look
echt briljantquote:
Ja, ik zat er op te wachtenquote:
Geer copycat Djoon. Ik lig echt in een deuk hier.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:46 schreef Diamonds28 het volgende:
Waarom herhalen ze alles 3 keer hahahha
djoonquote:Op donderdag 14 april 2011 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geer copycat Djoon. Ik lig echt in een deuk hier.
Je pist toch bijna in je broek of niet danquote:Op donderdag 14 april 2011 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:48 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Je pist toch bijna in je broek of niet dan![]()
![]()
leg eens uit hahaquote:Op donderdag 14 april 2011 18:44 schreef schizolientje het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:48 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:44 schreef schizolientje het volgende:
straks gaat flip weer jankenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:48 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:46 schreef shomila het volgende:
Zal Servio als vrouw komen?
Die Mo haar gezicht wil ik wel zien als hij binnenkomt.
Ik ook...En ze hebben niks door volgens mijquote:Op donderdag 14 april 2011 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hahaha dat dacht ik ookquote:Op donderdag 14 april 2011 18:48 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik dacht eerst, damn ik heb weer van meerdere streams tegelijk het geluid open staan.![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:47 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ja, ik zat er op te wachtenIk hoorde dat hek open gaan. Dus ik dacht van, nou zal ik jullie hebben, stelletje corrupte overdreven geheimzinnige hufterige commerciële streamlock klootzakken..
ik heb geen streams..quote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik ook...En ze hebben niks door volgens mij
Ze heeft het gewoon niet door die domme doosquote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef suzi1 het volgende:
ik zie er ook geen imitatie van joan in hoor
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat is toch steeds een grammofoonplaat met een barst, herhalen, herhalen, herhalen
flip ook niet, anders deed ie niet mee..quote:Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon niet door die domme doos
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg maar even niks meer, hilarisch. Je bent niet goed, je bent niet goed, je bent niet goed.![]()
![]()
Ze is zelfs buiten beeld, keer 3.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:50 schreef schizolientje het volgende:
Ze heeft het gewoon niet door die domme doos
windy millsquote:
Die snapt weinig...quote:Op donderdag 14 april 2011 18:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
flip ook niet, anders deed ie niet mee..
waarom wil ze alleen worden gelaten?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:53 schreef schizolientje het volgende:
Vanmorgen heeft ze aangegeven met rust gelaten te willen worden en toen heeft Gerard gezegd dat dit dan wederzijds moest zijn vandaag. En ze krijgt ook van niemand aandacht. Niemand vraagt ook waarom ze zich niet aan kleed b.v.
Aandacht,...quote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
waarom wil ze alleen worden gelaten?
ze wil alleen met haar ik zijn die geeft haar tenminste altijd gelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
waarom wil ze alleen worden gelaten?
Is goedquote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef beequeen het volgende:
Geer: je kunt dat allemaal doen via die spiegel, wist je dat niet?
De spiegel waar Djoon altijd in kijkt dus. Veeg me op.
Heerlijk dat ze dat even niet krijgt! Vond net die opmerking van Maik ook heerlijk Mo vertelde dat er iets was met Jo de reactie van Maik: zeker aandacht tekortquote:
idd het is gewoon een tiefussnolquote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Sonera het volgende:
[..]
Heerlijk dat ze dat even niet krijgt! Vond net die opmerking van Maik ook heerlijk Mo vertelde dat er iets was met Jo de reactie van Maik: zeker aandacht tekort
Ze gaan elkaar eindelijk echt kennen!
Echt Ruudemans, die vent is goed bezig en niemand heeft het in de gaten. Hier niet en daar niet.quote:
ga door ga doorquote:Op donderdag 14 april 2011 18:56 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
idd het is gewoon een tiefussnol
daarom heeft jo zich niet verkleed....quote:Op donderdag 14 april 2011 18:57 schreef akveor het volgende:
Bewoners er staan spullen in het huis. Deze worden niet aangeraakt totdat ik het zeg.
Dat je het maar weetquote:Op donderdag 14 april 2011 18:57 schreef akveor het volgende:
Bewoners er staan spullen in het huis. Deze worden niet aangeraakt totdat ik het zeg.
Servioquote:Op donderdag 14 april 2011 18:57 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dude, is het je holmaat of zo. GATVERDAMME
daarom mag Servio even langskomen, om al die haren bij te werken, en daarna weer lekker opzouten. Goeienavond allemaal trouwensquote:
Werd tijd!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daarom mag Servio even langskomen, om al die haren bij te werken, en daarna weer lekker opzouten. Goeienavond allemaal trouwens
Dat zou wel heel grappig zijn, haar haar wordt er niet echt mooier op in ieder geval.. (vindt ik)quote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef suzi1 het volgende:
mag lijen dat die borstel er zometeen helemaal in vast zit geklit dat ze hem eruit moet knippen
Misschien leest majo die vanavond voor? Heeft ze weer een tv momentje voor haar kliniekjequote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef delfse het volgende:
Je leest op de sst site niks meer over de brief van Dennis?
die is nog niet nodig.quote:Je leest op de sst site niks meer over de brief van Dennis?
Denk inderdaad dat ze dat weer zwaar gaan gbruiken!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:02 schreef bull1966 het volgende:
[..]
die is nog niet nodig.
volgende week bij de nominatie's misschien
Ofkoorsquote:Op donderdag 14 april 2011 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ben net thuis, geen updates. Ligt Joanna nog steeds net zo slecht in de groep als vanmorgen?
Geen idee, je hebt een flip-smaak?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:03 schreef Stranger1977 het volgende:
Waarom heb ik dezelfde short als flip
Omdat je stiekem op hem wilt lijken?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:03 schreef Stranger1977 het volgende:
quote:
Don't jinx it..quote:Op donderdag 14 april 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
Geer is behoorlijk recalcitrant. Ik vertrouw het niet. Volgens mij wil hij gewoon naar huis.
ze heeft dacht ik heel de dag in die slangenkuil gelegenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ben net thuis, geen updates. Ligt Joanna nog steeds net zo slecht in de groep als vanmorgen?
Pleur hem gewoon weg nu.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:04 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Omdat je stiekem op hem wilt lijken?
Je bent er best wel trots opquote:Op donderdag 14 april 2011 19:03 schreef Stranger1977 het volgende:
Lau heeft verteld hoe bazig Joanna bezig was aan Mo bedoel je?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze heeft dacht ik heel de dag in die slangenkuil gelegen
en lau heeft mo op de hoogte gesteld.
(baal ook wel dat er geen updates meer zijn)
Ik kan hem geen ongelijk geven. Hij heeft het wel gezien en wil gewoon naar Fenneke.quote:
ja, nadat mo steeds door bleef vragen. die wilde alles letterlijk weten wie wat had gezegt.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lau heeft verteld hoe bazig Joanna bezig was aan Mo bedoel je?
Oke, dank je wel!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja, nadat mo steeds door bleef vragen. die wilde alles letterlijk weten wie wat had gezegt.
zie ik haar straks nog wel gebruiken (mo)
Miss zal hij daarom wel met Servio ruilen, want nogeens 4 weken met dat gedrocht samenleven, lijkt me nix voor Geerquote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan hem geen ongelijk geven. Hij heeft het wel gezien en wil gewoon naar Fenneke.
dat dacht ik ook toen hij vanmiddag zo in zichzelf gekeerd wasquote:Op donderdag 14 april 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
Geer is behoorlijk recalcitrant. Ik vertrouw het niet. Volgens mij wil hij gewoon naar huis.
Welke foto's??quote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef iBenny het volgende:
Volgens de eerste foto's zit er ook wat achter de ronde spiegel... daar weten we nog niks over toch?
Move je reet naar huis bedoel je?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:07 schreef Urb het volgende:
Joanna move je reet naar de rest zodat we kun ook kunnen zien, trut.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |