Ik denk eigenlijk dat het gewoon een kwestie van veel oefenen is?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:13 schreef Aardappelkoekje het volgende:
Heeft iemand misschien tips voor mij?
Ik begrijp de teksten wel, maar ik kan de tekst niet goed analyseren waardoor ik niet hoger haal dan een 5.
Oh da's wel jammer idd jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik haal ALTIJD een 5,4. ALTIJD. Maar dan ook echt altijd.
The fuck?!quote:Dit jaar trouwens 28 punten op de leestekst, en 18 of 19 op de samenvatting.
quote:
Docenten hebben het puntenmodel gekregenquote:Op zondag 24 april 2011 14:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
The fuck?!
Of hij is helderziend of hij is van het cevo en gaat nu zwaar zijn boekje te buiten.
Of hij zit hier gewoon te lullen, dat kan natuurlijk ook..
Hij wordt vast moeilijk. Het gaat altijd van te makkelijk naar te moeilijk enzo...quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:07 schreef Etsu het volgende:
Ik sta nu een 5,7. Heb van de week een SE herkanst, ging echt geweldig... Dus hopelijk kan ik nog paar tienden omhoog halen. Maar het moet lukken. Tenzij ze iets hebben van: vorig jaar was super makkelijk, nu gaan we hem super moeilijk doen.
quote:Op zondag 24 april 2011 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Docenten hebben het puntenmodel gekregen![]()
Bij de samenvatting veel dingen van 1p, dus volgens mijn docente veel opsommingen.
Oke, dan liegt mijn Nederlandsdocente.quote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me sterk dat ze weet waar je x punten voor kan krijgen. Antwoorden ed mogen helemaal niet verstrekt worden tot nadat het examen is afgelegd. Dus lijkt me totale puntenverdeling ook niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |