Nee. Maar dan had ik een rolling release gewild van Ubuntuquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:51 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, andere OS'en komen ook om de zoveel jaar met een nieuwe versie, ik bedoel, zijn mensen ieder half jaar toe aan een nieuwe versie van Ubuntu?
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar aan de andere kant, mensen hoeven niet per se voor Windows te kiezen natuurlijk. Ikzelf kijk m.b.t. Windows altijd de kat uit de boom bij een nieuwe release, en in het geval van Windows Vista kwam dat mooi uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Maar dan had ik een rolling release gewild van Ubuntu
Maar je argument gaat op 1 punt mank: Ubuntu krijg je. Voor een nieuwe Windows moet weer gelapt (pun intended) worden.
Jij installeert de nieuwste Ubuntu-desktop op een productiemachine? Ik heb dat een tijdje gedaan (tijd van Feisty en Hardy), maar doordat er nog wel wat issues kunnen zijn doe ik het tegenwoordig na een maand of wat, als er dan wat is dan heeft in elk geval iemand anders dit al bekekenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:52 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar aan de andere kant, mensen hoeven niet per se voor Windows te kiezen natuurlijk. Ikzelf kijk m.b.t. Windows altijd de kat uit de boom bij een nieuwe release, en in het geval van Windows Vista kwam dat mooi uitUbuntu doe ik daarentegen wel altijd vrijwel meteen updaten naar de nieuwste versie die beschikbaar is, maar dat komt omdat ik Ubuntu alleen op m'n werk gebruik (als desktop-pc), thuis draai ik debian op een ontwikkelservertje om mee aan te klooien voornamelijk.
Afgelopen 3 jaar in ieder geval nooit een probleem mee gehad, maar ik heb alleen maar Netbeans en een terminal nodig, dus een re-install is ook zo gebeurd mocht het misgaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:57 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Jij installeert de nieuwste Ubuntu-desktop op een productiemachine? Ik heb dat een tijdje gedaan (tijd van Feisty en Hardy), maar doordat er nog wel wat issues kunnen zijn doe ik het tegenwoordig na een maand of wat, als er dan wat is dan heeft in elk geval iemand anders dit al bekeken
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef Kandijfijn het volgende:
Vriendin over Ubuntu Dat softwarecentrum hebben ze van Apple gejat
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef 129383 het volgende:
Pffff.
Ik word helemaal triest van windows/linux/etc
geef mij maar dos 5.2!
Dat is geen dos..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan krijg je hier wel een harde plasser van denk ik.
Toen ik dit las dacht ik: maar die update toch? Maar nu lees ik dat ze de nieuwste versie in een andere reposectie hebben gezetquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Het schijnt te kunnen, las ik op omgubuntu. Wel de nieuwste virtualbox gebruiken
Bij Virtualbox is veel afwijkends. Ik installeer tegenwoordig de versie uit de repository van Oracle, die is namelijk iets makkelijker i.v.m. ondersteuning USB. De opensource-versie uit de gebruikelijke repo's die mist dat namelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik: maar die update toch? Maar nu lees ik dat ze de nieuwste versie in een andere reposectie hebben gezet.
Probeer een portable-versie. Gebruik je usenet? Zoek dan op Portable Red Alert 2quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:30 schreef TjaGerben het volgende:
Ik heb hier sinds gister ook Ubuntu, maar als ik Red Alert 2 wil installeren met Wine krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Iemand een oplossing??
Ik mount het .bin bestand trouwens met AcetonelSO.
Heb je iets geïnstalleerd voor je kaart? Ik heb bijvoorbeeld een NVidia en die leveren speciale software voor mijn kaart. Dat scheelt een hoop gepiel namelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:46 schreef Muchachooo het volgende:
Ik krijg mijn HDMI uitgang niet aan de praat in ubuntu 10.10
Waar moet je normaal de video output selecteren? In 'Schermen'? Of heb je daar die extra stuurprogramma's nodig (waar mijn OS al 3x op is gecrashed)?
Ik heb alleen een aantal keer geprobeerd die Extra Stuurprogramma's waar Ubuntu die meldingen over geeft te installeren, maar daarna krijg ik Xserver niet meer opgestart.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:43 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Heb je iets geïnstalleerd voor je kaart? Ik heb bijvoorbeeld een NVidia en die leveren speciale software voor mijn kaart. Dat scheelt een hoop gepiel namelijk.
Iemand?quote:
Is er iemand die mij met dit probleem kan helpen?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:02 schreef Hondenbrokken het volgende:
Mijn vraag uit het vorige topic:
[..]
Wat ik dus wil is dat zodra ik een stekker in het stopcontact steek, de verlichting beter wordt, zonder dat ik hem opnieuw moet opstarten.
Merk notebook? Welke versie Ubuntu? Werkt power management?quote:Op zondag 24 april 2011 13:35 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Is er iemand die mij met dit probleem kan helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |