Ik zit er bijquote:
Hoe doen ze dat, dingen gekoeld opsturen? In een soort koelbox?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef Anne het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze het gaan opsturen. Gekoeld vast weer?
Ja! Oh leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef Anne het volgende:
Als je inlogt bij Buzzer en je kijkt op je persoonlijke pagina. Staat daar dan als campagne Coolbest bij?
Zo ja, dan doe je dus mee.
Bij de Valess Ready to Wok hebben ze het toen op deze manier verstuurd:quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat, dingen gekoeld opsturen? In een soort koelbox?
Geven ze pakketjes eigenlijk ook af bij buren ofzo? (ik ben niet altijd thuis en een groot pakket meenemen op de fiets is wat lastig)
Ik denk dat dit pas gekoeld hoeft te zijn als je het gaat drinken en naar openen.. Maar we zullen het zien!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij de Valess Ready to Wok hebben ze het toen op deze manier verstuurd:
Tempex doos met droogijs.
Maar goed, misschien hoeft dit drinken helemaal niet blijvend gekoeld te zijn.. Ik heb geen idee?
En dat ligt een beetje aan je bezorger.
Hier zetten ze de pakjes altijd gewoon in de schuur mocht er niemand thuis.
Anders wordt het in de prullenbak gegooid of zo?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt op deze campagne maar één kans om de BuzzKit te ontvangen.
Nou, nou, nou.
Briefje op de deur dat de postbode het bij de buren afgeeft? Aldus de mail van Buzzer.quote:
Het zal gekoeld aankomen vermoed ik, als ze het dan terug nemen, dan kunnen ze pas dinsdag weer leveren, dan is het product niet meer van de jusite kwaliteitquote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Anders wordt het in de prullenbak gegooid of zo?![]()
Anyway, kreeg ook het berichtje dat het onderweg is ja.
dat spul is op zich wel ff houdbaar, mits gekoeld, denk dat het dan gewoon elders verkocht wordquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het zal gekoeld aankomen vermoed ik, als ze het dan terug nemen, dan kunnen ze pas dinsdag weer leveren, dan is het product niet meer van de jusite kwaliteit
Nouja, ben zaterdag aan het werk naast het postkantoor... Misschien kan ik met de dames daar iets regelen zometeen... Zal eens gaan vragenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:15 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Briefje op de deur dat de postbode het bij de buren afgeeft? Aldus de mail van Buzzer.
En/of niet twee dagen van te voren aangeven dat je over twee dagen een hele dag dient thuis te zitten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 06:26 schreef Zana het volgende:
Vraag mij af hoeveel pakjes niet goed afgeleverd worden, want ze kunnen het nu ook niet de volgende dag aanbieden.
Op zich logisch gedacht het voor het paasontbijt te bezorgen, maar ze hadden mensen misschien moeten laten kiezen uit twee bezorgdata.
lol!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:14 schreef RanTheMan het volgende:
Het zal gekoeld aankomen vermoed ik, als ze het dan terug nemen, dan kunnen ze pas dinsdag weer leveren, dan is het product niet meer van de jusite kwaliteit
Ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb gelukkig de beste pakjesbezorger ever, dat moet wel goed komen hier.
Nee, staat nergens in, maar normaal zijn die flessen Cool Best best prijzig!quote:Op maandag 25 april 2011 12:38 schreef Zana het volgende:
Wat kost eigenlijk zo een fles, heb ik dat over het hoofd gezien?
De rest van de familie heeft beide smaken ondertussen ook geproefd en wederom komt de banaan/kiwi als winnaar uit de bus. Ik vind het trouwens wel meer een fijne ontbijtdrank dan een verfrissend sapje.quote:Op zondag 24 april 2011 12:20 schreef Sprouts het volgende:
Vanochtend met vriendinnen een Coolbest testpanel gehouden; de banaan/kiwi komt als beste uit de bus. De passievrucht/peer is wat zurig, maar wel goed te doen.
Die stukjes fruit maken het echt een fijne dikke smoothie. Best geslaagd concept dus!
Hier ook nog niemand gehad die de banaan/kiwi niet boven de peer/passievrucht verkoos.quote:Op maandag 25 april 2011 14:33 schreef Sprouts het volgende:
De rest van de familie heeft beide smaken ondertussen ook geproefd en wederom komt de banaan/kiwi als winnaar uit de bus. Ik vind het trouwens wel meer een fijne ontbijtdrank dan een verfrissend sapje.
Ik meen het gezien te hebben bij de AH voor 2,89 of iets in die buurt.quote:Op maandag 25 april 2011 12:38 schreef Zana het volgende:
Wat kost eigenlijk zo een fles, heb ik dat over het hoofd gezien?
Ik dacht hier al bijna dat we gek water, maar gelukkig komen er steeds meer passion fruit lovers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik meen het gezien te hebben bij de AH voor 2,89 of iets in die buurt.
Na een heel paasweekend met verschillende familie en vrienden over de vloer is de passievrucht toch veruit de favotiet van iedereen, dit in tegenstelling tot de berichten hierboven![]()
Echt fris is het allemaal niet, als in ff lekker tussendoor, persoonlijk vind ik dat jammer, maar ja, daar heb je natuurlijk de andere coolbest varianten voor
er is een forum, waar je iets kwijt kunt:quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:15 schreef Reflectionne het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat willen ze vanuit Buzzer nou dat we doen? Ja, beoordelen en anderen laten proeven, maar waar kan ik vermelden wat ik en anderen er van vinden?! Ik ben The Insiders gewend en daar kon je altijd online dingen invullen.. Ik zie het bij Buzzer nergens?!
Kan het dus niet vinden.. Had er ook al naar gezocht, een screenshot zou fijn zijn (of gewoon waar ik moet klikken?)quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:52 schreef Anne het volgende:
En je kunt, als je ingelogd bent op de gewone buzzer-website, rapportjes insturen.
Mocht je het niet kunnen vinden, kan ik straks wel even een screenshot maken.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Kan het dus niet vinden.. Had er ook al naar gezocht, een screenshot zou fijn zijn (of gewoon waar ik moet klikken?)
Ahaaa! Ik dacht al, die staat daar altijd en er staat niks achter Coolbest.. Heel erg bedankt!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is alleen wel een beetje veranderd. Normaal staat er ook zo'n icoontje achter de campagne. Maar zoals je onderaan kunt zien, reageren ze ook gewoon nog steeds op mijn rapportjes.
Kijken of er geen pluisjes op zitten of stukjes indrijven die er niet horen en ruiken.. En dan proeven..quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik was niet thuis op de bezorgdag, vind ik net een briefje in de bus dat ik het kan ophalen op het postkantoor. Zou het dan nog wel goed zijn? (ga morgen direct na mn stage ophalen, maar dan is het wel bijna 6 dagen ongekoeld geweest)
Inderdaad! Dat wilde ik ook gaan doen.. Echt rotdoppen.. Pijn aan m'n handen..quote:Op woensdag 27 april 2011 07:55 schreef douche-eendje het volgende:
Ik krijg de doppen niet eens los. Dat gaat een leuk buzz-rapportje worden.
Mooi verbeterpuntje. Als ze nu ook nog smaak in de flessen mikken ben ik helemaal tevredenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat wilde ik ook gaan doen.. Echt rotdoppen.. Pijn aan m'n handen..
Ik deel je mening helemaal!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:49 schreef s0b het volgende:
Ik heb, samen met wat vrienden, de smaken lekker getest de afgelopen dagen. En ik moet zeggen: ze zijn (boven verwachting) goed in de smaak gevallen!
Hier wat positieve en negatieve punten:
Positief:
+ Beide smaken zijn lekker
+ Ik moest eerst erg wennen aan de dikte van het sap (vond het wel erg dik), maar bij de tweede fles die open ging vond ik het juist een lekkere afwisseling van de gewone sappen. Het geeft hierdoor wel een soort van luxe gevoel, net alsof je thuis aan de slag bent gegaan, leuk en lekker dus
+ De banaan smaak valt bij mij het meest in de smaak, terwijl ik dat vooraf totaal niet verwacht had. Ik hou namelijk helemaal niet van banaan-smaak-sappen, omdat de banaan vaak overheerst, maar dat was in dit geval zeker niet het geval
Negatief:
- De doppen zijn soms echt moeilijk open te maken. Na lang proberen, rode handen, is het uiteindelijk gelukt met een theedoek om de dop heen. (Overigens leek het wel te verschillen per fles).
- 0.75liter is niet echt veel (ongeveer 3 glazen). De prijs staat niet vermeld bij het buzzer pakket, maar wanneer deze rond de 3 euro ligt (las ik hierboven in het topic), vind ik 1 euro per glas te prijzig om het zelf te kopen.
- Verbeterpuntje: ik zou het leuk vinden op de verpakking alle fruitsoorten te zien staan. Bijv. de banaan kiwi bevat veel meer fruit, en daardoor zou het voor mij een aantrekkelijker product zijn. Nu las ik het pas op de kleine lettertjes.
- Ik vind de *smaak* niet bijzonder genoeg. De textuur/dikte maakt het product speciaal, de smaak is wel lekker, maar niet uitzonderlijk goed.
- Ik vind de twee smaken nu redelijk veel overeenkomsten hebben, had graag een afwijkende smaak gehad, bijvoorbeeld met rood fruit.
Dat is het grootste minpunt aan RAW inderdaad. Ik vond het lekker, hetzij minder lekker dan AH sap (duidelijk minder vers) en het is ook nog duurder. Tsja, dat wordt hem niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:13 schreef skunkasaur het volgende:
2,49 bij de AH, volgens dat feedbackforum. Duuuuuur!Dan is zelfs dat AH sap in die glazen flessen goedkoper volgens mij.
Bij mij waren ook al die kleine bekertjes op drie na gebarsten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |