Ik zie veel mensen pingen (gratis berichten sturen) op hun BlackBerry. Ik wil dit ook op mijn Android telefoon!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik heb nu een Android telefoon, wat zijn leuke/handige programma’s?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BuienAlarmSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BumpSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chrome-to-PhoneSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eBuddySPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LayarSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linda ManagerSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google NavigationSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ShazamSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Froyo?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die klopt al 9 reeksen niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hij was er wel al: Android #34
Alleen deze heeft tenminste 'n OP (al klopt de link naar 't vorige topic niet).
Een prefappquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:43 schreef Erasmo het volgende:
Weet iemand of er een prefab app is met een custom overlay voor google maps waarbij je alleen nog maar de adressen hoeft toe te voegen?
Hartje rechts naast de TTquote:
quote:Google activeert 350.000 Android-devices per dag
Door Arnoud Wokke, vrijdag 15 april 2011 14:54, views: 867
bron : tweakers net
Elke dag worden ruim 350.000 Android-toestellen geactiveerd, zei Google-topman Jeffrey Huber bij de presentatie van de kwartaalcijfers. Android-gebruikers hebben inmiddels ruim drie miljard applicaties gedownload uit applicatiewinkel Market.
Android is daarmee een grote factor geworden in het verkeer van Google vanaf mobieltjes. In de afgelopen twee jaar is het aantal zoekopdrachten vanaf telefoons met 500 procent gestegen en volgens Google komt dat vooral door Android. Inmiddels ligt het aantal Android-activaties rond 350.000 devices per dag, zei Huber.
De groei gaat niet zo snel als aan het einde van 2009 en het begin van 2010, maar het einde lijkt nog niet in zicht; nog altijd groeit Android harder dan de markt als geheel. Het is onduidelijk hoeveel tablets er tussen de 350.000 activaties per dag zitten. Inmiddels zijn er de nodige Android-tablets op de markt, zoals de Samsung Galaxy Tab en de Motorola Xoom.
Android is inmiddels volgens alle metingen marktleider op het gebied van smartphonebesturingssystemen. In Nederland was dat al langer het geval. De voorspellingen over hoe groot Android in de komende jaren wordt, lopen uiteen.
Hoezo onbewust? Je krijgt gewoon te zien dat de app toegang heeft tot je microfoon. Wil je dat niet, dan installeer je 't niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:15 schreef Dutchguy het volgende:
Dit vind ik toch wel een erg enge ontwikkeling en dit soort dingen weerhoudt mij van Android en iPhone. Alle technologische vernieuwingen zouden ten bate van de gebruiker moeten zijn maar die lijkt meer en meer van zijn priveleven daarvoor onbewust opoffert.
Maar hoeveel mensen zullen zich daar van bewust zijn. Bovendien maakt het deze ontwikkeling niet minder creepy.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoezo onbewust? Je krijgt gewoon te zien dat de app toegang heeft tot je microfoon. Wil je dat niet, dan installeer je 't niet.
Iedereen is zich daar van bewust want je moet het accepteren of de app verwijderen. Easy.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen zullen zich daar van bewust zijn. Bovendien maakt het deze ontwikkeling niet minder creepy.
Desondanks is het een tendens die ik verontrustend vind.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef dreams.psd het volgende:
[..]
Iedereen is zich daar van bewust want je moet het accepteren of de app verwijderen. Easy.
Gewoon een abo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Verdomd jammer dat de Sim Only-aanbiedingen van Vodafone weg zijn
Iemand anders nog tips?
Google gaat sowieso de wereld overnemen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Desondanks is het een tendens die ik verontrustend vind.
Fo' shizzle.quote:Op zondag 17 april 2011 14:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Google gaat sowieso de wereld overnemen.
Nee, telefoon heeft ze al. Sim Only.quote:
Hoeveel minuten? Inet? Provider? extra smsjes etc?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Verdomd jammer dat de Sim Only-aanbiedingen van Vodafone weg zijn
Iemand anders nog tips?
Het is voor een klasgenote, enige voorwaarde is ong 10 euro per maand, incl internet.quote:Op zondag 17 april 2011 20:30 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Hoeveel minuten? Inet? Provider? extra smsjes etc?
Oh zo, ik dacht dat lekkz bedoelde dat ik gewoon een abo incl toestel moest doen.quote:Op zondag 17 april 2011 20:33 schreef Mickeys het volgende:
Sorry hoor, maar een sim-only is ook een abbo echter zonder toestel.
Ligt er aan wat ik doe. Meestal laad ik hem elke dag op.quote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef MostWanted het volgende:
hoelang doen jullie ongeveer met je batterij?
ik hooguit 12uurtjes
Voor simonly moet je bij Telfort zijnquote:Op zondag 17 april 2011 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is voor een klasgenote, enige voorwaarde is ong 10 euro per maand, incl internet.
Die Vodafone-aanbieding was perfect daarvoor. Enige die nog werkt is een personeelsaanbieding, heb je een speciale code voor nodig.
[..]
Oh zo, ik dacht dat lekkz bedoelde dat ik gewoon een abo incl toestel moest doen.
htc hd2 met androidquote:Op maandag 18 april 2011 00:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ik doe. Meestal laad ik hem elke dag op.
Wat voor tel heb je?
hooguit een uurtje of 18, echt een volle dag lukt me niet meer.quote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef MostWanted het volgende:
hoelang doen jullie ongeveer met je batterij?
ik hooguit 12uurtjes
gewoon in google contacts de vcard importerenquote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb hier al een topic over gemaakt, maar zie net dit topic pas. Dus hier gaat ie:
Ik heb nu een oude nokia 6300 en krijg vandeweek mijn nieuwe Samsung Galaxy Ace binnen (Android 2.2.1 als ik het goed heb.) Ik heb de nummers nu van de nokia kunnen halen en op de pc gezet als .vcf (vCard) bestand. Zou android hier wat mee kunnen? of moet ik alles overtikken? Het gaat alleen om namen en telefoon nummers.
Ik heb ze nu als vcb-bestand in Microsoft Outlook staan
waarom aan de lader?quote:Op maandag 18 april 2011 21:06 schreef Borkydude het volgende:
Net m'n Nexus S uitgepakt. Nu aan de lader. Moeilijk om hem nog niet aan te zetten!
Eerst volledig opladen is het beste voor de batterij.quote:
Moet ookquote:Op maandag 18 april 2011 23:55 schreef JJH het volgende:
Ik had juist begrepen dat je hem elke halve mogelijkheid die je hebt aan de lader moet leggen de eerste 3, 4 weken.
https://www.3vcash.nl/ Works like a charm!quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:07 schreef dreams.psd het volgende:
Weet iemand een mogelijkheid om te betalen in de android market zonder creditcard?
Denk dat ik me hier bij aansluit...al heb ik er de ballen verstand vanquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:07 schreef Ireyon het volgende:
Pure onzin. Een Lithium-ion accu is constant capaciteit aan het verliezen en dat gebeurt sneller wanneer hij volledig is opgeladen. De reden dat ik vaak het "hang 'm aan de lader wanneer het maar kan" advies geef is vanwege het "aan het eind van de dag is-tie leeg" probleem.
Als het je echt gaat om de gezondheid van je accu moet je hem rond de 40% zien te houden, niet geheel ontoevallig de hoeveelheid waarmee-tie uit de doos komt.
In het boekje van de LG Speed van mijn meisje staat ook expliciet vermeld dat het niet uitmaakt wanneer je hem oplaadt.quote:Memory effect, also known as battery effect, lazy battery effect or battery memory, is an alleged effect observed in nickel cadmium rechargeable batteries that causes them to hold less charge. It describes one very specific situation in which certain NiCd batteries gradually lose their maximum energy capacity if they are repeatedly recharged after being only partially discharged. The battery appears to "remember" the smaller capacity.[1] The source of the effect is changes in the characteristics of the underused active materials of the cell.[citation needed] The term is commonly misapplied to almost any case in which a battery appears to hold less charge than was expected. These cases are more likely due to battery age and use, leading to irreversible changes in the cells due to internal short-circuits, loss of electrolyte, or reversal of cells.
Moet je daar ook nog maar anderhalve maand op wachten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:03 schreef beeklaan het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaah. Ik wil 1 miljoen euro en een fotomodel als vriendin
Omdat je geen verkapte iPhone 4 wiltquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:30 schreef Catch22- het volgende:
Waarom zou je de Sensation boven de SGS2 verkiezen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:46 schreef Juup© het volgende:
Vanmorgen PowerAMP aangeschaft, wat een heerlijk programma is dat
Veel te makkelijk, Gister in 1 ruk uitgespeeld terwijl ik met een gigantische neusverkoudheid op bed lag op 3 stars.quote:
Wow, ziet er idd tof uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:46 schreef Juup© het volgende:
Vanmorgen PowerAMP aangeschaft, wat een heerlijk programma is dat
En erg goede equalizer en PreAmp! Harder geluid dan je Android eigenlijk kanquote:
Dat was vroeger met de oude batterijen maar niet meer met die van tegenwoordig hoor. Gewoon gebruiken. Heb het met mijn Desire ook toentertijd gedaan en doet het nog helemaal goed, op goede dagen gewoon 48 uur met één batterij.quote:Op maandag 18 april 2011 21:06 schreef Borkydude het volgende:
Net m'n Nexus S uitgepakt. Nu aan de lader. Moeilijk om hem nog niet aan te zetten!
Facebook App downloaden, en bij Accounts & Synchronisatie facebookaccount toevoegen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef Borkydude het volgende:
Ik zou graag dat mijn contactpersonen automatisch een foto'tje erbij krijgen van Facebook. Kan dit?
Als ik dat doe en ik druk op Facebook gebeurt er niets. Heel raar!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Facebook App downloaden, en bij Accounts & Synchronisatie facebookaccount toevoegen.
Is wat haperig af en toe... Komt vanzelf goed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:11 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als ik dat doe en ik druk op Facebook gebeurt er niets. Heel raar!
Ik twijfel nog, ik speel niet heel veel muziek af. Komt ook mede door de vrij hoge batterydrain van MIUI op mn i9000.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En erg goede equalizer en PreAmp! Harder geluid dan je Android eigenlijk kan
Zeker die 4 euro waard.
Veel audioinstellingen mogelijk. Daarnaast oa selecteren welke mappen ie moet scannen op je telefoon enzo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is er beter aan dan bijv Winamp? Of de standaardplayer?
Uhm je luistert toch niet via je speaker neem ik aan... Dan maakt het allemaal sowieso geen hol uit...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef Ireyon het volgende:
Moeilijke keuzes tussen al die muziekapps.. Winamp heeft WiFi-sync wat wel erg fijn werkt, straks met de Google app kun je je muziek in de cloud kwijt en PowerAMP schijnt dus weer erg fijn te zijn qua instellingen..
'k Denk dat ik voorlopig toch maar bij Winamp blijf, kan me eigenlijk niet voorstellen dat muziek op je telefoon beter gaat klinken met EQ opties e.d., 't is niet alsof er een subwoofer in zit
Die equalizer werkt ook wel als je oordopjes hebt ingeplugd hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhm je luistert toch niet via je speaker neem ik aan... Dan maakt het allemaal sowieso geen hol uit...
Dat dusquote:Op woensdag 20 april 2011 11:56 schreef 16meter het volgende:
Hij bedoelt dat het op de speaker niks uitmaakt.
Contactenlijst via gmail exporteren als .csv bestand? Denk alleen niet dat je je Facebook contacten meekrijgt dan overigens.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:49 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik wil graag alle contacten die ik in mijn foon heb synchen met Outlook, dus ook de facebook contacten en de mensen die in mijn telefoon staan...
There must be an app for that... Ik kan hem alleen niet vinden?
Iemand? aahhhh toooeoeoee?
Nope... Heb ABNquote:Op donderdag 21 april 2011 16:05 schreef Unity het volgende:
Hey, ik heb een tijdje geleden een android app gemaakt om je ING saldo te checken genaamd Saldo Checker (https://market.android.com/details?id=com.weeswijs.saldoChecker). Is er hier iemand die het gebruikt? En zo ja, hoe bevalt het?
Handig, die kende ik nog niet. Zal 't eens proberen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:05 schreef Unity het volgende:
Hey, ik heb een tijdje geleden een android app gemaakt om je ING saldo te checken genaamd Saldo Checker (https://market.android.com/details?id=com.weeswijs.saldoChecker). Is er hier iemand die het gebruikt? En zo ja, hoe bevalt het?
Nee sorry, ik gebruik geen third party-apps als het om bankzaken gaat, hoe betrouwbaar het ook kan zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:05 schreef Unity het volgende:
Hij geeft ook af- en bijschrijvingen en bovendien gaat het via de ING Buddy, dus je rekeningnummer blijft altijd onbekend voor de app én je logt in met een Windows Live passport.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee sorry, ik gebruik geen third party-apps als het om bankzaken gaat, hoe betrouwbaar het ook kan zijn.
Daarnaast boeit het saldo me amper... af- en bijschrijvingen vind ik boeiender.
Het is een third-party-app die gebruikt maakt van ING-dingen. Leuk en aardig, maar ik gebruik geen third-party voor mijn bankzaken, ook al maakt het gebruik van die buddy en weet het mijn reknr nietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:59 schreef Unity het volgende:
[..]
Hij geeft ook af- en bijschrijvingen en bovendien gaat het via de ING Buddy, dus je rekeningnummer blijft altijd onbekend voor de app én je logt in met een Windows Live passport.
heb ik geprobeerd... maar dan importeerd hij niks in Outlookquote:Op donderdag 21 april 2011 12:18 schreef Alxander het volgende:
[..]
Contactenlijst via gmail exporteren als .csv bestand? Denk alleen niet dat je je Facebook contacten meekrijgt dan overigens.
me 2quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:03 schreef beeklaan het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaah. Ik wil 1 miljoen euro en een fotomodel als vriendin
Dit had ik dus nooit geweten als ik hier niet uit nieuwsgierigheid was beland. Ik heb sinds gisteren de Samsung Galaxy Mini S5570 en de batterij was vanochtend zo goed als op. Ik heb hem nu dus weer aan de oplader hangen en hoop dat hij inderdaad "leert". Het is in ieder geval een Li-ion batterij. Verder bevalt hij prima en Android is lekker makkelijk om mee te werkenquote:Ik heb vandaag een Android telefoon gekocht, maar mijn accu is na een paar uur alweer leeg? Wat is dit?
In de meeste smartphones van nu zitten Li-ion accus. Deze accus moeten als het ware leren. Dit houdt in dat je vooral in het begin de accu zo vaak mogelijk moet opladen. Het beste is dus om je telefoon bij elke mogelijkheid aan de lader te hangen. Bij andere types accus is het zo dat je de accu in het begin helemaal moet laten leeglopen en em dan pas op moet laden, maar dat moet je bij een Li-Ion accu juist niet doen. Gewoon zo vaak mogelijk opladen dus (en niet alleen als ie (zo goed als) leeg is) en je zal de accuduur met sprongen vooruit zien gaan. Eén tot 3 dagen accuduur is gebruikelijk voor smartphone-accus.
Ook als je wisselt van ROM? (Oxygen > CM)quote:Op maandag 25 april 2011 23:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hoe heb je de backup gemaakt? Via Titanium bijvoorbeeld, lijkt me dat je de apps en data gewoon terug kunt zetten. Ongeacht welke update, etc.
Jazeker, Titanium Backup is geweldig!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ook als je wisselt van ROM? (Oxygen > CM)
Je bedoelt de app's uit die CM7-gapps? gewoon 'eruit' slopenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef Muchachooo het volgende:
Weet iemand hoe je bepaalde stock CM7 apps kan verwijderen?
Zit zo veel onzin tussen die ik helemaal niet wil...
Voor dergelijke diensten heb je een telefoonnummer nodig, dus nee dat gaat 'm niet wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:28 schreef webbyplus het volgende:
Kort vraagje; zijn er ook whatsapp clients voor de PC beschikbaar?
Of heeft iemand geprobeerd in - bijvoorbeeld een android/symbian - emulator te runnen>?
Zomertijd.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef muzas het volgende:
na jaren iphone..
Heb ik nu een HTC desire S... ben er nu al tevredener mee dan ik ook met die iphone geweest ben. Het is wel erg wennen. Er valt zoveel te personaliseren en aan te passen (op een iphone kan dit allemaal NIET)
Maar heb nu wel 1 vraag; Mijn facebook events worden vanzelf in mijn agenda gezet... echter is de tijd verkeerd. Een event dat bijv. om 16:00 begint, staat in de agenda om 17:00...
Valt hier wat aan te doen? Ik heb al wat gegoogled, maar kan niet vinden.
Niks aan datquote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef Pino112 het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Acer Liquid E snelle smartphone met GPS, capacitive touchscreen, 2GB microSD en Android 2.2
Nu! € 199,95 + (5,95)
Best wel cheap volgens mij, en dus qua prijs/kwaliteit toch ook wel oké?
Google Docsquote:Op woensdag 27 april 2011 18:08 schreef Pino112 het volgende:
https://market.android.co(...)le.android.apps.docs
quote:Kash Figueroa 3 hours ago
This is a tool used all over colleges and universities to discretely take pic of exams, then forward them to other students. This is an excellent tool for cheating and its use for this purpose has become very widespread. It is disgusting for those students who actulally prepare to write exams.
Dat lijkt mij toch een knullig foutje in de OP.quote:Zij ontwikkelden de aangepaste versie van Android, genaamd 'HTC Sense.' Op deze manier heeft HTC ervoor gezorgd dat de Hero multi-touch en Flash 9 ondersteunt. Het nadeel is dat men Android niet draadloos kan updaten.
Ok dank je, als het zou moeten werken, dat stelt mij al gerust.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Fok! zou het prima moeten doen, en gebruikt ook geen flash...
Een keer accu in/uit telefoon, hele ding opnieuw starten, en nog eens proberen?
download anders opera browser lite.. Die gebruikt net als iphone een slim trucje dat hij niet de hele site in een keer laad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok dank je, als het zou moeten werken, dat stelt mij al gerust.
Ik ga even verder rommelen!
Sommige mensen hebben ook 300 posts per pagina ingesteld, of kan dat niet in de mobiele layout?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:47 schreef epicbeardman het volgende:
download anders opera browser lite.. Die gebruikt net als iphone een slim trucje dat hij niet de hele site in een keer laad.
Echt proberen!
Vinkje bij Gebruik op mobiel staat uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:42 schreef Renesite het volgende:
Heb je een vinkje aanstaan dat DIT (op laptop/pc) ook op je telefoon komt? Dat moet namelijk NIET.
Die houd ik in gedachten, dank je!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
download anders opera browser lite.. Die gebruikt net als iphone een slim trucje dat hij niet de hele site in een keer laad.
Echt proberen!
Dat weet ik niet of hij het mee neemt, heb het zelf niet aangepast hier maar is iig niet in mobiele instellingen van fok te veranderen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook 300 posts per pagina ingesteld, of kan dat niet in de mobiele layout?
Toch zou het daar niet aan mogen liggen als het een recente Android-telefoon is...
Ja de rest deed hij super maar van FOK! ging hij echt over zijn nek, liep hij ook vaak echt helemaal op vastquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:39 schreef Muchachooo het volgende:
Ik zit het nu te proberen op mijn telefoon, fok is niet merkbaar langzamer dan andere sites... was het alleen bij fok?
Wat zou jij doen (n00b hier hequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:48 schreef Ireyon het volgende:
Dolphin Browser is sowieso wel één van de betere browsers die er te vinden zijn.. Wat mij betreft de beste eigenlijk
Nee. Terug brengen voor Exact dezelfdequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zou jij doen (n00b hier he) als je mij was... toch omruilen voor een ander van precies hetzelfde merk enzo (want ik ben retedol op mijn toetsenbordje)
omdat het toch fijn is als hij ook werkt op de normale standaard browser, of gewoon niet piepen verder en op Dolphin verder gaan?
Hoogstwaarschijnlijk niet nee, maar goed... je weet het nooit. Dit is het enige wat nu opvalt, maar volgens mij heeft Greys ook pas 10% van het toestel ontdektquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:01 schreef Muchachooo het volgende:
Ik zie niet in waarom het een hardwarematige fout zou zijn als een telefoon maar met één site problemen heeft, en ook maar in één browser..
Die vind ik juist bagger, vind de normale browser op mijn SGS veel snellerquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:39 schreef Greys het volgende:
Dolphin browser (geen idee wat het is verder) uit de market geselecteerd, er op gezet en hij gaat als de brandweer nu!
![]()
![]()
Dank! Handige site zegquote:
Die is er idd, er zijn genoeg van die apps. Rings Extended b.v.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef appie22 het volgende:
Ik vroeg me af of er een app is zodat je makkelijk je mp3's kan kiezen als ringtone, alarm etc. Dus dat je je mp3's maar in 1 map hoeft te zetten en niet allemaal in aparte maps maar toch kan gebruiken voor meerdere functies
staat gewoon in de marketquote:Op maandag 2 mei 2011 10:37 schreef TakAFCA het volgende:
Hoi,
Ik had een vraagje. Op mijn Samsung galaxy apollo heb ik android 2.2 geinstalleerd maar ik kan nergens adobe flash player vinden?
Sorry maar het staat er echt niet hoor..quote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
staat gewoon in de marketzoek maar eens op Flash
Dan ondersteunt je telefoon geen Flash.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:57 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Sorry maar het staat er echt niet hoor..
Dank uquote:Op maandag 2 mei 2011 10:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ondersteunt je telefoon geen Flash.
8? Is dat niet gewoon 7.0.2 ofzo?quote:
Ja.quote:
Had je hiervoor FR12 van Paul o Brien erop?quote:
Vertel, vertelquote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef Pino112 het volgende:
CM07893024184 maar weer eens geflashed op mn SGS, super.
Ik kwam deze review tegen:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef Fixers het volgende:
Zeg ik ben opzoek naar een toestel om mijn HTC-Dream te gaan vervangen. Kom ik de Huawei ideos x5 tegen. De specificaties zien er goed uit, zelfde processor als de htc desire. Maar dat ding is zó schimmig dat zelfs de tweakers pricewatch 'm niet kent. Zou het wat zijn? Hij is nogal goedkoop (€ 259 in de losse verkoop).
Of kan ik beter voor een bekende gaan en wat extra bijleggen voor HTC Desire Z?
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef Pino112 het volgende:
CM07893024184 maar weer eens geflashed op mn SGS, super.
Pinoquote:
Jeps, jij dus ook?quote:
Hij draaide in eerste instantie heerlijk, kwam erna toch wat bugs tegen, ben nu een eigen gebakken versie van FR15 van Modaco aan het knutselen. Die zo eens proberen. Maar voor een nightly draaide hij echt nog wel best goed eigenlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Had je hiervoor FR12 van Paul o Brien erop?
En verbetering bij deze?
Edit: ik mis gewoon teveel goeie LG apps zoals de camera. Toch maar weer teruggezet, ondanks dat die CM7 veel sneller is...
Ik las wel dat er aardig wat fouten nog in zaten.
Bedankt! Ben een beetje aan het rondneuzen geweest. De reviews zijn voornamelijk positief, maar zeggen er wel bij dat het om een budget toestel gaat. Het is allemaal net niet, maar daar is de prijs ook naar. Een van de telefoonwinkels gaf als alternatief de Google Nexus, die kost het dubbele, om zo eens een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik kwam deze review tegen:
http://www.tracyandmatt.c(...)8800-ideos-x5-review
Maar eigenlijk is er dan nog niet zoveel bekend. Ik zou voor de Desire Z gaan, maar eigenlijk nog eerder voor de Desire S, maar dat is persoonlijk.
Ik geloof dat Sony Ericsson heeft gezegd dat gingerbread aan het eind van kwartaal 2/ begin kwartaal 3 naar de X10 zal komen. Nog even geduld dus. En wil je voor die tijd updaten, XDA heeft vast al custom 2.3.3 roms voor de X10.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand wanneer Andriod 2.3.3 uitkomt voor de Xperia X10?
Ik hoor ook best goeie dingen over de Samsung Galaxy Ace, is ook nog te doen qua prijs.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef Fixers het volgende:
[..]
Bedankt! Ben een beetje aan het rondneuzen geweest. De reviews zijn voornamelijk positief, maar zeggen er wel bij dat het om een budget toestel gaat. Het is allemaal net niet, maar daar is de prijs ook naar. Een van de telefoonwinkels gaf als alternatief de Google Nexus, die kost het dubbele, om zo eens een voorbeeld te noemen.
Jup, met voorsprong. De Desire HD / S en die Incredible zijn van die nét niet toestellen vind. Hangen een beetje tussen 2 generaties in. Maar die Sensation gaat wel echtquote:
Kan je hem niet 'terug' kopieren naar de telefoon? instellingen --> Applicaties --> Applicaties beherenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:08 schreef Pien85 het volgende:
Help
Sinds gisteren heb ik een LG optimus Me. Ik wilde launcher pro installeren, maar dat lukt niet. Hij zet 'm automatisch op de sd kaart en vervolgens kan ik 'm niet openen. Hij zegt wel dat ie geinstalleerd is op sd. Maar daar heb ik dus niets aan.
Iemand die mij kan vertellen hoe ik 't werkend krijg?
Nee, dat wil ie niet. Maar goed, hij besloot opeens te gaan werken vanaf sdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan je hem niet 'terug' kopieren naar de telefoon? instellingen --> Applicaties --> Applicaties beheren
Leuk stukje ;-) nog een fijne vakantie!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:06 schreef Renesite het volgende:
http://www.androidworld.n(...)k-zonder%E2%80%A6-2/
Zelfbevlekkingggg
Ben net thuisquote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:43 schreef Alxander het volgende:
[..]
Leuk stukje ;-) nog een fijne vakantie!
Dat wou ik ook posten, maar ik neem aan dat 'ie dat al heeft gedaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:01 schreef Ireyon het volgende:
't Klink allemaal veel te logisch om als tip te geven, maar heb je 'm al een keer opnieuw opgestart?
ATM is neem ik aan een task manager? Niet gebruiken, daar wordt hij inderdaad trager van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:27 schreef RudyCarell het volgende:
Na een reset doet hij het inderdaad wel. Maar na verloop van tijd gaat hij laggen, zelfs de dynamic achtergrond. Heb nu ATM gedeinstalleerd, kijken of dat wat uitmaakt...Echt heel irri... Loop je met het vlaggenship van HTC op dit moment, hapert hij als de pest...
Heb jij geen iPhonequote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:10 schreef o.us het volgende:
Wanneer komt de 2.3 update voor de Optimus 2X?
Oké bedankt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:32 schreef Sold het volgende:
[..]
Ik geloof dat Sony Ericsson heeft gezegd dat gingerbread aan het eind van kwartaal 2/ begin kwartaal 3 naar de X10 zal komen. Nog even geduld dus. En wil je voor die tijd updaten, XDA heeft vast al custom 2.3.3 roms voor de X10.
Ja, die vervaltquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oké bedankt.
En hoe zit het met custom roms, heeft dat invloed op de garantie?
Dan stel ik het nog even uitquote:
Gebruikte geen app, en had wifi ook niet 24/7 aan... hij ging gewoon naar mobiel als ik weg ging en terug naar wifi als ik weer thuis kom.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Gebruikte je er een app voor of had je 24/7 wifi aan?
Maar je zet toch handmatig wifi aan? Of je hebt zo'n app die locaties onthoudt en dat voor je doet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gebruikte geen app, en had wifi ook niet 24/7 aan... hij ging gewoon naar mobiel als ik weg ging en terug naar wifi als ik weer thuis kom.
Las net ergens dat 't probleem zou kunnen zijn dat ik tegen m heb gezegd dat ie nooit over mag gaan op mobiel als ik t scherm uit zet... morgen maar 's kijken of t nu wel werkt
Waarom zou je dat willen doen? Het is trouwens ook nog eens illegaal als je de andere partij daar niet vooraf van op de hoogte brengt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:03 schreef webbyplus het volgende:
Iemand toevallig een tip voor een app die telefoongesprekken kan opnemen? (Liefst gratis)
Die had ik al maar ik kon geen optie vinden om eigen tekst te plaatsen, alleen klokken, weer e.d.quote:
Er zijn bepaalde ROM's die die functie ingebakken hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:03 schreef webbyplus het volgende:
Iemand toevallig een tip voor een app die telefoongesprekken kan opnemen? (Liefst gratis)
Aangepaste layout selecteren bij "voorgedefinieerde layout' dan t plusje--> diverse; kun je statische tekst selecteren. en volgens mij dan van alles invoeren..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Die had ik al maar ik kon geen optie vinden om eigen tekst te plaatsen, alleen klokken, weer e.d.
Wat is die weerapp?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:16 schreef Knuck-les het volgende:
Ook maar even mijn homescreen posten:
[ afbeelding ]
Niet echt een betrouwbare aan die temperaturen te zienquote:
Nee inderdaad... Maar vooruit kijken zou ik wel fijn vinden. Dat kon in Sense wel..quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Niet echt een betrouwbare aan die temperaturen te zien
Kijk eens naar Snowstorm, verschillende widgets en verschillende stijlen. Kun je ook mee vooruit kijken en voor mijn gevoel redelijk betrouwbaar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee inderdaad... Maar vooruit kijken zou ik wel fijn vinden. Dat kon in Sense wel..
Hela, je hebt net een nieuwe.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh volgende week HTC Sensation halen! Huphup!
Beautiful weather.quote:
Strak!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:16 schreef Knuck-les het volgende:
Ook maar even mijn homescreen posten:
[ afbeelding ]
Vind AW reader niet zo mooi... heb liever het chique'requote:
AW reader?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind AW reader niet zo mooi... heb liever het chique're
Ja, of hoe heet die balk onderinquote:
De dockbar? Ja die zou ik ook nog willen veranderen, maar kan weinig moois vinden.quote:
Animated GIF Player downloaden.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:42 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien dat iemand het antwoord weet op een toch wel irritant vraagstuk; Mijn X10 verrekt het om moving gifjes weer te geven, wel als still plaatje, maar niet bewegend. softwareversie 2.1 upd 1..
Is dat te fiksen? moet ik iets installeren of erafgooien?
Did that, does not workquote:Op zondag 15 mei 2011 16:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Animated GIF Player downloaden.
Ze (lees; gebruikers) hadden gehoopt dat het in de 2.1 versie meegenomen zou worden.
Blijkbaar is dat dus niet gebeurd.
Heb je bij de instellingen van de mobiele layout aangevinkt dat animated gifs getoond moeten worden?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Did that, does not work![]()
Iemand nog andere ideëen ?
Geen idee, ik zie die instelling nergens?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je bij de instellingen van de mobiele layout aangevinkt dat animated gifs getoond moeten worden?
(Dat als je het alleen op FoK! merkt.)
Ik kan het ook niet meer vindenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:24 schreef Sounddragon het volgende:
Geen idee, ik zie die instelling nergens?
Daar staan nog een paar opties, maar niet meer die ene met de gifles...quote:Op zondag 15 mei 2011 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is gewoon om avatars wel/niet weer te geven volgens mij.
Geen verschil met 15. Hidden menu is weg dus led brightness kan nie meer minder. Quadrantscore is 2500.quote:
Hij schijnt qua batterij performance wel beter te zijn, dat was het enige wat ik minder vond aan FR15, dus worth a try.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Geen verschil met 15. Hidden menu is weg dus led brightness kan nie meer minder. Quadrantscore is 2500.
Standaard Android vriendquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:50 schreef Renesite het volgende:
Waarom doet in Cyanogenmod het woordenboek niet van het android toetsenbord? Ik vind Swiftkey kut.
Had voorheen Oxygen en die werkte wel goed
Gingerbread keyboard + Dutch language pack downloaden uit Market.quote:
aaaaight, graci!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gingerbread keyboard + Dutch language pack downloaden uit Market.
Ssssht of zo downloaden...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:25 schreef Pien85 het volgende:
Ik zoek een app waarmee ik een aantal knoppen op mijn startscherm kan zetten waarmee ik oa m'n geluid uit kan zetten (en weer aan) en het trillen ook uit kan zetten. Kan 'm nu wél op stil zetten, maar als ik wil dat ie niet trilt (bv 's nachts) dan moet ik dat in de instellingen veranderen, das irritant
Met extended controls kan je custom knopjes maken voor op je homescreen om diverse dingen uit- en aan te zetten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:25 schreef Pien85 het volgende:
Ik zoek een app waarmee ik een aantal knoppen op mijn startscherm kan zetten waarmee ik oa m'n geluid uit kan zetten (en weer aan) en het trillen ook uit kan zetten. Kan 'm nu wél op stil zetten, maar als ik wil dat ie niet trilt (bv 's nachts) dan moet ik dat in de instellingen veranderen, das irritant
Werkt ook i.c.m. extended controlsquote:
Jep. maar die tijd is wel erg relaxt! Werk ik altijd mee tijdens kantooruren en snachtsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:46 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Werkt ook i.c.m. extended controls
Kan toch gewoon bij de instellingen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:50 schreef dreams.psd het volgende:
Weet iemand nog een tweak/app om de schermverlichting lager als de standaard in te kunnen stellen? Ik heb nu drie standen die alle drie redelijk fel zijn, als je het toestel 5 seconden niet aanraakt gaat ie naar een meer gedimde modus voor het scherm uitgaat, die gedimde modus wil ik dus gebruiken. Scheelt een hoop batterij ook denk ik.
MyProfilesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:25 schreef Pien85 het volgende:
Brightness level was t, kreeg het scherm nog net iets meer gedimd onder de standaard minimum.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Kan toch gewoon bij de instellingen?
Volgens mij is er ook een app genaamd Brightness Level
Thanks.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:43 schreef epicbeardman het volgende:
Ja, en die dingen haal je uit china voor onder de 20 euro, class 10 is 23mb/sec volgens mij
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:50 schreef dreams.psd het volgende:
Weet iemand nog een tweak/app om de schermverlichting lager als de standaard in te kunnen stellen? Ik heb nu drie standen die alle drie redelijk fel zijn, als je het toestel 5 seconden niet aanraakt gaat ie naar een meer gedimde modus voor het scherm uitgaat, die gedimde modus wil ik dus gebruiken. Scheelt een hoop batterij ook denk ik.
Extended controlsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:25 schreef Pien85 het volgende:
Class 10, 10 MB/squote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:43 schreef epicbeardman het volgende:
Ja, en die dingen haal je uit china voor onder de 20 euro, class 10 is 23mb/sec volgens mij
Okay thanks, ik ga eens op zoek.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:13 schreef Ireyon het volgende:
Je kan beter een class 4 kaartje van een fatsoenlijk merk (Transcend, Kingston, Sandisk) kopen, dan een class 10 kaartje uit China.
Neuj, gewoon via LG zoals ook op iBOOD staat.quote:
Linkje? Wat ik gevonden heb is het alleen de optimus one:quote:Op maandag 23 mei 2011 08:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj, gewoon via LG zoals ook op iBOOD staat.
Ja het staat uiteraard in de uitleg, alleen is genoeg gezeik over of het nou wel / niet het geval is. Zijn berichten dat het niet uitgebracht gaat worden, en nu misschien deze maand volgens iemand op ibood.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:21 schreef Pino112 het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)id_v22_Froyo_en_2GB/
Jep. Het rooten en custom rom verhaal wat je wellicht in een van de android topics hebt gelezenquote:Op maandag 23 mei 2011 08:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja het staat uiteraard in de uitleg, alleen is genoeg gezeik over of het nou wel / niet het geval is. Zijn berichten dat het niet uitgebracht gaat worden, en nu misschien deze maand volgens iemand op ibood.
Maar als dat niet het geval is, kan je dan zelfstandig hem ombouwen?
Mwah, wat je niet gebruikt, niet instellen enz. Ik kom in 9 van de 10 gevallen niet verder dan mijn homescreen, daar staat alles wat ik veel gebruikquote:Op maandag 23 mei 2011 08:30 schreef rene90 het volgende:
Ja inderdaad, ga dat sowieso al doen om alle LG bagger eraf te gooien en met een schone versie kan beginnen. Nouja deze week krijg ik hem binnen, zal wel een grote vooruitgang zijn ten opzichte van symbian s60
Denk niet dat je telefoon daar toe in staat is omdat er geen transmitter in zitquote:Op maandag 23 mei 2011 08:40 schreef kawa4 het volgende:
ik had nog een vraag, over apps.
is er een app, die je telefoon veranderd in een FM transmitter.
zodat ik mijn muziek op een frequentie kan uitzenden.
en dan die opvangen met de radio.
er zijn wel van zo'n soort mp3 spelertjes waar dat mee kan.
knappe software ook die dat wel voor elkaar krijgtquote:Op maandag 23 mei 2011 09:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Denk niet dat je telefoon daar toe in staat is omdat er geen transmitter in zit
Als je je voor de beta aanmeldt:http://beta.swype.com/quote:Op maandag 23 mei 2011 15:13 schreef Borkydude het volgende:
Kan ik Swypen met mijn Nexus S met Gingerbread?
Dat heeft elke recente telefoon ongeveer. En anders via Google, dan kom je bijvoorbeeld hier uit.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:55 schreef Caland het volgende:
Om maar even voor mijn tweede hele domme vraag te gaan, hoe weet ik of ik een li-ion batterij heb?
Staan er gewoon bij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:01 schreef coolzzz het volgende:
EVen bij de instellingen van de agenda kijken en dan op "Agenda's" klikken.
Kun je al je agenda's weer toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop