Ik ken het filmpje ja. Hij heeft de schijn tegen, maar ik ben er wel van overtuigd dat ie hetero is. Als hij echt homo was zou het wel beter verbergen.quote:
Hij is ook niet de slimstequote:Op woensdag 20 april 2011 00:38 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik ken het filmpje ja. Hij heeft de schijn tegen, maar ik ben er wel van overtuigd dat ie hetero is. Als hij echt homo was zou het wel beter verbergen.
Dan zit je in het verkeerde topic, vriend.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:39 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik bedoel de echte Ronaldo he. Die van PSV. Niet die verkapte homo van Real.
Ik verkondig mijn mening waar ik dat wil, vriend.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:39 schreef bascross het volgende:
[..]
Dan zit je in het verkeerde topic, vriend.
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:40 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik verkondig mijn mening waar ik dat wil, vriend.
BLijkbaar niet he, want niemand houd hem bij.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef Geo3kant het volgende:
Messi onzichtbaar? Ja tussen 3 spelers zie je hem niet inderdaad. (niet dat ik messi fappert ben).
Wat ik me afvraag, ook al is C Ronaldo al heel snel, na de eerste meters waarom heeft hij nog altijd dat 'gekke' loopje, met die lange benen.. als je dan grote stappen zet is hij toch NOG sneller?
Ach, ik heb niks tegen Barca op zich maar gewoon tegen spanjaarden na het WK.quote:Op maandag 18 april 2011 14:06 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel frappant dat de 2 mensen op Fok! die Barcelona nogal "haten" het natuurlijk een penalty vonden, terwijl de hele wereld zag dat het een pure schwalbe was.
Bedankt maar dat was de vraag niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:44 schreef Equites het volgende:
[..]
BLijkbaar niet he, want niemand houd hem bij.
Heb jij al eens geprobeerd je eigen manier van sprinten aan te passen? Dat kost heel veel tijd en energie om het zo te veranderen dat je weer even snel of sneller kan rennen dan eerst. Overigens is er niks mis met korte passen, dan kan hij sneller corrigeren.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bedankt maar dat was de vraag niet.
neppertquote:Op donderdag 21 april 2011 00:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, ik heb niks tegen Barca op zich maar gewoon tegen spanjaarden na het WK.
Nee ik was altijd wel voor Barca, maar er zijn nu zoveel mensen die barca ophemel dat het irritant wordt. Daarom heb ik ervoor gekozen voortaan tegen Barca te zijn. Tijdelijk dan.
Trouwens, er zijn er wel een stuk meer dan 2 hoor
vi.nlquote:Ronaldo meest trefzekere 'Pichichi' ooit in Spanje
Cristiano Ronaldo is dankzij twee treffers tegen hekkensluiter UD Almería (8-1 winst) met veertig treffers alleenhouder van het record van meeste goals in één seizoen van de Primera División. Tot zaterdagavond moest de steraanvaller van Real Madrid dat record nog delen met twee andere spelers: Telmo Zarra en Hugo Sánchez.
Zarra kwam in het seizoen 1950/51 tot 38 goals voor Athletic de Bilbao, terwijl de Mexicaanse topschutter Hugo Sánchez in de jaargang 1989/90 tot dat aantal reikte in dienst van het Real Madrid van trainer John Toshack. Ronaldo zal bij het uitreiken van de Trofeo Pichichi door de Madrileense (!) sportkrant Marca overigens 41 goals achter zijn naam krijgen, omdat het nieuwsblad een door Pepe van richting veranderde vrije trap in strijd met de officiële telling toch aan de Portugees toekende.
Vorige week liet Ronaldo nog weten vereerd te zijn met zijn prestatie: 'Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat ik dit seizoen tot zoveel doelpunten zou komen', zegt hij op de website van Real. 'Het is een eer op gelijke hoogte te staan met legendarische spelers als Zarra en Sánchez. Maar écht belangrijk is onze teamprestatie.'
Juist zijn ploeggenoten deden er in de laatste wedstrijden alles aan om Ronaldo in scoringspositie te brengen. En die speelwijze had overduidelijk succes. In de laatste vier speelronden van de Primera División tilde de Portugees zijn totaal aantal treffers van 29 naar veertig, terwijl concurrent Lionel Messi (Barcelona) zijn laatste (en 31ste) treffer produceerde in de 33ste speelronde (thuis tegen Osasuna, 2-0 winst).
Zo blijft Ronaldo zijn tegenhanger Messi ruim voor in de strijd om de Spaanse topscorerstitel. Gerekend over alle competities is Ronaldo na vanavond Messi ook voorbij gestreefd. Messi kwam tot 52 treffers, Cristiano Ronaldo scoorde dit seizoen al 53 maal in officiële duels. Voor Ronaldo zit het seizoen er na zaterdagavond al op.
Messi, die na het behalen van de landstitel tegen Levante (1-1) rust kreeg van zijn trainer Josep Guardiola, kan zijn doelpuntenproductie nog uitbreiden. Zaterdagavond 28 mei wacht op Wembley de strijd met Manchester United om de Champions League.
quote:
Het is Ronaldo gelukt.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:42 schreef Hakki het volgende:
[..]
![]()
hij is de beste voetballer ter wereld dus als hem het niet lukt lukt niemand het
ja weet ik ook daarom die smilie he, ik lees ook wel soms ietsquote:
quote:De 'Koninklijke' was in Estadio La Rosaleda veel te sterk voor de ambitieuze club van Joris Mathijsen en Ruud van Nistelrooij: 0-4.
Cristiano Ronaldo eiste met een zuivere hattrick tussen de 23e en 38e minuut de hoofdrol op.
kleinzusje, Jojoortje ?quote:Nederlandse fan stuurt naaktfoto's naar Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo heeft van een Nederlandse fan pikante kiekjes gekregen waar hij nogal rooie oortjes van kreeg...
De Nederlandse vrouw van wie de identiteit nog niet bekend is, e-mailde naaktfoto's van zichzelf naar de beroemde voetballer. De fan omschreef zichzelf in de e-mailtjes als "too hot to handle" en schreef dat ze graag bij Cristiano wilde zijn, zo weet The Mirror te melden. Cristiano was zo van slag toen hij de foto's zag, dat hij ze per ongeluk doorstuurde naar zijn verloofde Irina Shayk, vrienden en familieleden.
Onder anderen Pixie Lott, Kim Kardashian en Imogen Thomas wisten niet wat hen overkwam toen zij de post doorgestuurd kregen van Cristiano. "Cristiano's telefoon staat de afgelopen dagen roodgloeiend. Verwarde vrienden bellen hem om hem te vragen waarom hij zulke foto's stuurt en wie die vrouw op de foto's is", vertelt een bon aan de Britse krant. "Cristiano heeft zijn vrienden uitgelegd dat de vrouw een gestoorde fan is en dat hij de kiekjes per ongeluk heeft doorgestuurd. Hij vindt het verschrikkelijk genant dat ook zijn verloofde de post heeft gekregen. Gelukkig doet Irina er niet moeilijk over."
Ah ok.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:03 schreef emokid het volgende:
Hij heeft op Twitter al gemeld dat die berichten fake zijn.
Heb dit een tijd terug gezien. Heb daarna nog meer respect voor C7 gekregen.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tegen de wind in gefietst toen de gel nog niet was opgedroogd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |