Wordt het met drank dan kaasfondue? Even schudden en klaar?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wordt het met drank dan kaasfondue? Even schudden en klaar?
Ik heb mijn kind liever met een werkend brein.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wordt het met drank dan kaasfondue? Even schudden en klaar?
Ik heb echt zoiets van "neem nog drie maanden te auto en koop dan een fietsstoeltje, doe niet zo moeilijk"quote:
Precies op de juiste hoogtequote:
Not much. Vanavond "uit", nu ben ik aan het bedenken wat ik als lunch wil.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Precies op de juiste hoogte
Ja, het gaat.. Het gaat.. Lekker genieten van het weekend
'sup wit' you?
Gezellig.. Ik ga morgen een dagje wegquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Not much. Vanavond "uit", nu ben ik aan het bedenken wat ik als lunch wil.
Of de maxicosi achterop, net als wij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb echt zoiets van "neem nog drie maanden te auto en koop dan een fietsstoeltje, doe niet zo moeilijk"
Hebben we niet hier.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezellig.. Ik ga morgen een dagje weg
En ik zou zeggen: Roerbakmie
Hmmm dat klinkt goeddddquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hebben we niet hier.
Morgen heb ik een potluck bij een stel homo's, heel gezellig
Ik heb een wrap met pepper jack en ham gemaakt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm dat klinkt goedddd
Miss moet ik dat ook maar eens proberen, zo'n potluck
En iets simpels dan? Zelfgemaakte loempia's ofzo?
Hmmmquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een wrap met pepper jack en ham gemaakt.
En potluck is best leuk, iedereen neemt wat mee waardoor je een heel gevarieerd buffet krijgt. Zouden ze in Nederland ook moeten doen, dan kun je veel vaker feestjes houden.
Ok.. THAT'S IT!!.. Ik vergrijp mij NU aan de chipsquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef wonderer het volgende:
Ik ga boterkoek maken, dat was vorige keer een enorm succes
Mmmm.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok.. THAT'S IT!!.. Ik vergrijp mij NU aan de chips
quote:
quote:
Welke smaak?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had ook nog een zak liggen ergens hier geloof ik.
Eh. Geen idee. Kettle chips in ieder geval.quote:
HNNNNNGGG *kwijlt*quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh. Geen idee. Kettle chips in ieder geval.
Sharp Cheddar.
Mm, reese's.quote:
Die mag je wel hebbenquote:
Ik zit nu peanutbutter M&Ms te kanen (niet zo handig want ik moet voor zeven uur mijn avondeten ophebbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die mag je wel hebben![]()
![]()
Hebben we toch geen tijd voor in mijn fantasie u_u
bohhquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit nu peanutbutter M&Ms te kanen (niet zo handig want ik moet voor zeven uur mijn avondeten ophebben)
half zes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
bohh
hmm w8.. amerika eh.. ff vergeten.. hoe laat is het daar nu?
Niet teveel m&m's snoepen danquote:
Nee, maar als zo'n zak eenmaal open naast me ligtquote:
Ik dacht ook gelijk 'Hee, Reese's'. Eten heeft blijkbaar bij mij een streepje voor.quote:
Ok begrijpelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar als zo'n zak eenmaal open naast me ligt
Ik combineer het wel u_uquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik dacht ook gelijk 'Hee, Reese's'. Eten heeft blijkbaar bij mij een streepje voor.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef wonderer het volgende:
Tja, als je 14 bent moet je nog met je ouders mee. Gaat vanzelf over als je ouder wordt
quote:
Lekker naar de Duitse Aldi en Lidl? Zou mijn moeder me weer eens mee naartoe moeten slepen, vinnik leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Jawohl. In een redelijk afzichtelijke wijk. Daarna naar de supermarkt in Duitsland(jottem!)
Ik spreek totaal geen dialect, maar versta het wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 06:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lekker naar de Duitse Aldi en Lidl? Zou mijn moeder me weer eens mee naartoe moeten slepen, vinnik leuk.
Maar ik ga fijn naar Berlijn aan t eind van mijn verlof, kan ik zelf naar de Lidl
Spreek je eigenlijk dialect?@fietsenmaakster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |