quote:Op donderdag 14 april 2011 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gratis naar ponypark, ga je mee?
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er staat nergens gratis onder![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:11 schreef Muck het volgende:
Hmm, ik denk dat teveel mensen de site ontdekt hebben Marijke, want die verzendkosten deden ze voorheen niet
Indd fijn om bevestigd te zien dat je het goede hebt gedaanquote:Op donderdag 14 april 2011 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je een pm terug gestuurd met iets meer uitleg![]()
![]()
En dank je ! Komt allemaal weer goed hoor.. En het gaat op zich wel. Het is fijn om te weten dat de goede keuze gemaakt is (dokters die het ook zo aangeven enzo..). Ook voor de gemoedsrust van schoonzusje en -broer natuurlijk.
En dan nu: Nog meer koffie![]()
Oepsquote:Op donderdag 14 april 2011 13:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat had ik daar nou over gezegd?
Oiquote:Op donderdag 14 april 2011 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
ldg
* pgrferrari trekt aan wangetjes van ldg![]()
Dat doe ik altijdquote:Op donderdag 14 april 2011 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Oi!
Mot je pomper /mad ?
Lief doen voor ldg.
Achterlijk wijf gezocht met bouwval.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
een achterlijke bouwval bij wijf gezocht?
Blijf dan potdomme van dr wangetjesquote:
Ik zou wel willen, maar ik gok dat de fietsenmaker voor nu de goedkoopste optie isquote:
Op eerste paasdag, kijk even op gratiz.nlquote:
quote:
die van mij staat bij de fietsenmaker.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Buuhuu... Mijn fiets mag weer naar de fietsenmakerZowel de binnen- als buitenband zijn verrot
ik ben raar en woon in een bouwval,wat nu?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Achterlijk wijf gezocht met bouwval.
Dan heb je je handen vol aan het klussen, en hoef je je niet te veel met het wijf te bemoeien.
Wil ik jequote:Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben raar en woon in een bouwval,wat nu?
Ja, maar jij hebt een auto, ik nietquote:Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van mij staat bij de fietsenmaker.
servicebeurtje
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijf dan potdomme van dr wangetjesaf
![]()
.
neem een toekquote:Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben raar en woon in een bouwval,wat nu?
dat scheeltquote:Op donderdag 14 april 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt een auto, ik niet
quote:
Kutquote:
In het weekendquote:Op donderdag 14 april 2011 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat scheelt
maar mis mn fietsje wel hoor als ik hem in het weekend niet heb
Dat wil ik welquote:Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik gok dat de fietsenmaker voor nu de goedkoopste optie is
[..]
Op eerste paasdag, kijk even op gratiz.nl
[..]Had ik gemist
Was even band kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |