werkelijk dit is niet te gelovenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef Darakka het volgende:
Lauwra heeft hoofdpijn...
SLAAPTEKORT..................................
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef Darakka het volgende:
Lauwra heeft hoofdpijn...
SLAAPTEKORT..................................
ik hou ook van jou hoor psych....quote:Op donderdag 14 april 2011 12:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat doen ze ook bij een lief klinkende nickname om bijvoorbeeld knagsje met een lief klein hamstertje als avatar te maar eens te noemen (en net zo vele anderen), waar in werkelijkheid echter soms hele gemene dingen uit komen. Waarom ik als enige mijn nick dan zou moeten veranderen ontgaat me.
Mijn fout, ik kan geen COS openen, waag me er dus ook niet aanquote:Op donderdag 14 april 2011 12:34 schreef Stability het volgende:
mijn topic kan dicht...het duurde zo lang tot er een nieuwe cos was...en toen opeens 2 hahaha
ik ook niet.. dus ik zal er ook nooit 1 openen.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mijn fout, ik kan geen COS openen, waag me er dus ook niet aan
het is heel makkelijk: druk als je lapo hebt op f5, druk de button "open nieuw deel " en verander het nummer en de titelquote:Op donderdag 14 april 2011 12:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mijn fout, ik kan geen COS openen, waag me er dus ook niet aan
hier een berichtje tiepen kost meer tijdquote:
Ik verwacht inderdaad ook niet dat Monique opeens wel relativeringsvermogen heeft gekregen.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:36 schreef akveor het volgende:
Karim: Als je vanavond vertrekt dan lig ik hier alleen op de kamer.
Ze verwachten dat Mo het moeilijk gaat krijgen mocht Maaik gaan
Ik hoop er dan ook maar op dat Sharon of Gerard er vanavond uitgaat en er volgende week een dubbele exit is...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad ook niet dat Monique opeens wel relativeringsvermogen heeft gekregen.
Haha ik ook. Voor kijkcijfers maakt het toch geen fuck uit (ik kijk ook geen daily, alleen streams) maar als Geer eruit gaat weet ik zeker dat er gemanipuleerd wordt (dat weet ik al wel)quote:Op donderdag 14 april 2011 12:39 schreef Stability het volgende:
als gerard eruit gaat, ben ik toch echt vaker van huis....en kijk ik heel wat minder naar de daily en de streams..niet dat het wat uitmaakt voor de sst makers, maar ik ben wel heel principieel
Geer is geliefdquote:Op donderdag 14 april 2011 12:41 schreef suksan het volgende:
gossie.. is gerard een koning.. karim en sharon helpen hem met zijn koffers
Op zeker dat die weer dat hele tranendal gaat opentrekken.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:40 schreef Flow3r het volgende:
Mo zal echt niet zo janken als eerst, ze heeft er helemaal vrede mee als Maik als eerste vertrekt, dat was haar hele opzet, zo kan hij vast puinruimen.
op zeker van niet zo erg als voorheen, ze zal best effe janken en dan is het weer klaar, madam gaat voor de winst, niet voor Maik. Dat eerdere janken was om Maik voor haar karretje te spannen, ze had hem nog nodig.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zeker dat die weer dat hele tranendal gaat opentrekken.
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Betaald dat goed? Bedden testen?
Ik zou er mijn geld niet op inzetten.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:43 schreef Flow3r het volgende:
op zeker van niet zo ergs al voorheen, ze zal best effe janken en dan is het weer klaar, madam gaat voor de winst, niet voor Maik. Dat eerdere janken was om Maik voor haar karretje te spannen, ze had hem nog nodig.
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:43 schreef elfje87 het volgende:
Slinger voor het eerst sinds dagen weer de streams aan.. Maar is dat wat nieuws? Ipv streamlock gewoon lege beelden van de keuken tonen ipv het oog?
ik ookquote:Op donderdag 14 april 2011 12:39 schreef Stability het volgende:
als gerard eruit gaat, ben ik toch echt vaker van huis....en kijk ik heel wat minder naar de daily en de streams..niet dat het wat uitmaakt voor de sst makers, maar ik ben wel heel principieel
ze was anders gisteravond erg vrolijk, ook nu geen spoor van gejank, ze weet nu namelijk zeker dat ze er zelf niet bij zitquote:Op donderdag 14 april 2011 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou er mijn geld niet op inzetten.
Anders trekt ze het nietquote:Op donderdag 14 april 2011 12:44 schreef Stability het volgende:
laura gaat vanmiddag echt een uur slapen !!! tjonge , meent ze dat nou?
haha letterlijk en figuurlijk hinneken inddquote:Op donderdag 14 april 2011 12:46 schreef flintekind het volgende:
Mo heeft echt geen humor maar Maik moet overal om hinneken
Bang dat ie iets verkeerds doet en weer een paar uur pikstraf krijgtquote:Op donderdag 14 april 2011 12:46 schreef flintekind het volgende:
Mo heeft echt geen humor maar Maik moet overal om hinneken
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef Stability het volgende:
[..]
haha letterlijk en figuurlijk hinneken indd
Ze heeft de hele nacht liggen neuken, dan zou ik ook niet huilen. Mootje lacht, Mootje huilt, wat ik je brom. Die reactie van haar toen Maik wel genomineerd bleek, sprak wat dat betreft voor mij ook dikke boekdelen.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:45 schreef Flow3r het volgende:
ze was anders gisteravond erg vrolijk, ook nu geen spoor van gejank, ze weet nu namelijk zeker dat ze er zelf niet bij zit
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:44 schreef Stability het volgende:
laura gaat vanmiddag echt een uur slapen !!! tjonge , meent ze dat nou?
ja , alsof ze doodziek is...meestal het dekbed tot dr kaken toe opgetrokkenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef Flow3r het volgende:
Laura gaat ook helemaal IN bed liggen, niet er bovenop, of half zittend
we zullen zien, ik gok dat het deze keer stukken minder is met haar 'verdriet 'quote:Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft de hele nacht liggen neuken, dan zou ik ook niet huilen. Mootje lacht, Mootje huilt, wat ik je brom. Die reactie van haar toen Maik wel genomineerd bleek, sprak wat dat betreft voor mij ook dikke boekdelen.
ik ook , ik denk dat maik wel blijf.. dus zal ze geen verdriet hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
we zullen zien, ik gok dat het deze keer stukken minder is met haar 'verdriet '
Ze is ook ziehiekquote:Op donderdag 14 april 2011 12:48 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , alsof ze doodziek is...meestal het dekbed tot dr kaken toe opgetrokken
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze is ook ziehiekZe heeft al een aspirine genomen, want ze heeft koppijn wegens slaapgebrek. Dus mag ze nu ff slapen jah
ohquote:Op donderdag 14 april 2011 12:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze is ook ziehiekZe heeft al een aspirine genomen, want ze heeft koppijn wegens slaapgebrek. Dus mag ze nu ff slapen jah
ik denk dat Maik gaat en Mo weet dat ie laag in de poll stond dus ze zal het verwachtenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:49 schreef suksan het volgende:
[..]
ik ook , ik denk dat maik wel blijf.. dus zal ze geen verdriet hebben.
Eerst Maik eruit, dan denk ik dat je liever Mo er uit wilquote:Op donderdag 14 april 2011 12:50 schreef K_L het volgende:
Ik vind Mo een vreemd geval maar zie toch echt nog veel en veel liever Lau nog eerder vertrekken dan haar
Laura wegquote:Op donderdag 14 april 2011 12:50 schreef K_L het volgende:
Ik vind Mo een vreemd geval maar zie toch echt nog veel en veel liever Lau nog eerder vertrekken dan haar
ik vind ze allemaal irritant, ze mogen allemaal vertrekken, behalve gerard en karimquote:Op donderdag 14 april 2011 12:50 schreef K_L het volgende:
Kookquote:Op donderdag 14 april 2011 12:50 schreef K_L het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura weg![]()
Mo is ook niks
Doe mij maar Gerard, Karim en Joanna
Ik kreeg meer het idee dat ze jankte omdat ze zich zo voor schut had weten te zetten.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft de hele nacht liggen neuken, dan zou ik ook niet huilen. Mootje lacht, Mootje huilt, wat ik je brom. Die reactie van haar toen Maik wel genomineerd bleek, sprak wat dat betreft voor mij ook dikke boekdelen.
slaapwandelenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:49 schreef Ginosa het volgende:
Kan de stem ze nou gvd eens uitleggen dat het "somnambUlisme" is.....
gvd helpt vast niet... als je het nou eens lief vraagt...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:49 schreef Ginosa het volgende:
Kan de stem ze nou gvd eens uitleggen dat het "somnambUlisme" is.....
Mwah als Mo zich weer zo vreselijk aanstelt valt er nog wat te lachenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:50 schreef m00h het volgende:
[..]
Eerst Maik eruit, dan denk ik dat je liever Mo er uit wil
Dat ook wel, plus ze voelde zich natuurlijk weer het grote slachtoffer. Maar ik doelde met name op haar kinderlijke blijheid. Ze is imo iemand die van hot naar her gaat in haar emoties en die ook niet binnen kan houden. Hoe graag ze ook wil dat ze het nu anders zal dragen, gok ik dat dat haar wederom niet gaat lukken.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:52 schreef akveor het volgende:
Ik kreeg meer het idee dat ze jankte omdat ze zich zo voor schut had weten te zetten.
point well takenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:54 schreef K_L het volgende:
[..]
Mwah als Mo zich weer zo vreselijk aanstelt valt er nog wat te lachen
Lau hoort gewoon bij het meubilair en valt totaal niet op
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:54 schreef henkvandetillaart het volgende:
Gerard staat bovenaan, als de SST logica klopt, dan zal Gerard vanavond het huis moeten verlaten.
Opzich wel terecht, hij slaap het meest van iedereen!
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:55 schreef flintekind het volgende:
Hoe zullen de kinderen van M & M later lachen???
Een mix van die 2 is helemaal niet om aan te horen.....
zou klinken als muil ezels ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 12:55 schreef flintekind het volgende:
grapjas, zeker Laurafan?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:54 schreef henkvandetillaart het volgende:
Gerard staat bovenaan, als de SST logica klopt, dan zal Gerard vanavond het huis moeten verlaten.
Opzich wel terecht, hij slaap het meest van iedereen!
Stront gaat voor de bezem he?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:53 schreef Stability het volgende:
laura: "IK en sharon.....blablabla strond voorop !
Ik hoefde geen uitleg hoor want dat wist ik al. Ik bedoelde dat iedereen in het huis het over somnambEElisme heeft.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:55 schreef flintekind het volgende:
ja dus???? dat ben ik ook elke maand.....is geen reden om 7 weken in je nest te liggen toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef Reksie1981 het volgende:
Snap niet dat de vrouwen hier niet inzien dat Lautje afgelopen week (en nu) ongesteld is/was, waardoor ze dus wat geirriteerder / moeier is...
Beetje respect dames!
Nou hij was eerst Alexquote:
Hoezo, het is duidelijk dat Gerard by far het eerst naar bed gaat. Daarnaast slaapt hij overdag nog veel op de ligbedden. Maarja alle mensen in een Gerardtunnel hier kunnen er niet objectief naar kijken!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:55 schreef m00h het volgende:
[..]
point well takenzijn allebei rijp voor de eliminatie
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou hij was eerst Alexfan maar heeft zijn interesses verplaatst richting die andere slome Lau
Heeft iemand al weer gecheckt of Alex alweer getwitterd heeft (bij iemand anders thuis dan want zelf kan wil hij geen internet betalen)
Nog leuker,... de persoon met de wildcard mag naar huis.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Of weer een verassende wending van de Stem, alle drie eruit.
Is ze al 8 weken ongesteld? Moet ze toch een naar een dokter gaan hoor. Is nie gezondquote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef Reksie1981 het volgende:
Snap niet dat de vrouwen hier niet inzien dat Lautje afgelopen week (en nu) ongesteld is/was, waardoor ze dus wat geirriteerder / moeier is...
Beetje respect dames!
Nee, ik denk dat iedereen hem doorziet na SST, en terecht...Verder is het al erg genoeg dat hij vanavond in de studio zit...als hij een kaartje voor de trein kan betalen...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou hij was eerst Alexfan maar heeft zijn interesses verplaatst richting die andere slome Lau
Heeft iemand al weer gecheckt of Alex alweer getwitterd heeft (bij iemand anders thuis dan want zelf kan hij geen internet betalen)
Gelukkig maar dat Laura dan de show steelt met haar energie in de tijd dat Gerard slaapt he?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hoezo, het is duidelijk dat Gerard by far het eerst naar bed gaat. Daarnaast slaapt hij overdag nog veel op de ligbedden. Maarja alle mensen in een Gerardtunnel hier kunnen er niet objectief naar kijken!
Gerard was oersaai toen die in bed ging liggen tijdens de horrorfilm.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hoezo, het is duidelijk dat Gerard by far het eerst naar bed gaat. Daarnaast slaapt hij overdag nog veel op de ligbedden. Maarja alle mensen in een Gerardtunnel hier kunnen er niet objectief naar kijken!
Kan, misschien was dat haar echte geheimquote:Op donderdag 14 april 2011 12:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Is ze al 8 weken ongesteld? Moet ze toch een naar een dokter gaan hoor. Is nie gezond
Juist!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dus???? dat ben ik ook elke maand.....is geen reden om 7 weken in je nest te liggen toch?
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef Reksie1981 het volgende:
Beetje respect dames!
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef Reksie1981 het volgende:
Beetje respect dames!
En de rest lag film te kijkenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Gerard was oersaai toen die in bed ging liggen tijdens de horrorfilm.
Kijk jij alleen snachts ?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
nee dusquote:Op donderdag 14 april 2011 13:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Heb geen stream, maar gok dat Gerard ook ligt...
Nee, maar Gerard ligt overdag niet meer dan dat Laura doet, maar de mensen hier moeten is uit hun tunneltje komenquote:
Ja, die leg op een tuinbed.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
die issssssssssquote:Op donderdag 14 april 2011 12:58 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nog leuker,... de persoon met de wildcard mag naar huis.
Dat verklaart het één en anderquote:Op donderdag 14 april 2011 13:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:03 schreef beequeen het volgende:
Geen stream op Djoon of zit ze in de KvdW te bellen met MamaDjoon?
Djoon of de KvdW?quote:
Ga ik doenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Kan niet iedereen een mooie UI nemen, vind die grijze strakke bekkies maar saai
Als jij voor mij een mooi plaatje hebt? Ik kan mijn eigen plaatjes niet verkleinen, heb er de ballen verstand van. Graag een mooie man dank u!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Done, alleen voor vandaag hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja, ik kijk zeer regelmatig overdag naar de streams en zie Gerard altijd met zijn boekjes buiten op die ligbedden liggen....dus ja je aannames zijn weer van hoog niveau. Zeker ook een Gerard tunneltjequote:
UI's voor de grabbelquote:Op donderdag 14 april 2011 13:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als jij voor mij een mooi plaatje hebt? Ik kan mijn eigen plaatjes niet verkleinen, heb er de ballen verstand van. Graag een mooie man dank u!
Heb toevallig MS Office ?, daar zit picture manager bij, daar gaat het heel makkelijk meequote:Op donderdag 14 april 2011 13:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als jij voor mij een mooi plaatje hebt? Ik kan mijn eigen plaatjes niet verkleinen, heb er de ballen verstand van. Graag een mooie man dank u!
Mis je d'r ook zo?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:03 schreef beequeen het volgende:
Geen stream op Djoon of zit ze in de KvdW te bellen met MamaDjoon?
Het duurde even voor ik doorhad hoe het moest, maar het is gelukt!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef Reksie1981 het volgende:
ik heb hem de hele dag aanstaan, dus niet regelmatig ..maar doorlopend...en ik zie dat hij praat, lol maakt en heel wat meer rechtop staat dan luie laura hoor.....quote:Op donderdag 14 april 2011 13:06 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja, ik kijk zeer regelmatig overdag naar de streams en zie Gerard altijd met zijn boekjes buiten op die ligbedden liggen....dus ja je aannames zijn weer van hoog niveau. Zeker ook een Gerard tunneltje
ajb:quote:Op donderdag 14 april 2011 13:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik ook van jou.quote:
Was het maar een tunnel, aan het eind van de tunnel is tenminste nog licht.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:06 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja, ik kijk zeer regelmatig overdag naar de streams en zie Gerard altijd met zijn boekjes buiten op die ligbedden liggen....dus ja je aannames zijn weer van hoog niveau. Zeker ook een Gerard tunneltje
Tja, ik als Gerard fan moet je hierin wel een beetje gelijk geven maar, Gerard en Karim hebben wel de meest interesante gesprekken en proberen er elke dag wel iets van te maken. Laura daarintegen kan niet zolang op haar benen staan, praat bijna niet en als ze praat komt er onzin uit, ze kookt niet, doet niet anders dan gapen, en beschuldigt nu mensen van klef zijn enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 13:06 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
dat dusquote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tja, ik als Gerard fan moet je hierin wel een beetje gelijk geven maar, Gerard en Karim hebben wel de meest interesante gesprekken en proberen er elke dag wel iets van te maken. Laura daarintegen kan niet zolang op haar benen staan, praat bijna niet en als ze praat komt er onzin uit, ze kookt niet, doet niet anders dan gapen, en beschuldigt nu mensen van klef zijn enzozo kan ik wel even doorgaan.
Zonder Karim, Gerard en Sharon geen leuke discussie en lekker eten.
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tja, ik als Gerard fan moet je hierin wel een beetje gelijk geven maar, Gerard en Karim hebben wel de meest interesante gesprekken en proberen er elke dag wel iets van te maken. Laura daarintegen kan niet zolang op haar benen staan, praat bijna niet en als ze praat komt er onzin uit, ze kookt niet, doet niet anders dan gapen, en beschuldigt nu mensen van klef zijn enzozo kan ik wel even doorgaan.
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Laura kan zich alleen maar optrekken aan anderen , zelf heeft ze geen verhaal, Zonder Guido of Alex is ze nergens en als ze niet kan kriebelen of gapen doet ze niksquote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
niet onder de grond? he, jammer.......quote:Op donderdag 14 april 2011 13:11 schreef K_L het volgende:
En voor degene die Jo zochten
Ze ligt achter Lau
Ze heeft last van het IK syndroom.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is Jo nog steeds gepikeerd? Wat mankeert het mokkel?
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
niet onder de grond? he, jammer.......
daarom ....gewoon eigenlijk niet meer op reageren dus.... wij zien toch duidelijk dat gerard echt niet de hele dag slaaptquote:Op donderdag 14 april 2011 13:12 schreef Barb_ het volgende:
Wie er zeiden dat Gerard niks deed overdag: Hij gaat nu een spelletje doen
Ze zit ook steeds met haar flotse en voeten op het keukenblokquote:Op donderdag 14 april 2011 13:12 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een animatie. Maar ik heb het maar verminderd naar 1 frame, er zit toch geen beweging in.
Dat is dus dezelfde tafel waar ze ook van eten!
coolioquote:
om een gezellige laatste dag te vieren met de genomineerden.......quote:Op donderdag 14 april 2011 13:12 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een animatie. Maar ik heb het maar verminderd naar 1 frame, er zit toch geen beweging in.
Hij bedenkt altijd wel iets idd, persoon was wss familie van Luira, fans heeft ze nietquote:Op donderdag 14 april 2011 13:12 schreef Barb_ het volgende:
Wie er zeiden dat Gerard niks deed overdag: Hij gaat nu een spelletje doen
Ik zou Gerard eigenlijk wel eens willen zien zonder Karim of Sharon.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik twijfelde zelf ook of het geen stilstaand beeld wasquote:Op donderdag 14 april 2011 13:12 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard tunneltje ?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:06 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Daar verschillen wij dan in van meningquote:Op donderdag 14 april 2011 13:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou Gerard eigenlijk wel eens willen zien zonder Karim of Sharon.
Ik heb het idee dat er niks van hem overblijft qua karakter.
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:12 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Woehoee wat is het toch een lekker ding!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:14 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is dus de moeite van een animatie wel waard
Gerard heeft inderdaad samen met Karim de meest boeiende gesprekken. Maar Laura wordt wel onderschat, ze weet gewoon op een goede wijze iedereen te manipuleren en te bespelen. Schuwt het niet om het spel te spelen. Dit uit zich niet in de suffe dagelijkse gesprekjes zoals bij Gerard en Karim, maar als je naar het grote geheel kijkt zie je in haar de sluwe maar o zo fanatieke speler (zag je ook terug tijdens de battles. Mo is door de fuhrer gedrilled en was enorm over de top, daarom viel laura iets minder op). Koken doet ze inderdaad niet, maar misschien maar beter ookquote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:15 schreef Stability het volgende:
gerard gooi die bal eens keihard naar die slapende hark !!
Amen to thatquote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jij kijkt op bijzondere tijden sst?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gerard heeft inderdaad samen met Karim de meest boeiende gesprekken. Maar Laura wordt wel onderschat, ze weet gewoon op een goede wijze iedereen te manipuleren en te bespelen. Schuwt het niet om het spel te spelen. Dit uit zich niet in de suffe dagelijkse gesprekjes zoals bij Gerard en Karim, maar als je naar het grote geheel kijkt zie je in haar de sluwe maar o zo fanatieke speler (zag je ook terug tijdens de battles. Mo is door de fuhrer gedrilled en was enorm over de top, daarom viel laura iets minder op). Koken doet ze inderdaad niet, maar misschien maar beter ook. Maar ik zie Laura toch regelmatig opruimen, wat ik Gerard niet zie doen.
Gerard is gewoon minstens net zo lui als Laura, misschien nog wel erger.
sssssstttt straks wordt ze nog wakker ookquote:Op donderdag 14 april 2011 13:15 schreef Darakka het volgende:
LAURA OPSTAAN NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kom ook eens uit je tunneltjequote:Op donderdag 14 april 2011 13:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gerard heeft inderdaad samen met Karim de meest boeiende gesprekken. Maar Laura wordt wel onderschat, ze weet gewoon op een goede wijze iedereen te manipuleren en te bespelen. Schuwt het niet om het spel te spelen. Dit uit zich niet in de suffe dagelijkse gesprekjes zoals bij Gerard en Karim, maar als je naar het grote geheel kijkt zie je in haar de sluwe maar o zo fanatieke speler (zag je ook terug tijdens de battles. Mo is door de fuhrer gedrilled en was enorm over de top, daarom viel laura iets minder op). Koken doet ze inderdaad niet, maar misschien maar beter ook. Maar ik zie Laura toch regelmatig opruimen, wat ik Gerard niet zie doen.
geregeldquote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef Reksie1981 het volgende:
ik heb Laura nog nooit zien dweilen en Geer doet dat zowat om de dag,.ook kookt hij regelmatig, Laura 'helpt' anderen mee in de keuken waarna ze lekker even op het aanracht gaat zitten toekijken hoe anderen het verder afmakenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Gerard heeft afgelopen week nog de hele toko gedweild, die rotzooi van een olie weghalen, net voordat hij 16 uur op de sokkel gestaan heeft.....quote:Op donderdag 14 april 2011 13:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze heeft geluk dat er fans zijn zoals jij die haar in het huis bewaren. Fans die een slapende lantaarnboggel willen zienquote:Op donderdag 14 april 2011 13:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
En zo kijkt ieder streamer weer anders tegen bewoners aan, en dat magquote:Op donderdag 14 april 2011 13:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Die staat hierboven al. Er is geen beweging in geweestquote:
Familie mag je geen fans noemen :>quote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef Darakka het volgende:
[..]
Ze heeft geluk dat er fans zijn zoals jij die haar in het huis bewaren. Fans die een slapende lantaarnboggel willen zien
laura wacht altijd met haar laatste hap, zodat anderen vast beginnen met de tafel afruimen en afwassen./afdrogen, daarna vouwt ze haar benen op en hangt in de stoel om te zeggen: ga je helemaal alleen afwassen? helpen doet ze absoluut nietquote:Op donderdag 14 april 2011 13:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik heb Laura nog nooit zien dweilen en Geer doet dat zowat om de dag,.ook kookt hij regelmatig, Laura 'helpt' anderen mee in de keuken waarna ze lekker even op het aanracht gaat zitten toekijken hoe anderen het verder afmaken
Ik weet wel wat ik wil, maar als je het verschil niet snapt dat ik een aggregatieniveau omhoog ga in het tweede gedeelte van mijn verhaal ligt het denk ik meer aan jouquote:
Ben blij dat er meer mensen van gerard houden. Iemand die je zo bezig houdt moet wel liefde zijn. Iemand die het naast bij je staat krijgt het meest te verdurenquote:
Ik moet wel toegeven dat Laura erg actief is in je UIquote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik wil, maar als je het verschil niet snapt dat ik een aggregatieniveau omhoog ga in het tweede gedeelte van mijn verhaal ligt het denk ik meer aan jou
En ZELFS DAAR ligt ze in bed....quote:Op donderdag 14 april 2011 13:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat Laura erg actief ie in je UI
Mooie UIquote:Op donderdag 14 april 2011 13:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
Blijven oefenen Gerard aan die hand oog coordinatie.
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef Stability het volgende:
[..]
laura wacht altijd met haar laatste hap, zodat anderen vast beginnen met de tafel afruimen en afwassen./afdrogen, daarna vouwt ze haar benen op en hangt in de stoel om te zeggen: ga je helemaal alleen afwassen? helpen doet ze absoluut niet
Als je hem in een verkeerde context plaatst denk je meer aan M&M met sexavontuurtjesquote:Op donderdag 14 april 2011 13:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat Laura erg actief ie in je UI
ja echt, ik zie het elke keer weer....en als ze niet opgevouwen in haar stoel hangt, zit ze wel op het aanrecht...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Klopt helemaal , heb ik haar ook een paar x op kunnen betrappen
Delen is ook niet dr sterkste kant. Die zak snoep van dr verjaardag ligt nog steeds in haar nachtkastje te rotten. het is bijna verschimmeld maar je moet niet denken dat iemand ook maar meer dan 1 snoepje per keer krijgtquote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef Stability het volgende:
[..]
laura wacht altijd met haar laatste hap, zodat anderen vast beginnen met de tafel afruimen en afwassen./afdrogen, daarna vouwt ze haar benen op en hangt in de stoel om te zeggen: ga je helemaal alleen afwassen? helpen doet ze absoluut niet
Helaas kom ik vandaag niet thuis, maar heb nog wat leuke UItjes waarop ze vol in actie is en niet in bedquote:
Niet te vergeten als ze beginnen over het koken van etenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja echt, ik zie het elke keer weer....en als ze niet opgevouwen in haar stoel hangt, zit ze wel op het aanrecht...
Als ze er zelf een neemt, dan deelt ze ook uit. Dus wat is het probleem ?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Delen is ook niet dr sterkste kant. Die zak snoep van dr verjaardag ligt nog steeds in haar nachtkastje te rotten. het is bijna verschimmeld maar je moet niet denken dat iemand ook maar meer dan 1 snoepje per keer krijgt
dat is toch ook niet normaal? als ik die zak snoep had ging hij op een schaal op tafel ! gierig kreng dat het isquote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Delen is ook niet dr sterkste kant. Die zak snoep van dr verjaardag ligt nog steeds in haar nachtkastje te rotten. het is bijna verschimmeld maar je moet niet denken dat iemand ook maar meer dan 1 snoepje per keer krijgt
Zijn er andere afbeeldingen te vinden dan? Maar goed, ik zie lieve Lui dan smegma of psoriasisquote:
Hoop niet dat het met alex is, dan ga ik kotsenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Helaas kom ik vandaag niet thuis, maar heb nog wat leuke UItjes waarop ze vol in actie is en niet in bed
haar baas zal dit niet grappig vinden, tenzij hij haar fuckbuddy is. Kinderen een koekje, muiltjes dicht en met babyfoon snel naar de masterbedroom.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja echt, ik zie het elke keer weer....en als ze niet opgevouwen in haar stoel hangt, zit ze wel op het aanrecht...
dan is zij op haar best door aanwijzingen te geven vanuit haar luipositiequote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef m00h het volgende:
[..]
Niet te vergeten als ze beginnen over het koken van eten
ik geloof er ook geen hol van dat ze in bed wel actief zal zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Helaas kom ik vandaag niet thuis, maar heb nog wat leuke UItjes waarop ze vol in actie is en niet in bed
dat is het hem nou juist: ze neemt zelf pas als ze alleen is, of hooguit met zn 2en..dan kost het haar minder snoepjes of koekjesquote:Op donderdag 14 april 2011 13:23 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Als ze er zelf een neemt, dan deelt ze ook uit. Dus wat is het probleem ?
Maar ben wel van mening dat het degelijk een UI waard is als ze in actie komtquote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
jawel hoor KRIEBELENquote:Op donderdag 14 april 2011 13:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik geloof er ook geen hol van dat ze in bed wel actief zal zijn
Speciaal voor jou mijn oude UI danquote:Op donderdag 14 april 2011 13:23 schreef m00h het volgende:
[..]
Hoop niet dat het met alex is, dan ga ik kotsen
Daar ligt ie klaar voor Servio?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:25 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Speciaal voor jou mijn oude UI dan
Dan was er gisteren wel een heel uniek momentje dan en dat ik dat nou net heb mogen zienquote:Op donderdag 14 april 2011 13:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Klopt helemaal , heb ik haar ook een paar x op kunnen betrappen
zeker weten...die trekt de flanellen streepjes pyama van opa aan, en valt meteen als een blok in slaapquote:Op donderdag 14 april 2011 13:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik geloof er ook geen hol van dat ze in bed wel actief zal zijn
dat was zeker een zeldzaam momentje dan...let maar eens op , na het avond eten, wat ze doetquote:Op donderdag 14 april 2011 13:25 schreef K_L het volgende:
[..]
Dan was er gisteren wel een heel uniek momentje dan en dat ik dat nou net heb mogen zien
Ze stond een 'afwasje' te doen in dr franjebikini en keek je zo tegen dr kikkerbilletjes aan
staat niet in het scriptquote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef bull1966 het volgende:
snel roep JoJo flip is gewond.
allemaal zwart dragen en stil zijn
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef bull1966 het volgende:
snel roep JoJo flip is gewond.
allemaal zwart dragen en stil zijn
JA HALLO! eten moet zakken hoor! en wel in horizontale positie!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef Stability het volgende:
[..]
dat was zeker een zeldzaam momentje dan...let maar eens op , na het avond eten, wat ze doet
Ik geloof je hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef Stability het volgende:
[..]
dat was zeker een zeldzaam momentje dan...let maar eens op , na het avond eten, wat ze doet
Wie bedoel je met smegma? Hangzak of pielepotloodje Gerard? Moet een man zijn vrouwen hebben geen smegma.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer genoeg ligt ze bij laura.... verstopt onder de dekensquote:Op donderdag 14 april 2011 13:29 schreef danilel het volgende:
[..]
naar dennis, zonder afscheid vd bewoners te nemen
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:30 schreef mazaru het volgende:
Stoot die zijn domme hoofd ook nog eens aan de kraan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:30 schreef mazaru het volgende:
Stoot die zijn domme hoofd ook nog eens aan de kraan![]()
[ afbeelding ]
Gerard staat voorop in de tussenstand, dus ik denk dat hij naar huis gaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:30 schreef bull1966 het volgende:
ben benieuwd wat voor raars er vanavond met de exit gaat gebeuren
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:30 schreef bull1966 het volgende:
ben benieuwd wat voor raarscorrupts er vanavond met de exit gaat gebeuren
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Wie bedoel je met smegma? Hangzak of pielepotloodje Gerard? Moet een man zijn vrouwen hebben geen smegma.Da's niet waar; http://www.sexwoordenboek.nl/smegma.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand stemt op Maik dus dat kan helemaal niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:33 schreef Reksie1981 het volgende:
Gerard heeft laten vallen dat ie naar huis wil, dus dat gebruiken ze mooi als excuus dat hij vanavond ineens onderaan staat.. Gek he?
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Gerard heeft wel een dunneEffe aan Pablolatje vragen..
[ afbeelding ]
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 14 april 2011 13:33 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Da's niet waar; http://www.sexwoordenboek.nl/smegma.html
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Wie bedoel je met smegma? Hangzak of pielepotloodje Gerard? Moet een man zijn vrouwen hebben geen smegma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
komt ie aan, onze dokter in de weet-niks-kunde. Sterker nog, je kunt smegma in je mond hebben.
The road to hell is paved with good intentions
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:33 schreef Apie77 het volgende:
[..]
Da's niet waar; http://www.sexwoordenboek.nl/smegma.html
Alles kan, ik heb 2 keer op Maik gestemd, ik wil meer sex ipv geneuzel van Geer of Geloei van Sjer.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:34 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Niemand stemt op Maik dus dat kan helemaal niet.
Niet op het linkje klikken danquote:Op donderdag 14 april 2011 13:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh, ik wil helemaal niet weten wat Mo daar beneden heeft
of heeft geen/een heel schoon vrouwtje en weet niet beter?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:35 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
komt ie aan, onze dokter in de weet-niks-kunde. Sterker nog, je kunt smegma in je mond hebben.
Nee dit is duidelijk jou terrein, zeker ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 14 april 2011 13:35 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De eerste keer was leuk, maar daarna is het steeds hetzelfde. Kijk dan gewoon porno.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:36 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Alles kan, ik heb 2 keer op Maik gestemd, ik wil meer sex ipv geneuzel van Geer of Geloei van Sjer.
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
![]()
[..]
Nee dit is duidelijk jou terein, zeker ervaringsdeskundige![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:37 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, maar ik zorg dat ik zoveel mogelijk weet als ik iets roep.
Dennis?quote:
jazeker.quote:
Dat weet de hoogbegaafde dus niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |