Ik zit er bijquote:
Hoe doen ze dat, dingen gekoeld opsturen? In een soort koelbox?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef Anne het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe ze het gaan opsturen. Gekoeld vast weer?
Ja! Oh leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef Anne het volgende:
Als je inlogt bij Buzzer en je kijkt op je persoonlijke pagina. Staat daar dan als campagne Coolbest bij?
Zo ja, dan doe je dus mee.
Bij de Valess Ready to Wok hebben ze het toen op deze manier verstuurd:quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat, dingen gekoeld opsturen? In een soort koelbox?
Geven ze pakketjes eigenlijk ook af bij buren ofzo? (ik ben niet altijd thuis en een groot pakket meenemen op de fiets is wat lastig)
Ik denk dat dit pas gekoeld hoeft te zijn als je het gaat drinken en naar openen.. Maar we zullen het zien!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij de Valess Ready to Wok hebben ze het toen op deze manier verstuurd:
Tempex doos met droogijs.
Maar goed, misschien hoeft dit drinken helemaal niet blijvend gekoeld te zijn.. Ik heb geen idee?
En dat ligt een beetje aan je bezorger.
Hier zetten ze de pakjes altijd gewoon in de schuur mocht er niemand thuis.
Anders wordt het in de prullenbak gegooid of zo?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt op deze campagne maar één kans om de BuzzKit te ontvangen.
Nou, nou, nou.
Briefje op de deur dat de postbode het bij de buren afgeeft? Aldus de mail van Buzzer.quote:
Het zal gekoeld aankomen vermoed ik, als ze het dan terug nemen, dan kunnen ze pas dinsdag weer leveren, dan is het product niet meer van de jusite kwaliteitquote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Anders wordt het in de prullenbak gegooid of zo?![]()
Anyway, kreeg ook het berichtje dat het onderweg is ja.
dat spul is op zich wel ff houdbaar, mits gekoeld, denk dat het dan gewoon elders verkocht wordquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het zal gekoeld aankomen vermoed ik, als ze het dan terug nemen, dan kunnen ze pas dinsdag weer leveren, dan is het product niet meer van de jusite kwaliteit
Nouja, ben zaterdag aan het werk naast het postkantoor... Misschien kan ik met de dames daar iets regelen zometeen... Zal eens gaan vragenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:15 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Briefje op de deur dat de postbode het bij de buren afgeeft? Aldus de mail van Buzzer.
En/of niet twee dagen van te voren aangeven dat je over twee dagen een hele dag dient thuis te zitten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 06:26 schreef Zana het volgende:
Vraag mij af hoeveel pakjes niet goed afgeleverd worden, want ze kunnen het nu ook niet de volgende dag aanbieden.
Op zich logisch gedacht het voor het paasontbijt te bezorgen, maar ze hadden mensen misschien moeten laten kiezen uit twee bezorgdata.
lol!quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:14 schreef RanTheMan het volgende:
Het zal gekoeld aankomen vermoed ik, als ze het dan terug nemen, dan kunnen ze pas dinsdag weer leveren, dan is het product niet meer van de jusite kwaliteit
Ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb gelukkig de beste pakjesbezorger ever, dat moet wel goed komen hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |