Top dankjequote:
ik gebruik geen FF, gewoon Chrome voor Linuxquote:Op woensdag 20 april 2011 12:17 schreef KomtTijd... het volgende:
rechtermuis -> instelligen -> hardwareversnelling uitschakelen. Helpt dat?
Ook heb ik wel eens dat youtube-filmpjes het in firefox om onduidelijke reden gewoon kut doen, maar in chromium prima afspelen
Echte bazen resizen met alt+middleclick, en verplaatsen met alt+click.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik krijg elke dag tientallen updates voor de beta, dus ik neem aan dat er nog druk wordt ontwikkeld
Pluspuntje: de rand van een window is niet meer 1 pixel, dus resizen gaat makkelijker
Op youtube zelf gaat het altijd goed, embedded youtube-filmpjes op andere sites gaan vaak fout (beeld flikkert en besturingsknoppen doen het niet). En embedded is altijd flash.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:12 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Echte bazen resizen met alt+middleclick, en verplaatsen met alt+click.
edit: @KomtTijd... Youtube kun je instellen op HTML5, dan gebruik je geen flash voor de video's meer. Weet niet of dat met vimeo ook kan.
Ja dat is wel een stuk beter hehquote:Op woensdag 20 april 2011 19:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik krijg elke dag tientallen updates voor de beta, dus ik neem aan dat er nog druk wordt ontwikkeld
Pluspuntje: de rand van een window is niet meer 1 pixel, dus resizen gaat makkelijker
quote:This PPA is EXPERIMENTAL and MAY BREAK YOUR SYSTEM. There is no downgrade process.
lolquote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef Kandijfijn het volgende:
Vriendin over Ubuntu Dat softwarecentrum hebben ze van Apple gejat
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef Kandijfijn het volgende:
Vriendin over Ubuntu Dat softwarecentrum hebben ze van Apple gejat
Daar heeft ze wel enigszins gelijk in. Het is pas "Software Center" gaan heten omdat de iPhone er ook een hippe naam voor had. Daarvoor was er wel een repository maar lang niet zo gebruiksvriendelijk als nu.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:34 schreef Kandijfijn het volgende:
Yups, ze dacht komt vanaf de Iphone,...
Ik heb der maar gelijk gegeven![]()
lolquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:48 schreef Visitor.Q het volgende:
ik had die opmerking al verwacht, onder druk toch de post gewijzigd
Ik niet. Mij zijn ze kwijt en met mij ook al een 3-tal collega's.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijn mensen al toe aan weer een nieuwe versie van Windows? Lijkt me toch niet.
Mja, andere OS'en komen ook om de zoveel jaar met een nieuwe versie, ik bedoel, zijn mensen ieder half jaar toe aan een nieuwe versie van Ubuntu?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijn mensen al toe aan weer een nieuwe versie van Windows? Lijkt me toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |