Waarschijnlijk waren ze gewoon mee aan het lezen vanochtend.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terecht! Had je het maar niet al zo vroeg op de morgen moeten roepen
Hoop van niet want dan word ik na het lezen van mijn post geschiedenis direct ontslagen.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze gewoon mee aan het lezen vanochtend.
Haha lekker bezigquote:
Op de tafel staan bij een meet?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:11 schreef Rossdale het volgende:
Wat nou pics? Gewoon op schoot komen zitten tijdens een meet
Dat wil ik wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:11 schreef Rossdale het volgende:
Je bent toch zeker sinterklaas niet? Of wel?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:11 schreef Rossdale het volgende:
Ewa swa, fok niet met je boy!!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:17 schreef Gemaskerde het volgende:
Hallon,
toevallig was ik vanochtend aan het twijfelen om weer MW2 te gaan spelen, kom ik dit topic tegen.
Moet wel iets betekenen toch?![]()
Groetjens.
lolwut?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pleur op kuttrol, heb hebben kutrabarber al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef KoningStoma het volgende:
wat is zo'n 30 centimeter lang, hard en stijf en maakt alle vrouwen hysterisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
wat is zo'n 30 centimeter lang, hard en stijf en maakt alle vrouwen hysterisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat is zo'n 30 centimeter lang, hard en stijf en maakt alle vrouwen hysterisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kanker is zo 2010quote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef Parvus het volgende:
Waarom hebben we trouwens allemaal aids?
Jammer dat ze verder is gekomen door haar looks dan door haar daadwerkelijke skilsquote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef tliciouz het volgende:
Altijd al afgevraagd wie deze vrouw is. Net pas achter gekomen.![]()
[ afbeelding ]
Net filmpjes van haar op youtube gezien. Vrouwen die aan vechtsport doen.
Ja dat is waar, er zijn veel betere. Maar toch.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat ze verder is gekomen door haar looks dan door haar daadwerkelijke skils
top.quote:
gewoon een goeie bierbuik daar hou je van ofniequote:Op donderdag 14 april 2011 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vrouwen met een sixpack overigens
Ja dat vind ik ook smerig.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vrouwen met een sixpack overigens
Lijkt bgehoorlijk op dat grietje van die videoclips van Basshunterquote:Op donderdag 14 april 2011 14:48 schreef tliciouz het volgende:
Altijd al afgevraagd wie deze vrouw is. Net pas achter gekomen.![]()
[ afbeelding ]
Net filmpjes van haar op youtube gezien. Vrouwen die aan vechtsport doen.
Jep, heb de tekst in de link wel veranderd.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:08 schreef Michhas het volgende:
Mister je poll klopt nietIk zei dat doopstah ERUIT moet
Jij en MW2?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand die meedoet met MW2 vanavond?
Had m eigenlijk moeten bewaren voor als jij het zou zeggen!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:15 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Alsof we dit stiekem niet hadden verwacht
Dat was voor Black Ops.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb niet voor niets 23 dagen aan speeltijd
no can do man i gonna play call of beerquote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Misschien ben ik wel ffquote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Een vrouw in deze SC. Dat ik dat nog mag meemaken.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb geen aidsMaar speel wel MW2
Nou dat wilde ik even kwijtCiao
Zo bijzonder is dat niet hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 15:52 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Een vrouw in deze SC. Dat ik dat nog mag meemaken.
Wat is tliciouz dan? Ohja, bezetquote:Op donderdag 14 april 2011 15:52 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
kenserkabout wilt gewoon die loop van jouw AK in zijn RPG.. als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 14 april 2011 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet hoor
Behoor ik al tot one of the guys?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:52 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb even in je FoBo gekeken, als jij dat bewegende plaatje ben dan ben je :quote:Op donderdag 14 april 2011 15:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Behoor ik al tot one of the guys?
Ik ben de bruine versie van Wolvendagen.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb even in je FoBo gekeken, als jij dat bewegende plaatje ben dan ben je :
1. een vrouw
2.![]()
Eerst uiteten met de schoonfamilie wellicht daarna evenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Hoi C_Aquote:Op donderdag 14 april 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, nu ik hier toch ben
Waar spelen jullie MW2 op?
Eten met de schoonfamilie. Wat een hel.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerst uiteten met de schoonfamilie wellicht daarna even
Mwoah met mijn schoon pa kan ik echt heel goed ouwe hoeren alleen die moeder is een beetje tergendquote:Op donderdag 14 april 2011 16:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eten met de schoonfamilie. Wat een hel.
Ja jij zou me nog toevoegenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi C_A
Wij zouden nog een keer Gears gaan doen
De user Wolvendagen?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben de bruine versie van Wolvendagen.
Vergetenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja jij zou me nog toevoegen![]()
Of heb je dat inmiddels al gedaan
Heb er namelijk veel geaccepteerd de laatste tijd, en geen idee of je erbij zat
Garpje.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Behoor ik al tot one of the guys?
wie met wie?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als dit geen neuken word weet ik het ook niet meer
Nu ziet de hele trein me suf lachen.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wiimotes erbij en gaan zeg ik je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |