gast, ik lees al een tijdje mee. En dat weet je ook wel denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:18 schreef JiggyJ het volgende:
Ohh wat een kneus ben ik toch ook
Door het onverwachte contact dat mijn ex vandeweek met me opnam ben ik toch een beetje van de kaart om het zo maar even te zeggen...
Zat me te vervelen op google maps vanavond, en ik dacht hey laat ik dat hotelletje in brussel waar we vorig jaar juni waren eens opzoeken...
Was de eerste en enige keer in die stad in mn leven, en meteen allemaal plekjes opgezocht waar we samen geweest zijn...
Stom stom stom, ik kon mezelf niet tegenhouden en je hebt er echt helemaal geen reet aan, maar wat voelt het opeens weer dichtbij allemaal zeg.. Kan me echt niet voorstellen dat we daar toen samen liepen als jut en jul wat voelde ik me op mn gemak met haar..
Was wel eerder een broer zus relatie als ik er nu op terugkijk, maar het is nog wel erg pijnlijkMaar ergens ook zo fijn, niet meer doen dus...
Heeft er ook een beetje mee te maken dat we nauwelijks contact hebben, maar als we contact hebben dan is het net zo als toen het aan was.. We durven alles tegen elkaar te zeggen, ook negatieve dingen, zonder een seconde te bedenken. Dat is nu nog zo, ookal hebben we elkaar 3 maanden niet gezien en heeft zij een nieuwe vriend...
Enerzijds denk ik het is maar een toneelstuk, we doen alsof alles hetzelfde is maar weten dat dit niet zo is, anderzijds voelt het gewoon nog wel zo...
Ook merk ik dat ik als het ware tegen de ''ik'' van toen opkijkin de zin van ''wow, toen had ik gewoon een vriendin!!'' Alles waar ik nu jaloers op ben bij mijn maten, had ik toen gewoon zelf ook ! Terwijl ik nu veel meer geleerd heb dan toen
Waarom? What's going on?quote:
Dat het met jou nu weer lekker gaat, betekent natuurlijk niet dat dit jou nu een vrijbrief geeft om mensen bij wie het nog niet zo lekker loopt op zo' n manier toe te spreken natuurlijk..quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:57 schreef Wanderingwhy het volgende:
at Goofy: Kun je 't nog een beetje aan hier? Iedereen keurig aan het afbouwen?
Zelf na een tijdje hier weer eens kijkende zie ik - gelukkig - wel een aardig verloop. Bartinhoo moet een schop onder z'n reet hebben (of anders maar z'n posts van een half jaar geleden herplaatsen?)
Kom op Bartinhoo, dat is geen verdriet meer maar overdreven zelfmedelijden. Wat het lijkt te bevestigen is dat je alle kansen die zich voordoen met het andere geslacht zelf vakkundig om zeep helpt. Dat helpt je niet omhoog maar naar beneden.
at Bartinhoo:quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:26 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Dat het met jou nu weer lekker gaat, betekent natuurlijk niet dat dit jou nu een vrijbrief geeft om mensen bij wie het nog niet zo lekker loopt op zo' n manier toe te spreken natuurlijk..
Want nu doe jij eigenlijk een beetje hetzelfde als waar Neo mullen een paar weken geleden van werd beschuldigd..
Ik begrijp het ergens wel hoor, je post in dit topic, je hebt het gevoel dit hier allemaal nodig te hebben, maar op een gegeven moment kom je in een opwaartse lift terecht. ( misschien toevallig ? ) komen er ineens weer meisje in je leven, die de gedachten over je ex weg doen vagen, die als het waren die plaats innemen...
Je gaat voor jezelf denken : Ach waar heb ik me altijd zo druk over gemaakt, om daar meteen maar achterna te vinden dat mensen zoals ik hier niet zo moeten zeuren...
Doet me een beetje denken aan een oude vriend van me die altijd veel plezier met ons omging. Nu zit hij bij het studentencorps, en is hij in zijn ogen veel te interessant geworden voor ons, en drijft hij een beetje de spot met dingen die wij doen waar hij zelf ook maar al te graag aan meedeed...
Ik vind mezelf absoluut niet zielig, maar lekker gaat het gewoon nog niet. Je kunt best gelijk hebben dat ik door mijn huidige gevoel meiden afkap en ook dat is klote, maar ik moet zoiets ook wel echt willen, en een toneelstuk opvoeren is niet zo mijn ding...
Ik besef dat ik nu officieel degene ben die het langst post hier, afgezien van Goofy Goober..Maar het verschil is dat ik dit topic nog erg voor mezelf nodig heb, en goofy andere mensen probeert te helpen...
Langzaam maar zeker gaat het wel beter, maar het is allemaal heel marginaal... Ik woon in een dorp waar iedereen elkaar al heel lang kent, en als ik me bedenk dat mijn ex nu met een jongen is die ik zelf ook al heel lang ken ( maar gelukkig eigenlijk nooit spreek) , vind ik dat gewoon enorm kut..
Enerzijds is het verdriet omdat ik haar nog steeds wel eens mis, anderzijds heeft het ook sterke invloed op mijn gedachten over mezelf, ik voel mezelf een faler, heb momenteel absoluut niet het idee dat er ergens mensen zijn waar ik het in de toekomst weer leuk mee kan hebben etc etc, het gaat dus wel wat verder dan liefdesverdriet alleen...
Wedden?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:39 schreef goofy_goober het volgende:
Daarom moet je jezelf ook blijven bezighouden. Zoek een nieuwe hobby, ga iets doen wat je lang hebt uitgesteld of altijd al hebt willen doen, maak een wereldreis... Sport je nog? Van sporten ga je je ook beter voelen, want je maakt endorfine aan. Thuis zitten sikkeneuren over hoe het allemaal zo heeft kunnen mislopen schiet niemand wat mee op. Gebeurd is gebeurd. Je ex heeft nu iemand anders, deal with it.
Enne, als je er nu nog zo erg mee zit (terwijl je relatie niet erg lang heeft mogen duren) is het misschien handig om eens een babbeltje te maken met de huisarts/psych. Kan ontzettend opluchten.
En over Neo gesproken... Hoe zou het nu met hem gaan? Zit ie weer lekker achter de meiden aan of heeft ie toch (god forbid) weer contact opgenomen met zijn ex?
Klinkt heel simpel (misschien wel té simpel), maar je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:00 schreef goofy_goober het volgende:
Dat is heel simpel: omdat je geen initiatief neemt. Met je ex had je geluk, maar niet alle meiden komen naar je toe.Je had zeker een kans bij de dame waarmee je in bed bent beland, als je maar initiatief had genomen.
Weet je, ik denk dat het probleem is dat heel veel mensen tegenwoordig niet zichzelf durven zijn. We willen indruk maken op onze omgeving en vergeten dan wie we echt zijn. Facebook, Hyves, Twitter, allemaal verzamelen en nog eens verzamelen, maar hoeveel 'vrienden' spreek je nu echt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:50 schreef Bartinhoo het volgende:
Wereldreis heb ik 2 jaar geleden al gemaakt, achteraf doodzonde van de timing want destijds was ik gewoon een luie puber die net van de middelbare afkwam en gewoon geen zin had in school en een beetje wou lantefanteren...
Die tijd dus totaal niet gebruikt om ook eens na te denken over belangrijke dingen en over mezelf etc..
Sporten doe ik nog heel veel, ben onder vrienden, druk met werk etc.... Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog wel erg binnen mn veilige wereldje blijf... Ben wel druk, maar er is weinig verandering in mn leven en dus ook weinig nieuwe mensen...
Maar dan komt weer de vraag: Moet ik veranderen, omdat dit zo hoort, of ben ik nu eigenlijk heel tevreden?... Had namelijk hetzelfde met mn ex, was ontevreden over alles tijdens die relatie, maar achteraf zag ik pas hoe mooi het eigenlijk kon zijn...
En dat mn ex iemand anders heeft is inderdaad altijd klote, maar ik zit er meer mee dat het bij mij allemaal niet zo wil vlotten op dat gebied... Daardoor doet het mij alleen maar meer pijn dat zij een ander heeft, terwijl als ik ook een ander zou hebben boeit het me niet zoveel denk ik:)
Bij een van mn beste vrienden is het ook sinds een paar weken weer aan met zn ex, dus daar heb ik niet zoveel aan deze dagen..
En als ik soms bij jullie lees hoe het gaat dan denk ik ook hoe is het mogelijk.. Niet dat ik vind dat mensen te ''snel'' verder gaan ofzo hoor, maar het lijkt ook bij velen van jullie zo makkelijk te gaan. Een post van de een die weer een spannende date heb gehad, een post van de ander die na een gezonde periode van verwerken een nieuwe relatie begint...
En dan ik, het enige dat ik sinds het uitging met mijn ex heb gedaan, is in halfdronken toestand zoenen in kroegen en dronken een beetje lopen stuntelen met een meid met oud en nieuw...
Een tijdje terug kon ik daar nog wel mijn voldoening uit halen, het voelde als een bevestiging van iets dat ik graag bevestigd wou zien, maar het begint me toch echt wel de storen waarom het niet verder kan gaan dan dit...
Hallo Bartinhoo, ik kan me voorstellen dat je schrikt, ik ook. Voordat ik het wist had ik op de knop 'invoeren' gedrukt en schaamde ik me alleen maar dat ik mezelf zo te koop zet, maar dat is blijkbaar wat je hormonen en je hersenen met je kunnen doen als je (oprecht) verliefd bent en gedumpt. Ik ben inderdaad de vrouw op de foto, dus bedankt voor het compliment ! Wat ik wel heel jammer vind, is dat niemand me hier serieus neemt. Jullie hebben het allemaal over een 'broekie', 'knaap van 18' enz., terwijl ik oprecht ben gaan posten in de hoop mijn verdriet te kunnen verwerken. Jammer dat je je eigen verdriet wel serieus neemt en de mijne afdoet als iets nietszeggends, omdat het maar 3 weken heeft geduurd en omdat het om een jongen gaat van 18 jaar.quote:Op zondag 17 april 2011 00:38 schreef Bartinhoo het volgende:
Sorry missconfessions, alhoewel je zeer gevoelige reacties plaatst hier bij tijd en wijle, en je ook nuttige antwoorden kunt geven op de situatie van sommigen hier, heb je mij (en ik denk ook enkele anderen) er nog niet voor 100 % van kunnen overtuigen dat ik jou voor echt aan moet nemen...
Dat je nu hierboven een behoorlijk knappe vrouw post op een foto die zo uit een modetijdschrift lijkt te komen, die je waarschijnlijk claimt zelf te zijn ? Doet die twijfel alleen maar groeien... Wat wil je nu bevestigd horen, dat je een hele knappe vrouw bent die iedereen kan krijgen? Als je er echt zo uitziet dan wist je dat zelf ook allang en dan zat je hier niet te treuren om een 18 jarig knaapje lijkt me...
Ik zeg hiermee niet dat ik je sowiezo niet geloof hoor, ik zit hier een jaar na dato ook nog te posten over een meisje waarmee ik maar 8 maandjes een relati te gehad, ook bijna niet te geloven maargoed, ik twijfel wel een beetje eerlijk gezegd...
@ Goof: Je hebt gelijk over dat initiatief, ik vind het gewoon heel erg eng... Alle meiden die ik ooit in mn leven heb gezoend oid, zijn allemaal op mij afgestapt, of door vrienden naar mij toegelokt, maar ik kan dus niet zeggen dat ik uberhaupt ooit in mijn leven al 1x een meisje heb versierd...
Het is niet eens alleen zo dat ik niet urf te sms' en naar bijvoorbeeld het oud en nieuw meisje, maar dat ik er niet eens mee bezig ben : Er is geen denken aan dat ik dat nu uit het niets zal doen, stel je toch eens voor dat ze niet wil, dan sta ik toch onherroepelijk voor lul ?!
Daar moet iets aan gaan veranderen want wat dat betreft ben ik nu gewoon dief van mijn eigen portemonnee...
Voor vanavond had een meid uit mn oude klas gevraagd of ik langskwam, want haar ouders waren weg en we konden wel ff een filmpje gaan kijken...
Meteen slaat mijn gedachtegang om in een veel te defensieve modus : Ze woont inmiddels 80 km hier vandaan. Maargoed ik heb een auto.. Maar meteen denk ik : ze meende het vast niet echt, en staat straks raar te kijken als ik echt voor de deur sta, wil mezelf niet voor lul zetten...
Daar moet ik echt aan gaan werken, want zo gaat er nooit iets lukken natuurlijk... De enige manier waarop het nu zou lukken, is wanneer er een meid naar me toe zou komen, die van mij nooit enig signaal heeft gehad dat ik haar leuk vind ( want die signalen durf ik dus niet af te geven ) , en dat ze gewoon face to face zegt : Ik wil je.. Tja hoevaak gebeurt dat nou...dan wordt het lang wachten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |