werkelijk dit is niet te gelovenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef Darakka het volgende:
Lauwra heeft hoofdpijn...
SLAAPTEKORT..................................
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef Darakka het volgende:
Lauwra heeft hoofdpijn...
SLAAPTEKORT..................................
ik hou ook van jou hoor psych....quote:Op donderdag 14 april 2011 12:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat doen ze ook bij een lief klinkende nickname om bijvoorbeeld knagsje met een lief klein hamstertje als avatar te maar eens te noemen (en net zo vele anderen), waar in werkelijkheid echter soms hele gemene dingen uit komen. Waarom ik als enige mijn nick dan zou moeten veranderen ontgaat me.
Mijn fout, ik kan geen COS openen, waag me er dus ook niet aanquote:Op donderdag 14 april 2011 12:34 schreef Stability het volgende:
mijn topic kan dicht...het duurde zo lang tot er een nieuwe cos was...en toen opeens 2 hahaha
ik ook niet.. dus ik zal er ook nooit 1 openen.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mijn fout, ik kan geen COS openen, waag me er dus ook niet aan
het is heel makkelijk: druk als je lapo hebt op f5, druk de button "open nieuw deel " en verander het nummer en de titelquote:Op donderdag 14 april 2011 12:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mijn fout, ik kan geen COS openen, waag me er dus ook niet aan
hier een berichtje tiepen kost meer tijdquote:
Ik verwacht inderdaad ook niet dat Monique opeens wel relativeringsvermogen heeft gekregen.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:36 schreef akveor het volgende:
Karim: Als je vanavond vertrekt dan lig ik hier alleen op de kamer.
Ze verwachten dat Mo het moeilijk gaat krijgen mocht Maaik gaan
Ik hoop er dan ook maar op dat Sharon of Gerard er vanavond uitgaat en er volgende week een dubbele exit is...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad ook niet dat Monique opeens wel relativeringsvermogen heeft gekregen.
Haha ik ook. Voor kijkcijfers maakt het toch geen fuck uit (ik kijk ook geen daily, alleen streams) maar als Geer eruit gaat weet ik zeker dat er gemanipuleerd wordt (dat weet ik al wel)quote:Op donderdag 14 april 2011 12:39 schreef Stability het volgende:
als gerard eruit gaat, ben ik toch echt vaker van huis....en kijk ik heel wat minder naar de daily en de streams..niet dat het wat uitmaakt voor de sst makers, maar ik ben wel heel principieel
Geer is geliefdquote:Op donderdag 14 april 2011 12:41 schreef suksan het volgende:
gossie.. is gerard een koning.. karim en sharon helpen hem met zijn koffers
Op zeker dat die weer dat hele tranendal gaat opentrekken.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:40 schreef Flow3r het volgende:
Mo zal echt niet zo janken als eerst, ze heeft er helemaal vrede mee als Maik als eerste vertrekt, dat was haar hele opzet, zo kan hij vast puinruimen.
op zeker van niet zo erg als voorheen, ze zal best effe janken en dan is het weer klaar, madam gaat voor de winst, niet voor Maik. Dat eerdere janken was om Maik voor haar karretje te spannen, ze had hem nog nodig.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zeker dat die weer dat hele tranendal gaat opentrekken.
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Betaald dat goed? Bedden testen?
Ik zou er mijn geld niet op inzetten.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:43 schreef Flow3r het volgende:
op zeker van niet zo ergs al voorheen, ze zal best effe janken en dan is het weer klaar, madam gaat voor de winst, niet voor Maik. Dat eerdere janken was om Maik voor haar karretje te spannen, ze had hem nog nodig.
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:43 schreef elfje87 het volgende:
Slinger voor het eerst sinds dagen weer de streams aan.. Maar is dat wat nieuws? Ipv streamlock gewoon lege beelden van de keuken tonen ipv het oog?
ik ookquote:Op donderdag 14 april 2011 12:39 schreef Stability het volgende:
als gerard eruit gaat, ben ik toch echt vaker van huis....en kijk ik heel wat minder naar de daily en de streams..niet dat het wat uitmaakt voor de sst makers, maar ik ben wel heel principieel
ze was anders gisteravond erg vrolijk, ook nu geen spoor van gejank, ze weet nu namelijk zeker dat ze er zelf niet bij zitquote:Op donderdag 14 april 2011 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou er mijn geld niet op inzetten.
Anders trekt ze het nietquote:Op donderdag 14 april 2011 12:44 schreef Stability het volgende:
laura gaat vanmiddag echt een uur slapen !!! tjonge , meent ze dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |