quote:
Net zo erg.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:19 schreef Bachnakker het volgende:
Ik noem mezelf dan ook geen baas, maar eindbaas.
Met name je reden op het eind: "omdat appel" verdient alleen maar respect. Je bent een eindbaasquote:Op donderdag 14 april 2011 01:18 schreef fonsoy het volgende:
Waarom zou je jezelf een baas noemen.
Is je leuter te klein zodat je op internet reclame voor jezelf moet maken? Of heb je toevallig psychische kuren en moet je op jezelf positief inpraten?
Misschien probeer je door te doen alsof je een nieuwe Apple iPhone 4 hebt gekocht terwijl dat eigenlijk niet zo is. En jezelf daarom op internet als een baas profileert.
Doe het maar niet. Gewoon. Omdat appel
Dan ben ik Berlusconi.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dan ben ik Capo di tutti capi di tutti capi.
I-phone vierquote:Op donderdag 14 april 2011 01:18 schreef fonsoy het volgende:
Is je leuter te klein zodat je op internet reclame voor jezelf moet maken? Of heb je toevallig psychische kuren en moet je op jezelf positief inpraten?
Misschien probeer je door te doen alsof je een nieuwe Apple iPhone 4 hebt gekocht terwijl dat eigenlijk niet zo is. En jezelf daarom op internet als een baas profileert.
I-phone is een puber die niet meer weet wat nu te doen.quote:
Laat die Friese 'humor' maar in dat incestdorpje waar je ongetwijfeld vandaan komtquote:
maar ik ben baas!quote:Op donderdag 14 april 2011 01:18 schreef fonsoy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 01:19 schreef Bachnakker het volgende:
Ik noem mezelf dan ook geen baas, maar eindbaas.
quote:Op donderdag 14 april 2011 03:50 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ik ben baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel jammer dat iemand uit kaste 4 het topic op slot deed.quote:
Zolang je je plaats aan het aanrecht maar kent.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:05 schreef Chai het volgende:
Ik noem mezelf werkgeefster. Mag dat wel?
Handig lijstje om te zien welke bosmongolen hier het vaakst posten.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niets mis mee.
De nieuwe versie van de KLB-kaste, volledig up-to-date. Inactieven zijn weggehaald (op een enkele baas na) en nieuwe personen zijn toegevoegd. We zijn weer terug! Met trots presenteer ik u:
De officiële KLB Kaste:
Kaste 1 : Rickokun, 9611Niels, Penisbaard, Broder, chroestjov, Skylark, afcajos, Rectum, Biefstuk, Chrizz2k, Bomil, HSG-BOMBER
Kaste 2 : o.us, GGMM, [KLB SC, behalve Lamon.], Splutje, CaptainCookie, Ludosanders, Dimens, ecktebaas, Stevenmac26, Opa_Bakkebaard, Trannellius, Drinky, Adelante, fairytalessuck
Kaste 3 : Braddie, ManianMan, Biogarde, Schalks., Nikmans, Mr_Cooper, sciter
Kaste 4 : swarmahoer, kutkabouter, Netsplitter, leeell, geludistechnicus, amenth, Socios
Kaste 5 : Juicyhil, Maanvis, Goodluck_charm, Taartjeh, Phantomesse, linpunt, MYV
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef bularax het volgende:
Ik heb mijn capuchon op en mijn broek vet laag. Waaaaaat. Euro's in mijn zak en daarom loop ik traag. Ik ben een baaaaas.
En waarom ik dat stukje uit mijn hoofd ken weet ik ook nietquote:
ditquote:Op donderdag 14 april 2011 12:44 schreef Deckard het volgende:
[..]
Handig lijstje om te zien welke bosmongolen hier het vaakst posten.
Keizer is wel stoer in dat nummer met negativ en sjaakquote:Op donderdag 14 april 2011 12:15 schreef Otis2.0 het volgende:
ze noemen mij de keizer, boven de admiraal, hoger dan de koning, noem mezelf baas want ze weten wie ik ben
ze weten wie ik ben
Jailbait.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit in Kaste 1, wat wil je nu dan?
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:07 schreef bularax het volgende:
Ik heb mijn capuchon op en mijn broek vet laag. Waaaaaat. Euro's in mijn zak en daarom loop ik traag. Ik ben een baaaaas.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit in Kaste 1, wat wil je nu dan?
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Keizer is wel stoer in dat nummer met negativ en sjaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |