Oh, dan moet je even bij je ouders klagenquote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
stom voorstel over twee procent inkomstenbelastingverlagingom dan de belasting op goederen van 6 naar 19 te gooien. en mensen die daar nog blij mee zijn ook
![]()
oh en goeiemorgen
dubbel Dquote:Op donderdag 14 april 2011 13:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh.. bij nader inzien lijken het inderdaad wel D's
Als je in Oregon woont, jaquote:Op donderdag 14 april 2011 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeeeeej![]()
Ik krigj een kaartje met stroopwafels van Muckie![]()
Ik heb comedy central on demand, en dan kun je er een boel achter elkaar kijkenquote:
Jaja, mensen zijn snel blij, maar rekenen niet uit waar ze allemaal al btw over betalenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
stom voorstel over twee procent inkomstenbelastingverlagingom dan de belasting op goederen van 6 naar 19 te gooien. en mensen die daar nog blij mee zijn ook
![]()
oh en goeiemorgen
Oh! Muck! Waar haalde jij ook alweer die toffe kaartjes vandaan?quote:
mjah toen ik het hoorde vanmorgen dacht ik: cool, gaaf meer geld enzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
oh en goeiemorgen
hoeveel verdien je en hoeveel van dat geld gaat daadwerelijk naar goederen??quote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
oh en goeiemorgen
echt vet coolquote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met Dean SaundersHoe cool is dat?
![]()
1 keer per maand: http://www.idrukker.nl/webshop/kaartenservice.php?page=kaartenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh! Muck! Waar haalde jij ook alweer die toffe kaartjes vandaan?
kunst zooi, bioscoop, die dingenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoeveel verdien je en hoeveel van dat geld gaat daadwerelijk naar goederen??
en welke goederen zijn nu nog 6 % belast dan???
volgens mij zijn dingen als eten 6 procent toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
http://www.belastingdiens(...)dernemen_btw-03.htmlquote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij zijn dingen als eten 6 procent toch?
UPC heeft problemen met RTL vandaag.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb comedy central on demand, en dan kun je er een boel achter elkaar kijken
eerste levensbehoefte, je huis bv. eten en drinken maar ook de kapper en nu nog de bouwbranchequote:Op donderdag 14 april 2011 13:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vast welquote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
UPC heeft problemen met RTL vandaag.
Hoop dat we wel oh oh Mongool kunnen kijken vanavond
Ja, belachelijk! Echt. Volgens mijgaat het juist averechts werken, gaan mensen nog minder uitgevenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
oh en goeiemorgen
nee volgens mij is alles behalve eten hoog belast, kunst enzo is volgens mij dit jaar of afgelopen jaar veranderd. concertkaartjes werden nog net voor t nieuwe btw tarief verkocht enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kunst zooi, bioscoop, die dingen
eten volgens mij ook ?
Kunst/film/etc is idd omhoog gegaan en flink ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee volgens mij is alles behalve eten hoog belast, kunst enzo is volgens mij dit jaar of afgelopen jaar veranderd. concertkaartjes werden nog net voor t nieuwe btw tarief verkocht enzo
daar moeten ze de belasting afhalen.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij zijn dingen als eten 6 procent toch?
ik voel nog een brief aankomenquote:
idd, en om precies te zijn de lijst evenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerste levensbehoefte, je huis bv. eten en drinken maar ook de kapper en nu nog de bouwbranche
die 6 % op je huis gaat toch niet omhoog??quote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerste levensbehoefte, je huis bv. eten en drinken maar ook de kapper en nu nog de bouwbranche
Oh Oh Mongoolquote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
UPC heeft problemen met RTL vandaag.
Hoop dat we wel oh oh Mongool kunnen kijken vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |