quote:Op donderdag 14 april 2011 17:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ooooohhh zei wel.
En elke keer dat ze moet, word het gemeld ook.
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar huis trouwens
Tot vanavond of een andere keer
die zag ik ook staan, maar die vond ik nou weer wat minder mooiquote:
Dat snapte ik wel, maar ik kwam niet helemaal meer uit de post van tfm.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zij is een meisje en zij zei dat zij ging poepen
Nope, je bent een Brabanderquote:Op donderdag 14 april 2011 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik poep ook, ben ik nu een shemale?
GEEN OVERZICHTquote:Op donderdag 14 april 2011 17:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel, maar ik kwam niet helemaal meer uit de post van tfm.
je zei zei ipv zijquote:Op donderdag 14 april 2011 17:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel, maar ik kwam niet helemaal meer uit de post van tfm.
Jawel, dat had ik al na de eerste melding door.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je zei zei ipv zij
snappie em nog
Ik MOET diequote:Op donderdag 14 april 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb mijn pinguin-usb teruggevonden
Oehh, gaan we onderhandelenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik MOET dieRuilen voor een plectrum
Nee sorry, heb maar 1 usb-stickquote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is een voorstelquote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oehh, gaan we onderhandelen:D
Op een plectrum kun je ook wel iets schrijvenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee sorry, heb maar 1 usb-stick![]()
Marijkequote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:13 schreef Fha het volgende:
Verdommeaardappel doet zo een beetje sap op mijn gezicht schieten tijdens het schillen en meteen heb ik weer gigantische uitslag en een alienhoofd
Ik snap, ik maakte een grapjequote:Op donderdag 14 april 2011 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee sorry, heb maar 1 usb-stick![]()
Verdommeaardappel doet zo een beetje sap op mijn gezicht schieten tijdens het schillen en meteen heb ik weer gigantische uitslag en een alienhoofd
Woah! Waar te koopquote:
Dat helptquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je een zetmeel allergie? Wat een heftige reactie dan
Die hebben er duidelijk niks van begrepenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
he USB Ducks are not available from USBDuck.com anymore. The webshop has been in business succesfully for the last 2 years, but it's time for some new projects.
Wat voor ander project wil je ooit beginnen met een bedrijfje dat USBDuck heet?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Die hebben er duidelijk niks van begrepen
Nee iddquote:Op donderdag 14 april 2011 17:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Die hebben er duidelijk niks van begrepen
quote:
Om te beginnen dat inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 17:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat voor ander project wil je ooit beginnen met een bedrijfje dat USBDuck heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |