Dit dus. Jullie zijn op dit moment gewoon vrienden? Lijkt alsof hij er niet zo (met jou) mee bezig is. Misschien krijgt ie het een beetje benauwd van die sms'jes van je, TS? Niet zo claimerig doen, dan kan het nog wel wat worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Mishu het volgende:
Klinkt alsof het bij hem nog niet echt aan is. Gewoon rustig op blijven bouwen.
Precies, en dan zou ik het zelf ook heel irritant vinden om telkens smsjes te krijgen hahaquote:Op donderdag 14 april 2011 00:38 schreef Mishu het volgende:
Dat is vaker zo dan dat het anders is. Ik ben zelf ook zo. Je bent gewoon verliefd, dan heb je geen geduld en je bent onzeker dus je wilt hem gewoon zo snel mogelijk binnen hebben
Helaas werkt het niet zo.
Ik heb het ook wel eens andersom dat een bepaalde jongen het helemaal ziet zitten en ik niet echt per se..
Ik heb nog geen seks met hem gehad, omdat ik gewoon wat op wil bouwen, iets echts wat niet alleen om seks draait.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:43 schreef Mishu het volgende:
Ja of hem wat speels plagen, er wat meer spanning en humor in brengen. Seks werkt ook erg goed.
En laat af en toe doorschemeren dat je ook al weer een beetje aan het verder kijken bent inderdaad.
Dit.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:55 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik heb bijna volledig hetzelfde probleem gehad. Ook naar gevraagd en positieve antwoorden gekregen. Ik heb geen oplossing. Ik kijk het gewoon even aan, en ga vooral niet op mijn tenen lopen uit angst dat ie niet wil afspreken als ik iets 'verkeerds' doe oid. Als t op niets uitloopt dan is dat maar zo.
Zeg ik stoer, maar t blijft annoying. Misschien moet je gewoon vragen waarom het zo lang duurt voor het tot de level 'relatie' komt. Aangeven waarom je zijn gedrag moeilijk kan plaatsen.
Het is ook erg irritant.. ik heb hem bijvoorbeeld vanavond om 22:08 gesmst, en dan zou je denken dat dat een smsje is waarop een jongen zou reageren (heeft met badderen en vragen oftie erbij wou komen te maken) Maar niks.. En dan wel tussendoor een reactie op hyves plaatsen bij mij, heeftie dan niet op zijn telefoon gekeken ofzo? +punt is wel dat ik het heb kunnen weestaan om te smsen vandaag totdat hij mij uit zichzelf smste, misschien moet ik gewoon een beetje hard to get spelen? Al doe ik dat wel op sexueel gebied..quote:
Maar dat is toch juist het toppunt van claimen?quote:Op donderdag 14 april 2011 01:15 schreef Snuwerd het volgende:
Nee dat is een vraag die je hem kan/kon stellen.
Mag ik vragen wat je "lang" noemt?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:55 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik heb bijna volledig hetzelfde probleem gehad. Ook naar gevraagd en positieve antwoorden gekregen. Ik heb geen oplossing. Ik kijk het gewoon even aan, en ga vooral niet op mijn tenen lopen uit angst dat ie niet wil afspreken als ik iets 'verkeerds' doe oid. Als t op niets uitloopt dan is dat maar zo.
Zeg ik stoer, maar t blijft annoying. Misschien moet je gewoon vragen waarom het zo lang duurt voor het tot de level 'relatie' komt. Aangeven waarom je zijn gedrag moeilijk kan plaatsen.
Nja ik denk dat het daar nog iets te vroeg voor is, zowiezo omdat hij nou ook niet echt laat blijken dat de tijd er nu rijp voor is. Maar ik ga wel ff een serieus gesprekje aan de volgende keer als ik hem zie, wat ik nu totaal aan hem overlaat. Ga geen initiatief meer nemen. Tenzij het te lang gaat duren..quote:Op donderdag 14 april 2011 01:17 schreef Snuwerd het volgende:
Vragen of iemand iets serieus met je wil? Is dat niet gewoon een realistische vraag?
Nee alleen in de sexzonequote:Op donderdag 14 april 2011 00:41 schreef Snuwerd het volgende:
Kunnen vrouwen niet in de friendszone belanden?
Wel apart dat je uit frustratie een topique opent dat je wat serieuzers wilt en vervolgens zegt dat het er nog te vroeg voor is. Hij kan misschien antwoorden dat hij je erg leuk vind, maar de ruimte wil, misschien kun je hem die dan wel makkelijker geven. Want verliefdheid en dat moeten onderdrukken :/quote:Op donderdag 14 april 2011 01:18 schreef KarinVVeen het volgende:
[..]
Nja ik denk dat het daar nog iets te vroeg voor is, zowiezo omdat hij nou ook niet echt laat blijken dat de tijd er nu rijp voor is. Maar ik ga wel ff een serieus gesprekje aan de volgende keer als ik hem zie, wat ik nu totaal aan hem overlaat. Ga geen initiatief meer nemen. Tenzij het te lang gaat duren..
Te vroeg in de zin van, als hij vind dat te veel smsjes sturen claimerig is, waarom dan zoiets vragen om het nog claimeriger te maken? Ik weet dat hij ruimte wil en dat geef ik hem op dit moment ook, ik ben gewoon bang dat hij me te pusherig gaat vinden..quote:Op donderdag 14 april 2011 01:32 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Wel apart dat je uit frustratie een topique opent dat je wat serieuzers wilt en vervolgens zegt dat het er nog te vroeg voor is. Hij kan misschien antwoorden dat hij je erg leuk vind, maar de ruimte wil, misschien kun je hem die dan wel makkelijker geven. Want verliefdheid en dat moeten onderdrukken :/
Is wel erg makkelijk vind je niet, haal je ook gelijk alle spanning weg die je opbouwd, hij mag ook wel eens zijn best gaan doen!quote:
Heeft hij dat gezegd? Dat je claimerig over kwam?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:04 schreef KarinVVeen het volgende:
[..]
Te vroeg in de zin van, als hij vind dat te veel smsjes sturen claimerig is, waarom dan zoiets vragen om het nog claimeriger te maken? Ik weet dat hij ruimte wil en dat geef ik hem op dit moment ook, ik ben gewoon bang dat hij me te pusherig gaat vinden..
En heb je dat in het verleden/onlangs al gedaan?quote:Op donderdag 14 april 2011 02:12 schreef KarinVVeen het volgende:
Zijn reactie daarop was dat hij het best irritant vond dat als hij even niks terug stuurde dat ik dan nog een keer zou smsen en/of bellen..
Ik denk zo'n 3 maanden.. En er is nooit een probleem geweest.. Hij werkt meestal snachts en als hij zich dan verveeld dan zitten we zo 2 uur constant te smsen.. Alleen hij is nu wat vaker vrij en dus heeft hij geen tijd ofzo, gisteravond hebben we pas dat gesprekje erover gehad.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
En heb je dat in het verleden/onlangs al gedaan?
Hoe lang speelt dit?
Bij hem heeft dat wat meer tijd nodig denk ik. Maakt ook verder niet uit, zoiets verschilt per persoon. Ik blijf voor m vechten, we geven niet op!:Dquote:Op donderdag 14 april 2011 02:18 schreef Snuwerd het volgende:
Ik denk dat hier vrij weinig over te zeggen valt. Hij is denk ik niet verliefd op je, maar vind je ook niet kudt. Tijd zal het leren? Nog 3 maanden, trek je dat?
Geen Blackberry voor mij.. Ik hou het bij een Samsungquote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Zorg dat je nooit meer communiceert via SMS en MSN, en je probleem is verdwenen.
Oh en doe die Blackberry nou gewoon weg.
Dat kan het niet zijn want hij zei zelf toen dat als je het met iemand al gelijk zou doen een relatie er niet meer in zit.quote:
Ja ik heb nog niks gestuurd ofzo en dat doe ik ook niet, alleen als het van zijn kant komt. Als we door en door smsen is dat omdat hij zich verveeld op zijn werkquote:Op donderdag 14 april 2011 10:53 schreef formerjellybean het volgende:
Niet sms-en en msn-en maar gewoon echt contact en als je smst alleen om iets af te spreken.
Ik zou ook een beetje iebel worden van 2 urige sms-sessies.
Ja ik zal wel om duidelijkheid vragen als we elkaar zien, ik vind hem leuk maar dat betekend niet dat als hij nog constant met andere meisjes afspreekt (wat ik niet zeker weet) dat ik als een hondje achter hem aan blijf lopen..quote:Op donderdag 14 april 2011 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
Jullie hebben een leuke tijd, maar jij hebt het gevoel dat jij hem leuker vindt dan hij jou. Als jullie het zo leuk hebben waarom vraag je hem dan niet een keer om duidelijkheid, tijdens een kroelsessie. Gewoon zo van, 'hoe zit het nou tussen ons?'
Tevens gewoon even iets, dat ie niet meteen reageert op een sms wil niets zeggen sommige mensen hebben hun gsm niet constant in oorbereik ofzo. Daar moet je echt niet te hard op af gaan.
Succes
Mensen kunnen liegen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:30 schreef KarinVVeen het volgende:
[..]
Dat kan het niet zijn want hij zei zelf toen dat als je het met iemand al gelijk zou doen een relatie er niet meer in zit.
Vertel! Gelukkig ben ik niet de enige..quote:Op donderdag 14 april 2011 12:01 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Brrr dit komt me allemaal eng bekend voor.
En dan het liefst gewoon terloops, niet in de trend van, 'ik moet met je praten, ga eens even zitten'. Werkt denk ik beter. Geen idee wat voor soort gast het is, maar als het een beetje speels is zul je waarschijnlijk een eerlijker antwoord krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:34 schreef KarinVVeen het volgende:
[..]
Ja ik zal wel om duidelijkheid vragen als we elkaar zien, ik vind hem leuk maar dat betekend niet dat als hij nog constant met andere meisjes afspreekt (wat ik niet zeker weet) dat ik als een hondje achter hem aan blijf lopen..
There comes a time when he fades to the blackness..
Nee dat moet inderdaad heel smooth gaan.. Niet dat ik binnen kom en gelijk die vraag stel ofzo,quote:Op donderdag 14 april 2011 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan het liefst gewoon terloops, niet in de trend van, 'ik moet met je praten, ga eens even zitten'. Werkt denk ik beter. Geen idee wat voor soort gast het is, maar als het een beetje speels is zul je waarschijnlijk een eerlijker antwoord krijgen.
Maar hij date wel andere meiden? Of denk je dat alleen maar?
Ik ben er hard mee bezig, sinds gister ook niet meer gesmst of wat dan ook, en wacht tot hij iets van zichzelf laat horen, hij moet idd maar eens zijn best gaan doen en ik moet wat minder beschikbaar zijn voor hem. Ik zou niet aan one night stands doen maar zoenen kan inderdaad geen kwaad, hij denkt er tenslotte ook zo over.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:32 schreef Axel1988 het volgende:
Ik ben een man; maar je verhaal klinkt vrij bekend. Bij mij werd er altijd gezegd dat ik in de "friends-zone" was geraakt en dat ik maar iemand anders moest gaan zoeken. Ik heb dit een keer genegeerd en dat liep uiteindelijk uit op ruzie met de dame in kwestie.
Mijn advies: ga zoveel mogelijk om met andere mannen; doe geen verzoeken meer om samen iets leuks te gaan doen; stuur geen sms'en meer. Wanneer hij met ideëen komt, kun je hier altijd op ingaan. Zelfde geldt voor sms'en, je kan altijd leuk reageren. Kortom; ten opzichte van hem je houding veranderen van pro-actief naar reactief. In je start-post bleek namelijk niet dat hij erg bagger was met de dames, dus de kans is klein dat hij gewoon door verlegenheid niet weet wat hij moet. Je enige oplossing is dus op die manier zoals ik beschreef zijn jachtinstinct proberen op te roepen... maar daarvoor moet je dus ook ECHT een stuk afstand kunnen nemen. Ben niet bang om op een dronken uitgaansavond een wildvreemde man te zoenen/ one-night stand aan te gaan; ben niet bang om met andere mannen te daten etc..
Good luck
Jij zegt toch een iemand te zien zitten!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:44 schreef KarinVVeen het volgende:
Hahaha heb ik geprobeerd Snuwerd! Ik had laten vallen dat iemand het wel zag zitten om met me af te spreken.. Maar daar kreeg ik als reactie op, quote:
zolang je geen relatie met iemand heb mag je doen en laten wat je wil
Terwijl ik zoets heb van, als je voor iemand gaat, ga je niet met anderen afspreken..
Dat zegt toch niet zo veel kunnen ook gewoon vrienden zijn. En trouwens als je echt wil afspreken , doe je dat toch via prive bericht dan het zo voluit op zijn hyves te pleuren.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:41 schreef KarinVVeen het volgende:
[..]
Nee dat moet inderdaad heel smooth gaan.. Niet dat ik binnen kom en gelijk die vraag stel ofzo,
Ik denk dat, omdat als ik wel eens op zijn hyves pagina kijk er van een persoon krabbeltjes staan van ja we moeten weer een keer afspreken enzo.
Nouja, ik vraag me eigenlijk af, hebben jullie wel seks? Of zoenen jullie? Jullie spreken af toch of lees ik het allemaal niet even goed?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef KarinVVeen het volgende:
[..]
Vertel! Gelukkig ben ik niet de enige..
Dat lang ging over TS. In mijn geval is van dat stadium nog geen sprake, maar ik heb het wel een keer eerder meegemaakt waar t een half jaar ofzo vaag doormodderde. Wat ik lang noem, tja dat hangt ook gewoon af van wat er tussen de personen in kwestie is besproken.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:17 schreef Westerling het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je "lang" noemt?
Ik zit namelijk wellicht met een soortgelijke kwestie maar dan van de andere kant.
Daarom ga ik er niet gelijk vanuit dat hij inderdaad met anderen afspreekt..quote:Op donderdag 14 april 2011 12:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zegt toch niet zo veel kunnen ook gewoon vrienden zijn. En trouwens als je echt wil afspreken , doe je dat toch via prive bericht dan het zo voluit op zijn hyves te pleuren.
Hebben nog geen seks nee.. Zoenen wel dinsdag heb ik m voor het laatst gezien maar dat was helaas van korte duurquote:Op donderdag 14 april 2011 13:13 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag me eigenlijk af, hebben jullie wel seks? Of zoenen jullie? Jullie spreken af toch of lees ik het allemaal niet even goed?
Eventjes maar? hahahahaquote:Op donderdag 14 april 2011 15:18 schreef Snuwerd het volgende:
Je mag ook best even verliefd op mij worden.
Heeft hij bindingsangst of is hij nog bezig met het verwerken van een vorige relatie?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:39 schreef KarinVVeen het volgende:
Update!!:
Hij heeft inderdaad vandaag gemeld dat het hem allemaal te snel ging. Hij heeft het gevoel dat ik hem teveel push en dat hij meer ruimte nodig heeft.
Voordeel is dat hij het niet gelijk opgeeft.
Ik heb hem gezegt dat ik alleen maar blij ben dat hij dat laat weten en dat ik hem die ruimte wil geven
Hij is ook zo'n 4 jaar vrijgezel nu, dus dat lijkt me sterk:) Ik weet niet wat het is.. Je zou denken dat hij mij dan niet zo ziet zitten maar het is iemand die zijn bekkie wel bij zich heeft en dan zou hij dat gewoon zeggen, en dan niet via een omweg subtiel laten doorschemeren. Dan zeg je trouwens toch ook niet dat hij 'het wat rustiger aan' wil doen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heeft hij bindingsangst of is hij nog bezig met het verwerken van een vorige relatie?
Heb je gevraagd waarom het hem te snel ging? Het is goed dat je hem ruimte geeft, maar hou je eigen grenzen ook in de gaten. Jij bent nu eigenlijk een beetje op hem aan het 'wachten', en dat is an sich niet erg, maar dat wil je ook niet eindeloos doen. Het is voor jou op een gegeven moment ook vervelend als het maar door blijft kabbelen. Dan ben je beter af als je je energie ergens anders op richt.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:46 schreef KarinVVeen het volgende:
[..]
Hij is ook zo'n 4 jaar vrijgezel nu, dus dat lijkt me sterk:) Ik weet niet wat het is.. Je zou denken dat hij mij dan niet zo ziet zitten maar het is iemand die zijn bekkie wel bij zich heeft en dan zou hij dat gewoon zeggen, en dan niet via een omweg subtiel laten doorschemeren. Dan zeg je trouwens toch ook niet dat hij 'het wat rustiger aan' wil doen?
Eens houd het wachten op idd, ik wil hem (ons) zowiezo een kans geven maar als dat betekend dat ik nog een jaar moet gaan zitten wachten schiet dat niet op natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Heb je gevraagd waarom het hem te snel ging? Het is goed dat je hem ruimte geeft, maar hou je eigen grenzen ook in de gaten. Jij bent nu eigenlijk een beetje op hem aan het 'wachten', en dat is an sich niet erg, maar dat wil je ook niet eindeloos doen. Het is voor jou op een gegeven moment ook vervelend als het maar door blijft kabbelen. Dan ben je beter af als je je energie ergens anders op richt.
Klinkt allemaal wat negatief, ik ben blij voor je dat je hem gesproken hebt en dat hij heeft gezegd wat er was, dat lucht voor beiden op! Hou alleen in de gaten dat jijzelf je eigen behoeftes niet permanent aan de kant zet omdat het hem te snel gaat. Op een gegeven moment is het wachten over.
Ik bedoelde vanaf de mannelijke kant, hoewel dat in onze geemancipeerde samenleving natuurlijk geen verschil zou moeten maken :p .quote:Op donderdag 14 april 2011 13:23 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Dat lang ging over TS. In mijn geval is van dat stadium nog geen sprake, maar ik heb het wel een keer eerder meegemaakt waar t een half jaar ofzo vaag doormodderde. Wat ik lang noem, tja dat hangt ook gewoon af van wat er tussen de personen in kwestie is besproken.
Maar jij hebt hetzelfde maar dan van de andere kant, zeg je - je bedoelt dat jij degene bent die minder laat horen? Wellicht kun je dan wat toelichting geven van die andere kant? Is er bij jou sprake van minder interesse naar de ander toe dan andersom, of ben je gewoon wat minder fanatiek in contact houden, of..?
Hij weet allang dat jij emotioneel meer in hem hebt geinvesteerd dan hij in jou. Het heeft geen zin achteraf alsnog geforceerd mysterieus te gaan doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:42 schreef KarinVVeen het volgende:
[..]
Ik ben er hard mee bezig, sinds gister ook niet meer gesmst of wat dan ook, en wacht tot hij iets van zichzelf laat horen, hij moet idd maar eens zijn best gaan doen en ik moet wat minder beschikbaar zijn voor hem.
Oh.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:39 schreef KarinVVeen het volgende:
Update!!:
Hij heeft inderdaad vandaag gemeld dat het hem allemaal te snel ging. Hij heeft het gevoel dat ik hem teveel push en dat hij meer ruimte nodig heeft.
Ik heb hem gezegt dat ik alleen maar blij ben dat hij dat laat weten en dat ik hem die ruimte wil geven
Zolang er iets te melden is...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:53 schreef formerjellybean het volgende:
Niet sms-en en msn-en maar gewoon echt contact en als je smst alleen om iets af te spreken.
Ik zou ook een beetje iebel worden van 2 urige sms-sessies.
En als je straks een beginnende relaassie hebt, wil ie dan 3 maanden wachten voor je hem zachtjes penetreert?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:39 schreef KarinVVeen het volgende:
Update!!:
of hij zegt wat jij wil horen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:30 schreef KarinVVeen het volgende:
[..]
Dat kan het niet zijn want hij zei zelf toen dat als je het met iemand al gelijk zou doen een relatie er niet meer in zit.
Het is een soortgelijke situatie, ben alleen maar blij met mensen die het ook meegemaakt hebben of er nog steeds mee zittenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:37 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik bedoelde vanaf de mannelijke kant, hoewel dat in onze geemancipeerde samenleving natuurlijk geen verschil zou moeten maken :p .
Ik ben nu ook een tijdje aan het "modderen" met een meisje alleen t lijkt nu een beetje te stagneren. Ik dacht dat t er misschien aan lag dat t allemaal vrijblijvend blijft, en dat ik een stap moest nemen ofzo. Daarom was ik benieuwd na wat voor een duur dames meer verwachten.
Maar ik ben bang dat ik een topic aan het vervuilen ben... Sorry!
3 Maaden is wel lang! Vind je niet hahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 06:43 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
En als je straks een beginnende relaassie hebt, wil ie dan 3 maanden wachten voor je hem zachtjes penetreert?
Klinkt nogal lafjes allemaal.
Maar wie ben ik
Ja, de tijd zal het leren.. Laat hem iig nu met rust en ik zie wel wat daaruit komt. Het kan zo zijn dat hij het allemaal maar prima vind zo en dat we ermee ophouden. Het kan ook zo zijn dat hij na een tijdje uit zichzelf contact opneemt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:56 schreef Kabolter het volgende:
Niet leuk genoeg, als ik het vanuit mezelf bekijk. Bij mij had het er mee te maken dat meisjes die ik niet leuk genoeg vond leuker werden als er weer genoeg te vertellen en te grapjes te maken was.
Daarnaast werden ze weer iets leuker doordat ik er wat meer moeite voor moest doen en niet wist waar ik aan toe was. Bij te veel contact weet je dat namelijk wel. Daarnaast is het altijd leuk om een meisje zover te krijgen dat ze jou leuk vindt.
Dit zwakt vaak alleen nog maar meer af. Dus een relatie voor elkaar boksen wordt erg lastig..
Maar goed, kan altijd zijn dat er alsnog wat knapt of op een ander pad komt in zijn leven waardoor hij de voordelen die jij als persoon biedt wel interessant genoeg zijn om een relatie te beginnen. Al is die kans naar mijn idee erg klein.
Ja ik ben echt veels te hard van stapel gelopen door mijn enthousiastme. Helaas kom ik daar nu achter, ik kan er niks meer aan veranderen. Het is net wat Xennia zegt, geforceerd ineens de boot afhouden heeft misschien geen zin, maar het valt te proberen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:14 schreef Cat_Tank het volgende:
Je moet altijd uitkijken dat je je niet te snel ergens bovenop werpt. Is lastig als je iemand echt heel leuk vindt, maar het benauwend overkomen. Ik ben benieuwd wat het niks doen je oplevert: of contact en moeite van zijn kant, of niks. Van beide kun je prachtige conclusies trekken die je verder helpen
Nou ja, met geforceerd de boot afhouden geef je hem tenminste wel de kans zich te realiseren wat hij voor je voelt zonder dat jij je opdringt. Of ie je gaat missen etc. Kan beide kanten uitgaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:30 schreef KarinVVeen het volgende:
[..]
Ja ik ben echt veels te hard van stapel gelopen door mijn enthousiastme. Helaas kom ik daar nu achter, ik kan er niks meer aan veranderen. Het is net wat Xennia zegt, geforceerd ineens de boot afhouden heeft misschien geen zin, maar het valt te proberen.
Ja dat bedoel ik, we hebben elkaar 1 maand ongeveer elke dag gesproken! Dus ik hoop idd dat hij me stiekem gaat missenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:34 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Nou ja, met geforceerd de boot afhouden geef je hem tenminste wel de kans zich te realiseren wat hij voor je voelt zonder dat jij je opdringt. Of ie je gaat missen etc. Kan beide kanten uitgaan.
Inderdaad. Vind dat ook altijd opvallend. Zelfde als de regeltjes die sommige hanteren (vooral bij daten). Zie dat toch als iets waar vrouwen over struikelen. Maar dan moet er al een soort van twijfel zijn. Anders wordt het wel weggezet als iets 'schattigs'. Zolang ze maar niet met je leven bemoeien. Bijvoorbeeld een compleet nieuwe kledingkast voor je kopen of regeltjes opleggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:12 schreef Transport_Ink het volgende:
Als ik iemand echt, echt, echt, echt heel leuk vind mag ze zich helemaal opdringen hoor.
Graag. Niks mis mee.
Over welke regeltjes hebben we het dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:31 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind dat ook altijd opvallend. Zelfde als de regeltjes die sommige hanteren (vooral bij daten).
Mwah..hoeft niet hoor. Hij kan je ook heel leuk vinden en zich stil houden.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:35 schreef KarinVVeen het volgende:
Nee idd, ik wil er echt 100% voor gaan maar het lijkt alsof hij nog niet zo ver is..
Leg dat 'Friendzone' dan eens uit hahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef Verbodsbord het volgende:
Dit heb ik juist ongeveer met een meisje
Edit: Dat heet dus friendzone, denk dat dat bij TS ook het geval is.
Je hebt wel gezoend dus?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef KarinVVeen het volgende:
[..]
Leg dat 'Friendzone' dan eens uit hahaIk bedoel met een vriend(in) zoen je toch niet als je vrienden bent?
Zo zie je maar dat alles mogenlijk is! Alleen ik erger me er wel kapot aan zeg!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mwah..hoeft niet hoor. Hij kan je ook heel leuk vinden en zich stil houden.
Toen ik mij vriendin leerde kennen smste en belde ik ook nauwelijks terwijl zij dat veel deed. En nu, paar jaar later, smsen en bellen we veel!
Dan is het hoogtijd om hem eens te gaan vragen of hij het net zo serieus neemt als jijquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:37 schreef KarinVVeen het volgende:
[..]
Ja.. en wel wat meer dingetjes maar nog niet all the way
Nou als hij zegt dat hij het op relatie gebied rustig aan wil doen en ruimte nodig heeft denk ik dat het bij hem anders zit:Pquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan is het hoogtijd om hem eens te gaan vragen of hij het net zo serieus neemt als jij
Ik was alles behalve een smser. En dat veranderde. Dus ja geduld hebben en anders aankaartenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:37 schreef KarinVVeen het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat alles mogenlijk is! Alleen ik erger me er wel kapot aan zeg!
Dit ja!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:43 schreef Kabolter het volgende:
TS, je doet jezelf echt tekort als je het idee hebt dat je het hebt verknald door je gedrag.
Mannen zijn daar veel minder gevoelig voor dan vrouwen. Het was het gewoon net niet (of misschien net wel, daar kom je vanzelf achter).
Het is mij namelijk al eens opgevallen dat mensen die dit excuus gebruiken alsnog aardig snel een relatie krijgen. Mensen zijn nou eenmaal bang om andere mensen te kwetsen. Lullig dat het jou overkomt, net nu je het toch een keer de kans wil geven. Maar je weet nu in ieder geval wel dat het weer mogelijk is om een relatie te beginnen.
Dus kijk gewoon lekker om je heen en combineer dit met het lekker weer dat er weer aankomt.
Ik heb ook besloten dat ik ook gewoon verder ga, tuurlijk hou ik hoop, dat zet je niet zomaar uit. Maar als er iemand anders iets wil afspreken en ik zie diegene wel zitten zal ik geen nee zeggen, misschien dat hij dan denkt idd van hey! doe dat is niet!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:08 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Dit ja!![]()
Het hoeft natuurlijk nu niet zo te zijn, maar probeer jezelf niet te verliezen en hoop te houden. De kans is er namelijk dat hij dadelijk wel klaar is voor een relatie, maar dan niet met jou! Heb het zelf ook mee gemaakt. En dat gaat erg veel pijn doen!
Verder zit ik ook een beetje in dezelfde situatie nu, behalve dan dat mijn kerel nu vrienden wil zijn en wazige signalen geeft. Ik bedank ervoor. Misschien over een tijd als ik verder ben. Zit nu niet op vriendschap of wazig contact te wachten omdat hij zich dan goed voelt en me netjes afwijst. Ik ga heel veel afstand nemen van hem nu en geen contact opnemen!
Dus waak ervoor dat hij het niet te lang aan een lijntje laat houden. Hij zegt dat het te snel gaat prima, geef hem ruimte. Maar het kan jou ook te langzaam gaan, jij hebt ook recht op duidelijkheid. En zo niet ga verder. Zul je zien dat hij er alsnog op terug gaat komen als ie te laat is en jij een ander hebt! (zie topic spijt afwijzen)
Eer dat gebeurt, sneeuwt het alweer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:16 schreef KarinVVeen het volgende:
[..]
Ik heb ook besloten dat ik ook gewoon verder ga, tuurlijk hou ik hoop, dat zet je niet zomaar uit. Maar als er iemand anders iets wil afspreken en ik zie diegene wel zitten zal ik geen nee zeggen, misschien dat hij dan denkt idd van hey! doe dat is niet!Maar dat zullen we dan wel weer zien
lekker constructiefquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eer dat gebeurt, sneeuwt het alweer...
Man die gast moet haar gewoon niet. Construkties helpen dus sowieso niet..quote:
We zullen het zien. Ga nergens van uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man die gast moet haar gewoon niet. Construkties helpen dus sowieso niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |