Nietquote:Op donderdag 14 april 2011 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, koffie is viessssss Joran!
Ik heb geen kids. Tenminste, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand gratis met de kids naar Slagharen op eerste paasdag?
http://www.slagharen.com/paasfeest
Allemaal Polen zeker!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh la la....
Ik heb ineens een horde collega's om me heen staan die ook even de tvp willen zien...
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:34 schreef Pheno het volgende:
Hallo collega's van MPG
Ik ben een pinguïn, voor de rest gaat hij best met normale gebruikers om
quote:
quote:
Bestellen dan en je mag ook zonder kids hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb geen kids. Tenminste, voor zover ik weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Nederlandse studenten elektrotechniekquote:
He medekleuterquote:Op donderdag 14 april 2011 12:34 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk komt jullie even goedemiddag wensen medeleuters![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:36 schreef DaMart het volgende:
Even pissen, en daarna eten!Niet poepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand gratis met de kids naar Slagharen op eerste paasdag?
http://www.slagharen.com/paasfeest
Huuuu! Wat heb jij met kuukske gedaanquote:Op donderdag 14 april 2011 12:34 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk komt jullie even goedemiddag wensen medeleuters![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 april 2011 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bestellen dan en je mag ook zonder kids hoor
Ah, antwoord op je vraag, je moet geen koffie in de tv zetten, daar zijn aparte apparaten voor in de omloop!quote:
Die is inmiddels getrouwdquote:Op donderdag 14 april 2011 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuu! Wat heb jij met kuukske gedaan![]()
![]()
?
quote:
Niets, hij heet al heel lang zoquote:Op donderdag 14 april 2011 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuu! Wat heb jij met kuukske gedaan![]()
![]()
?
ohquote:Op donderdag 14 april 2011 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, antwoord op je vraag, je moet geen koffie in de tv zetten, daar zijn aparte apparaten voor in de omloop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |