Uhu. Voel ik niets vanquote:Op donderdag 14 april 2011 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar 3 jaar lang regelmatig seks op heb gehad?
nu alleen nog een Snes en mijn N64 bij mn ouders vandaan halenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt erop alsof je alles hebt!
Een maand later misschien wel, als je syf hebt.quote:
dat klinkt een beetje als mijn huis. - de psp en ds, +ps2 en n64quote:Op donderdag 14 april 2011 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik alleen voor gamen.Ja en om te showen natuurlijk.
Maar ik houd wel van dit huis. Wii, PS3, XBOX 360 elite, psp, nintendo ds, 2 gamerpc's... Wat wil je nog meer?
Er werd mij aangeraden Black Ops niet te kopen, omdat ;ie kut is en MW2 tof is.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:46 schreef Mc.Chicken het volgende:
Of nee beter gezegt: Ik ga in de hoek staan grapjes maken en jullie afleiden terwijl jullie in een dikke shoot-out zitten in Black Ops
Goed bezig wijquote:Op donderdag 14 april 2011 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt een beetje als mijn huis. - de psp en ds, +ps2 en n64
Ik vind Black Ops juist veel vetter..quote:Op donderdag 14 april 2011 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er werd mij aangeraden Black Ops niet te kopen, omdat ;ie kut is en MW2 tof is.
dat verschilt echt per persoon vindt ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er werd mij aangeraden Black Ops niet te kopen, omdat ;ie kut is en MW2 tof is.
Ik ben sowieso niet van de shooters.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:48 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik vind Black Ops juist veel vetter..
I love zombies mode
Kan.. ieder zijn ding.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van de shooters.
ene kant wel, aan de andere kant heb ik zoveel spellen dat ik af en toe niet weet wat ik wil spelenquote:
moet je killingfloor eens spelen, ook wel vetquote:Op donderdag 14 april 2011 13:50 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kan.. ieder zijn ding.
Zombies mode. Supervet. Je weet gewoon dat je uiteindelijk toch dood gaat.. het is maar de vraag hoelang je het volhoud
was er ooit vrij goed in!
Ken ik niet.. zal eens kijken.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je killingfloor eens spelen, ook wel vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
jah mag nog 8 kwartierquote:Op donderdag 14 april 2011 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
meh! ik heb gelijk geen zin meer. pff pas 2 uur
Het is al 2 uur!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
meh! ik heb gelijk geen zin meer. pff pas 2 uur
Lint?quote:
Waarquote:
jah man en het wordt telkens spannenderquote:
Op mijn vaders nachtkastje..quote:
alleen het vuurwerk en de champagne ontbreekt danquote:Op donderdag 14 april 2011 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
jah man en het wordt telkens spannender
Ik moet altijd werken met oud en nieuw dus liever niet..quote:Op donderdag 14 april 2011 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alleen het vuurwerk en de champagne ontbreekt dan
moet ? heb je taakstraf ?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:03 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik moet altijd werken met oud en nieuw dus liever niet..
Neee. Gelukkig niet.quote:
ja das waar, maar best lekker verdienen danquote:Op donderdag 14 april 2011 14:05 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Neee. Gelukkig niet.
Feestjesmaar is toch anders dan lekker vrij zijn en los gaan.
Dat had ik vannacht ook, waar moet ik mee beginnen? heb pas 8 spellen.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ene kant wel, aan de andere kant heb ik zoveel spellen dat ik af en toe niet weet wat ik wil spelen
Dat zeker! Geef niets uit en verdien vet veel hahaquote:Op donderdag 14 april 2011 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja das waar, maar best lekker verdienen dan
meestal als ik zoiets heb, ga ik toch op een andere console spelen of op de pc hahaquote:Op donderdag 14 april 2011 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat had ik vannacht ook, waar moet ik mee beginnen? heb pas 8 spellen.
Dat weet nog niemand.......quote:
Damn you! hahahaquote:
inderdaadquote:
nog even te gaan dus (8 kwartier)quote:
Ah... na bijna een pagina eindelijk een datumquote:
31 december was ook al voorgesteld.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... na bijna een pagina eindelijk een datum
Dank je. Ben wel een oude bekende hier in GRTD hoor. Maar zat de laatste dagen steeds elders op het forumquote:
Oh oops. Ik ben dan nieuw.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Ben wel een oude bekende hier in GRTD hoor. Maar zat de laatste dagen steeds elders op het forum
Nee ben thuis vandaagquote:
Wel okee. Al heel de week niet thuis geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 16:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee ben thuis vandaagHoe is het met je!?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en met jou?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel okee. Al heel de week niet thuis geweest
Ahh ja die moet ook verzorgt worden he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en met jou?![]()
Hier gaat wel, had al 3 dagen koppijn, nu eindelijk een beetje voorbij aan het raken..Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Ja precies. Bij mij in huis is geen optie en mijn broer er voor laten zorgen is ook niet echt een mogelijkheid. Daarnaast vind ik het helemaal niet zo erg om een weekje uit mijn vertrouwde omgeving gehaald te worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahh ja die moet ook verzorgt worden he!![]()
Hier gaat wel, had al 3 dagen koppijn, nu eindelijk een beetje voorbij aan het raken..
Ik bedoel.. ik ga even langs NBT.quote:
Ohw dat lijkt me nu juist even heerlijk! Een weekje weg! Ik voel je!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies. Bij mij in huis is geen optie en mijn broer er voor laten zorgen is ook niet echt een mogelijkheid. Daarnaast vind ik het helemaal niet zo erg om een weekje uit mijn vertrouwde omgeving gehaald te worden.
tot zoquote:Op donderdag 14 april 2011 16:55 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik bedoel.. ik ga even langs NBT.
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:57 schreef MaleDuck het volgende:
ik moet ook maar eens naar huis gaan denk ik...
Je was alleen thuis toch?quote:
Ja, het is niet echt een weekje weg. Ik blijf gewoon werken. Ik heb vandaag zelfs gewoon gewerkt. Normaal heb ik donderdags afspraken met de begeleiding enzo. Maar die vervallen uiteraard deze week.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw dat lijkt me nu juist even heerlijk! Een weekje weg! Ik voel je!
Jij bent toch de laatste die erop geneukt heeftquote:
Ik ookquote:
de mijne ook toen mn wekker ging en ik naar mn werk moestquote:
Geen wekker. Wakker om 6:15, 6:45, 7:15 en 7:45quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de mijne ook toen mn wekker ging en ik naar mn werk moest
Ik ben er gewoon maar uit gegaan om 6.15quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen wekker. Wakker om 6:15, 6:45, 7:15 en 7:45
Zei miniduck toen ook pappa weekend?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon maar uit gegaan om 6.15Scheelt weer een hoop gedraai
Nope, die lag nog te slapenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zei miniduck toen ook pappa weekend?
Dat lijkt me irritant..?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
hmm ik wordt altijd standaard iedere dag om 5:30 door de kat gewekt , ik heb geen wekker nodig
ohquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
hmm ik wordt altijd standaard iedere dag om 5:30 door de kat gewekt , ik heb geen wekker nodig
Ja, die slaapt doordeweeks langer door dan ikquote:
nee is best lief hoor, ze springt op mn borstkas , en probeert me te wekken met dr pootje, desnoods te likken idd. als ik me dan omdraai, probeert ze toch onder de dekens te komen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat lijkt me irritant..?
Likt ie dan ook je gezicht? Of loopt ie over je heen?
Goodmorning trouwens
LIEFquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee is best lief hoor, ze springt op mn borstkas , en probeert me te wekken met dr pootje, desnoods te likken idd. als ik me dan omdraai, probeert ze toch onder de dekens te komen.
Oef.. lijkt me voor een keer wel schattig. Maar elke dag..quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee is best lief hoor, ze springt op mn borstkas , en probeert me te wekken met dr pootje, desnoods te likken idd. als ik me dan omdraai, probeert ze toch onder de dekens te komen.
ja hehquote:
geloof me , je kan er gewoon niet kwaad op worden, je schiet eerder in de lachquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Oef.. lijkt me voor een keer wel schattig. Maar elke dag..
Op zich best logischquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, die slaapt doordeweeks langer door dan ik
Ik heb er zelf ook één.. die heeft dat ook een keertje gedaan. Ik schrok me het apezuur hahaha.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja heh
[..]
geloof me , je kan er gewoon niet kwaad op worden, je schiet eerder in de lach
oh jawel hoor, ik kan dan best kwaad worden. kat heeft vroeger vaker door de kamer gevlogen. maar dan komt die gewoon weer terug omdat hij dan blij is dat je wakker bent.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja heh
[..]
geloof me , je kan er gewoon niet kwaad op worden, je schiet eerder in de lach
haha, ja lachen johquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook één.. die heeft dat ook een keertje gedaan. Ik schrok me het apezuur hahaha.
Als het die van mijn zus was had ik dat beest een gooi gegevenquote:
katten zijn net boemerangsquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh jawel hoor, ik kan dan best kwaad worden. kat heeft vroeger vaker door de kamer gevlogen. maar dan komt die gewoon weer terug omdat hij dan blij is dat je wakker bent.
sindsdien gewoon slaapkamerdeur dicht.
nu ik op mezelf woon geen katten meer. misschien ooit een hond
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:19 schreef Mc.Chicken het volgende:
Afleveren bij de lokale chinees als ze te irritant worden.
Echt welquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
zo te zien is een kat idd niets voor jullie
Wat? Kunnen ze alsnog voor iets goeds dienen voordat ze de pijp uit gaan.quote:
Loop maar te geinen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
zo te zien is een kat idd niets voor jullie
ik ken iemand die dat serieus gedaan heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:19 schreef Mc.Chicken het volgende:
Afleveren bij de lokale chinees als ze te irritant worden.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken iemand die dat serieus gedaan heeft.
dode kat op straat gevonden. bij de chinees naar binnen gelopen terwijl het retedruk was. kat op de toonbank gegooid. gezegt: zo, dat is wel de laatste voor vandaag. en weer naar buiten gelopen
HAHAA.. damn wat een toffe actie!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dode kat op straat gevonden. bij de chinees naar binnen gelopen terwijl het retedruk was. kat op de toonbank gegooid. gezegt: zo, dat is wel de laatste voor vandaag. en weer naar buiten gelopen
godver! das echt iets voor op youtube hahahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha echt super..!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef gianni61 het volgende:
helaas was dit nog in een tijd dat niet alle mobieltjes een camera hadden.
blijft uiteraard wel een legendarisch cafe verhaal
goeiesmorgens deze morgenquote:
ik haat jequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
dat wordt mn eten, wel met kaas dan
lekker hehquote:
geen idee eigenlijk. heb ooit eens diepvries lamacun gehad van mekkafood. die was ontzettend ranzig voor de rest nog nooit op, maar het ziet er wel beter uit dan mijn boterhammenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker hehik zal straks een foto maken
wacht......quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. heb ooit eens diepvries lamacun gehad van mekkafood. die was ontzettend ranzig voor de rest nog nooit op, maar het ziet er wel beter uit dan mijn boterhammen
hebben geen turk in het dorp. weet niet of de shoarmaboer ze verkoopt. naar das een iranees geloof ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wacht......
heb je nog nooit een turkse pizza kaas kalf alles erop en eraan gegeten ?
dat moet je echt eens proberen man! diepvries zooi is bij voorbaat al smerig. heb laatst bij de aldi wat gehaald, , nog even onder de grill nog wel , maar het mocht niet baten.
ik kan ze ook alleen maar hier op mn werk halen. bij mij in het dorp verkoopt de turk alleen normale pizzas ::(quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben geen turk in het dorp. weet niet of de shoarmaboer ze verkoopt. naar das een iranees geloof ik.
die maakt wel geweldige pizza's
whehe, waar haal je de shoarma vandaan dan ? toch niet uit de supermarkt hoop ik ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:05 schreef gianni61 het volgende:
opeens heb je het:
ik ga vanavond weer zelf een kapsalon maken (maar dan lekkerder)
uhm, hoeveel mensen? ik heb maar een kleine oven en ovenschotel..quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
klinkt wel erg lekker dat wel. hoe laat moeten we aanwezig zijn ?
gewoon iedereen van !Fok ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, hoeveel mensen? ik heb maar een kleine oven en ovenschotel..
Klinkt wel lekker joh.. ik haal het meestal bij de turk verder op.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:14 schreef gianni61 het volgende:
jawel, die van de plus is goed te doen.
dan aardappelschijfjes en sperzieboontjes erbij.
mozzarella en oude kaas erover en de oven in.
bah, nu heb ik echt zin om te gaan koken. helaas moet eerst nog werken en straks boodschappen doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker joh.. ik haal het meestal bij de turk verder op.
Die heeft ook heerlijke kip shoarma .. omg!
Ik heb zin om Macaroni te makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bah, nu heb ik echt zin om te gaan koken. helaas moet eerst nog werken en straks boodschappen doen
Nee ze slapen altijd op mijn kont.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wat? Kunnen ze alsnog voor iets goeds dienen voordat ze de pijp uit gaan.
Ze doen toch alleen maar eten en schijten.
Ik heb gisteren voor het eerst sinds 2 weken ofzo weer gekookt, het was echt lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bah, nu heb ik echt zin om te gaan koken. helaas moet eerst nog werken en straks boodschappen doen
wow.. 2 weken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst sinds 2 weken ofzo weer gekookt, het was echt lekker
werken, dus magnetronmaaltijden, bestellen, collega die voor iedereen zorgt.. En voor de rest veel weg geweestquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
wow.. 2 weken?
Is er voor je gekookt of heb je elke keer iets gehaald?
Getver!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
werken, dus magnetronmaaltijden, bestellen, collega die voor iedereen zorgt.. En voor de rest veel weg geweestZou dit weekend dus weer eens een weekend rust hebben, neit dus mag naar Friesland vliegen, naar mijn ouders, want ik moet maandag naar de tandarts.
Ik ook niet, behalve de stoommaaltijden van de AH, die zijn echt lekker. Hoewel McChickenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Getver!
Ik hou echt totaal niet van magnetronmaaltijden. Dan nog liever een Mc.Chicken
Oh haha, goed je tandjes poetsen dan. of iets met knoflook eten voordat je daarheen gaat.
Primaquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve de stoommaaltijden van de AH, die zijn echt lekker. Hoewel McChickenZullen we gaan daten en bij de Mac eten?
hahaha ja idd.
vreten, het genieten komt pas ernaquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef Mc.Chicken het volgende:
Haha, lekker man!
Heb je er wel van genoten of heb je zitten vreten?
Als je op de wc zit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vreten, het genieten komt pas erna
ja inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:43 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Primavind het altijd wel lekker om bij de mac te eten.. alhoewel ik dan 's avonds nog een keer moet eten omdat het nooit lang vult haha.
Meet at Mac?
haha, nee daar heb ik gelukkig weinig last van. ^^quote:
als je er last van had, dan was het niet meer genieten...quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nee daar heb ik gelukkig weinig last van. ^^
zeker voor degene die na mij naar de wc moetquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je er last van had, dan was het niet meer genieten...
morgen weer werken denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil ook liever naar huis, kwil mn huis nog schoonmaken voor een gedeelte, scheelt weer voor morgen. kan ik weer lekker niksen
Damn ook niet leuk. Zeker niet als het weer nog beter word..quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen weer werken denk ik.
voor de rest kan ik toch nergens heen. de hele dag wordt ons mooie heuvelland overgenomen door de kankergezwellen van het asfalt: tourfietsers
tripack bakt fish&chips?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:25 schreef tripack het volgende:
gelukkig hoef ik niet meer te werken in het weekend
in die vis en patatlucht
Ik hoef vandaag maar tot 5, daarna feestenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:56 schreef gianni61 het volgende:
ik heb geen zin meer. waarom duurt vrijdagmiddag altijd langer dan andere middagen??
heb ik vroegah gedaan jahquote:
Sounds like a plan!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag maar tot 5, daarna feesten
vanavond opening van een nieuw cafe. dus een drankje neem ik zowizo welquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Sounds like a plan!
Ik hoef niet te rijden vanavond dus misschien neem ik ook wel een drankje, ter ere van jullie
in mijn mooie jurkje op mooie nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Sounds like a plan!
Ik hoef niet te rijden vanavond dus misschien neem ik ook wel een drankje, ter ere van jullie
Ja, werken achter m'n barquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
in mijn mooie jurkje op mooie nieuwe schoenen
jij blij. Moest jij niet tot 3 uur werken?
Wat lief.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:51 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja, werken achter m'n bar
Ik drink eigenlijk nooit maar misschien vanavond een drankje ter ere van jullie en het weekend
Soms, ben ik dat wel eens.quote:
Ik ook soms.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:11 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Soms, ben ik dat wel eens.
Vraag maar aan m'n mammie
Tja niet iedereen wil dat zijn/haar nummer te zien is hequote:Op vrijdag 15 april 2011 15:27 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik word gebeld .. dan kijk ik naar het caller id en staat er: Geblokkeerd.
wtf is dat?
Ik was te laat om op te nemen.
Anoniem bellen hequote:Op vrijdag 15 april 2011 15:27 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik word gebeld .. dan kijk ik naar het caller id en staat er: Geblokkeerd.
wtf is dat?
Ik was te laat om op te nemen.
Kan ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:31 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik denk dat het advertentie gedoe is, motherfuckers.
Ze moeten me rust laten. Ik ben NIET geïnteresseerd in een wondermop!!quote:
Ja dat is lachen zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:51 schreef pl4kkie het volgende:
Lowl. Komt hier net de trauma heli aanvliegen en land bekant voor de deur
-edit- Hallow btw![]()
Volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:
Pfff wat een triest ventje.quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:07 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Pfff wat een triest ventje.
Nog nooit zoveel zon gehad om iemand een knock-out punch te geven..
Hij is gewoon jaloers op mijn looks.
Wat had ie gedaan dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
Kon er gewoon ff niet tegen vandaar mijn Posts achter elkaar. Had er eigenlijk een topic over aan moeten maken in de klaagbaak mjah dit stond nog open op m'n mob.
Ik heb fokkers op visitequote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik ook een te drukke zaterdag gehad en vanavond maar weer werken voor die faggot.
Oja de AGR dit weekendquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:32 schreef gianni61 het volgende:
goedenavond
weer een lekker tuinwerk dagje achter de rug.
alleen is heel zuid limburg overspoeld door wielrenners
ja, vandaag was de tourtocht en helaas moesten we in valkenburg werken. dus met jeep + aanhanger lekker tussen het asociaal fietstuig heen dat denkt dat ze de hele straat voor zich hebbenquote:
Nee hoor, ze blijven slapenquote:
Okee, mooiquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ze blijven slapen![]()
De rest zit in de woonkamer radio onzin te luisteren. Ik zit ff in de slaapkamer tot rust te komen
Vinnieeequote:
Hoi jijquote:
Herkenbaar welquote:
quote:
quote:
Ik heb een topweekend gehad.quote:
heb je ook wat met die kerels gedaan of niet?quote:Op maandag 18 april 2011 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een topweekend gehad.
Bier, gezelligheid, lekkere kerels om me heen
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 18 april 2011 07:46 schreef corblo het volgende:
[..]
heb je ook wat met die kerels gedaan of niet?
Ja maarquote:
Het geeft troepquote:
een bed kan je verschonenquote:Op maandag 18 april 2011 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het geeft troep
Natte plek op het bed, bloed op het bed. Bah
ik snap er geen fuck van, maar sterktequote:Op maandag 18 april 2011 08:05 schreef Ezechielk het volgende:
84 MB/s kopieren via LAN. Ik vind het tegenvallen
pff, dan heb ik de eerste pauze al gehad.quote:Op maandag 18 april 2011 08:01 schreef corblo het volgende:
[..]
je ziet mn naam tochweer lekker aan de bak?:9 ik lig nog in bed tot half 10
Bestandje kopiëren via het netwerk. Gaat me te traagquote:Op maandag 18 april 2011 08:05 schreef corblo het volgende:
[..]
ik snap er geen fuck van, maar sterkte
boefjequote:Op maandag 18 april 2011 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pff, dan heb ik de eerste pauze al gehad.
maar ja, gewoon met frissen moed aan de week beginnen
is dat een hint?quote:
het is hier al tijden niet meer druk geweest..quote:
tja, kan gebeurenquote:Op maandag 18 april 2011 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is hier al tijden niet meer druk geweest..
quote:
ik heb gewoon geen zin om MaleDuck te typenquote:Op maandag 18 april 2011 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]mij meteen met MD aanspreken, wiens kloon ben jij?
en driepak blijkbaarquote:Op maandag 18 april 2011 08:25 schreef corblo het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen zin om MaleDuck te typenen MD leek me logisch
ik heb zaterdag nog boobs gezien, maar helaas niet naakt en van dichtbij.quote:
wat een mazzel, op maandag vrij zijquote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zaterdag nog boobs gezien, maar helaas niet naakt en van dichtbij.
maar nee, NBT heb ik nog niet gezien. die had vandaag nog vrij geloof ik
Schandalig!!quote:Op maandag 18 april 2011 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zaterdag nog boobs gezien, maar helaas niet naakt en van dichtbij.
maar nee, NBT heb ik nog niet gezien. die had vandaag nog vrij geloof ik
Van wie ben jij een kloon?quote:
ik heb zin in friday, fridayquote:
Ik verlang naar mn bed, kans is groot dat ik daar zo ff induik weerquote:Op maandag 18 april 2011 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zin in friday, friday
party, party, party..
succesquote:Op maandag 18 april 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verlang naar mn bed, kans is groot dat ik daar zo ff induik weer
Rebeccaquote:Op maandag 18 april 2011 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
party, party, party..
neuh, ik heb heerlijk geslapen vannacht. lag er ook redelijk vroeg.quote:Op maandag 18 april 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verlang naar mn bed, kans is groot dat ik daar zo ff induik weer
klinkt als een goed dagjequote:Op maandag 18 april 2011 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ik heb heerlijk geslapen vannacht. lag er ook redelijk vroeg.
mooie dag gister:
voetbal gekeken. langs het voetbalveld kwam ook 2 keer de amstel gold race langs.
daarna op het terras gezeten met korte broek in de zon.
dan naar huis, ultimate dace battle kijken en naar bed.
Ik heb gisteren ook voetbal gekeken en toen leek het me leuk om een rondje NL te doenquote:Op maandag 18 april 2011 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ik heb heerlijk geslapen vannacht. lag er ook redelijk vroeg.
mooie dag gister:
voetbal gekeken. langs het voetbalveld kwam ook 2 keer de amstel gold race langs.
daarna op het terras gezeten met korte broek in de zon.
dan naar huis, ultimate dace battle kijken en naar bed.
Ja. "Even" heen en weer naar Purmerend geweest gisterenquote:
waar mot je vandaan komen dan?quote:Op maandag 18 april 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. "Even" heen en weer naar Purmerend geweest gisteren
Emmen.quote:
ik hoefde er niet aan te denken om het dorp met de auto uit te gaan. aan alle kanten waren we omsingeld door wielrennersquote:Op maandag 18 april 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. "Even" heen en weer naar Purmerend geweest gisteren
Ik ging naar Purmerend stond ik gewoon nog voor Zwolle in de file. Ik heb hier nog nooit file gezienquote:Op maandag 18 april 2011 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoefde er niet aan te denken om het dorp met de auto uit te gaan. aan alle kanten waren we omsingeld door wielrenners
zaterdag tijdens de tourtocht was het ook verschrikkelijk. lekker door valkenburg tuffen tussen 14000 wielrenners.
wel met jeep + aanhanger door de finish van de amstelgold gereden
Ja en meteen weer terug ook.quote:Op maandag 18 april 2011 09:07 schreef corblo het volgende:
[..]
en dan ga je helemaal naar Purmerend?
Vrijdagquote:Op maandag 18 april 2011 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
party, party, party..
Purmerend is reuze gezelligquote:Op maandag 18 april 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en meteen weer terug ook.
Gezellig toch
Dat sowiesoquote:
Kloptquote:
Alleen het laatste stuk op de terugweg had ik het niet naar mn zin. Ik was gebroken, doodop.quote:
dan is je bed een aangename vriendquote:Op maandag 18 april 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen het laatste stuk op de terugweg had ik het niet naar mn zin. Ik was gebroken, doodop.
Dat is mijn bed sowieso welquote:
Mag ik erbij komen liggen?quote:
De mijne is nieuw. Heb een half jaar op een bank geslapen. Mijn bed ligt heerlijk. Ik ben verliefd op mijn bedquote:Op maandag 18 april 2011 09:21 schreef corblo het volgende:
[..]
is je bed zo lekker dan?de mijne kraakt nogal
vreselijk irritant
als je een halfjaar op de bank hebt moeten slapen is zo'n bed heerlijk inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne is nieuw. Heb een half jaar op een bank geslapen. Mijn bed ligt heerlijk. Ik ben verliefd op mijn bed
mijn bank slaapt ook best goed.quote:Op maandag 18 april 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne is nieuw. Heb een half jaar op een bank geslapen. Mijn bed ligt heerlijk. Ik ben verliefd op mijn bed
quote:Op maandag 18 april 2011 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn bank slaapt ook best goed.
voor een prikkie van de vorige bewoonster overgekocht. zit en ligt heerlijk en zo groot dat ik gewoon languit tussen de leuningen in pas
Was het maar zo'n feestje!quote:
Ik ook ..quote:
je maakt me hongerigquote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef gianni61 het volgende:
ik heb nog nooit een mcchicken gehad..
maar op zich zou een big tasty er wel in gaan
Big Tasty zonder tomaatquote:Op maandag 18 april 2011 09:53 schreef gianni61 het volgende:
ik heb nog nooit een mcchicken gehad..
maar op zich zou een big tasty er wel in gaan
Patje!!!quote:
BOOBSSSSSSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |