Ja, dat is een heel traject, ken er nog zo een die dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
Alleen ze zijn niet bepaald snel. Ze moeten een onderzoek starten (nadat je betaald hebt.!) en dan krijg je 20 weken later te horen of het verzoek word ingewilligd.
Denk je eens in dat jij niks hebt gewonnen, en je krijgt vervolgens een bericht van iemand die wél gewonnen heeft, dat je de gewonnen prijs mag overkopen. Zou je dat tof vinden?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had gister de kaartjes van Jeep in mijn brievenbus.
Toen had ik in het Autorai topic gepost dat ik nog 2 kaartjes over / gewonnen had en het wilde verkopen voor een kleine prijs, en daar waren de mods het niet mee eens. Moet nog ff afwachten op het oordeelMaar flauw is het wel.
Net alsof je 2 koelkasten wint, en aan beide heb je niks.
Dus dan verkoop je het toch of je geeft ze weg.
Lolquote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Panda72 het volgende:
Komt een collega van een andere afdeling net mijn kamer in lopen zegt ze een tikje verontwaardigd jammer he dat wij dit jaar niets met secretaressedag hebben gehad. Of hebben jullie wel wat gehad? Nee was mijn antwoord maar misschien komt dat omdat secretaressedag pas volgende week is. Zij moest blozen
Ambtenaren hequote:Op donderdag 14 april 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
Alleen ze zijn niet bepaald snel. Ze moeten een onderzoek starten (nadat je betaald hebt.!) en dan krijg je 20 weken later te horen of het verzoek word ingewilligd.
Hey GFquote:
Ah, heel je (criminele) verleden zal worden doorgespit, alle cijfers die je ooit op school hebt gehaald en dergelijkequote:Op donderdag 14 april 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Panda72 het volgende:
Komt een collega van een andere afdeling net mijn kamer in lopen zegt ze een tikje verontwaardigd jammer he dat wij dit jaar niets met secretaressedag hebben gehad. Of hebben jullie wel wat gehad? Nee was mijn antwoord maar misschien komt dat omdat secretaressedag pas volgende week is. Zij moest blozen
Ah zo... Nou.. succes met de procedure dan maar!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
OH! Noes! Sorry van al die 1en voor Engels.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, heel je (criminele) verleden zal worden doorgespit, alle cijfers die je ooit op school hebt gehaald en dergelijke
Je kunt een beurt van Koen krijgen!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
het is nooit process engineer dag hoor..
en ik doe ook m'n best.. waarom krijg IK niks dan???
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
Fijn dat je het in gang gezet hebtquote:Op donderdag 14 april 2011 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:11 schreef Myraela het volgende:
Yay, naamswijzigingsgebeuren ingevuld.![]()
![]()
![]()
ieder jaar op een vaste dag??quote:Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt een beurt van Koen krijgen!
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt een beurt van Koen krijgen!
Jij krijgt bewondering van mijquote:Op donderdag 14 april 2011 16:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
Tja, daar moeten ze 18 weken over discussieren of dat een belemmering zal zijn als je je nieuwe naam gaat dragenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
OH! Noes! Sorry van al die 1en voor Engels.
Elke dag, ieder jaar!quote:
mja.. ik snap eigenlijk het hele concept niet van secretaresse dag ..quote:Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Als vrouwelijke engineer krijg je heus wel genoeg aandacht
Yup, ieder jaar op 1 aprilquote:
Ja. De rest van de dagen ben ik beschikbaarquote:
trevquote:Op donderdag 14 april 2011 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Loljij maakt weer eens wat mee
[..]
Ambtenaren he
[..]
Hey GF
Ik zou sowieso naar de Rai gaan met de kaarten van fok.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk je eens in dat jij niks hebt gewonnen, en je krijgt vervolgens een bericht van iemand die wél gewonnen heeft, dat je de gewonnen prijs mag overkopen. Zou je dat tof vinden?
Dan moet je ook maar secretaresse wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
Als ze daar al zo lang over doen, dan raken ze nooit uitgepraat over mijn criminele verleden.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, daar moeten ze 18 weken over discussieren of dat een belemmering zal zijn als je je nieuwe naam gaat dragen
Tja... commercie... denk ik dan... net als valentijnsdag enzo...quote:Op donderdag 14 april 2011 16:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. ik snap eigenlijk het hele concept niet van secretaresse dag ..
waar is het in godsnaam voor nodig??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |