Waarschijnlijk waren ze gewoon mee aan het lezen vanochtend.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terecht! Had je het maar niet al zo vroeg op de morgen moeten roepen
Hoop van niet want dan word ik na het lezen van mijn post geschiedenis direct ontslagen.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze gewoon mee aan het lezen vanochtend.
Haha lekker bezigquote:
Op de tafel staan bij een meet?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:11 schreef Rossdale het volgende:
Wat nou pics? Gewoon op schoot komen zitten tijdens een meet
Dat wil ik wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:11 schreef Rossdale het volgende:
Je bent toch zeker sinterklaas niet? Of wel?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:11 schreef Rossdale het volgende:
Ewa swa, fok niet met je boy!!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:17 schreef Gemaskerde het volgende:
Hallon,
toevallig was ik vanochtend aan het twijfelen om weer MW2 te gaan spelen, kom ik dit topic tegen.
Moet wel iets betekenen toch?![]()
Groetjens.
lolwut?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pleur op kuttrol, heb hebben kutrabarber al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef KoningStoma het volgende:
wat is zo'n 30 centimeter lang, hard en stijf en maakt alle vrouwen hysterisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef KoningStoma het volgende:
wat is zo'n 30 centimeter lang, hard en stijf en maakt alle vrouwen hysterisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |