quote:Op donderdag 14 april 2011 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Na lange tijd was de mijne de eerste dus lijkt me wel
Vanaf dat ze uit de douche kwam..... Ze zit zich op te vreeten voor aanstaande exit van Miekequote:Op donderdag 14 april 2011 18:04 schreef m00h het volgende:
[..]
Ze was weer behoorlijk aan het hijgen hč
Komt er straks zo'n likkende pup bij die natuurlijk vet aangehaald wordt door Jo... Flipse houdt het dan wel voor gezien denkt ik zoquote:Op donderdag 14 april 2011 18:06 schreef little_me het volgende:
[..]
ligt weer braaf in de hondenmand !
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef little_me het volgende:
Ik snap niet waarom Mo zich opmaakt, ze jankt het er vanavond toch weer af.
Ha, vanmiddag was het net zo tijdens het make-uppenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanaf dat ze uit de douche kwam..... Ze zit zich op te vreeten voor aanstaande exit van Mieke
ik wil het niet hopen..want dan kijk ik helemaal niet meer..die apen daar moeten zelf weten dat ze zich voor gek zetten..maar nogmaals..geen dieren in zo een idioot gedoequote:Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt er straks zo'n likkende pup bij die natuurlijk vet aangehaald wordt door Jo... Flipse houdt het dan wel voor gezien denkt ik zo
Alles voor de show,quote:Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef little_me het volgende:
Ik snap niet waarom Mo zich opmaakt, ze jankt het er vanavond toch weer af.
helemaal mee eens....ze kunnen niet eens fatsoenlijk voor zichzelf zorgen....quote:Op donderdag 14 april 2011 18:10 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik wil het niet hopen..want dan kijk ik helemaal niet meer..die apen daar moeten zelf weten dat ze zich voor gek zetten..maar nogmaals..geen dieren in zo een idioot gedoe
Doe maar niet ben allang blij dat die boeler er uit is .quote:Op donderdag 14 april 2011 18:09 schreef Chanel5 het volgende:
Jo en Flip moeten maar ingeruild worden voor Cynthia en Servio![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles voor de show,
Naar dode vis stinkend trouwens, volgens Lau en Sher.
Antwoordde ze ook nog bevestigend op met : Ja ik heb al 3 keer mn tanden gepoetst...
Je doos moet je poetsen
die broek zit een beetje vast gekoekt denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 18:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
...hahahaha....maar ook scheren gaat natuurlijk niet met alltijd die broek aan..dit zal nu echt wel een lopend ebola leger zijn
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Lau dr haar nu geverfd??
nou dan??dat is toch al idioot genoeg of niet??ze zijn zelf te moe om hun doos te wassenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:12 schreef Laysa het volgende:
Idioot gedoe??? ik zie anders alleen maar hele saaie beelden....Zelfs de schapen waren niet mak genoeg om te blijven![]()
Dr is geen zak daar te beleven hoor!
Ik denk dat het wel los loopt met dat hondje...ik neem aan de ze die niet op de BBQ gooien hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 18:15 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nou dan??dat is toch al idioot genoeg of niet??ze zijn zelf te moe om hun doos te wassen
wat denk je zelf???quote:Op donderdag 14 april 2011 18:18 schreef MargrietV het volgende:
Joanna en Laura zouden toch koken vandaag!
Ik wou het net posten wat een achterbakse kreng zegquote:Op donderdag 14 april 2011 18:17 schreef Ytsmi het volgende:
Wat zit die achterlijke Mo nou te zeiken ze liggen zelf de hele dag op bed en nu beledigd zijn dat jo niet met maik heb gesproken achterlijk muts
ohhh..ze eten sla dus???quote:Op donderdag 14 april 2011 18:18 schreef MargrietV het volgende:
Joanna en Laura zouden toch koken vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |