quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef missconfessions het volgende:
[..]
hee goofy, je weet iedereen wel op scherp te zetten hier, jammer genoeg ga je (net als veel anderen) uit van cliché's, 'wat zouden zijn ouders en vrienden zeggen wanneer hij met een 40-jarige vrouw aan zou komen', hangt helemaal van de vrouw af. Ik weet niet hoe jij eruit ziet of hoe gezond je bent, maar ik zie er nog net zo uit als toen ik 20 was, geen rimpels, een slank en gezond lichaam en mag er gewoon zijn. Ja, er zijn veel jonge kerels die naar me kijken, maar dat kan natuurlijk niet als je 40 bent, dan ben je blijkbaar al bejaard en moet je je vooral ook zo gedragen.
En wat ik moet met een ventje van 18. Ben van mijn 4e tot mijn 16e dagelijks seksueel misbruikt door een oude, gore klootzak. Snap je nu misschien waarom ik me aangetrokken voel tot een fris, lief en prachtig jong 'ventje'? En ook al was het maar 3 weken, het voelde alsof ik hem al jaren kende. Maar het is inderdaad de omgeving en de cultuur die het tegenhoudt dat twee mensen van elkaar mogen houden. Wat ik bij hem heb gevoeld, heb ik nog nooit bij een 'oude' kerel gevoeld. Nu jij Goofy.
Dus jij denkt dat het allemaal schijn isquote:Op donderdag 14 april 2011 00:06 schreef Bartinhoo het volgende:
Niet happen daarop!
Doe alsof je het leuk vindt voor hem, voed eerder zijn uitspraken dan dat je ertegenin gaat of het af gaat kraken!
Weet je wat het namelijk is, dit gedrag komt ten eerste voort uit zijn eigen onzekerheid, maar daarnaast is het ook van korte duur..
Mijn ex deed dit ook, kwam ze 4 weken nadat het uit was wat bij me drinken, dit zei ze echt leuk te vinden, ondanks dat ik het meerdere keren aan haar moest vragen...
Ik zei nog tegen haar: Wil je het niet meer, dan moet je het eerlijk zeggen, want dat heb ik liever dan dat je hier met tegenzin zit... Maar nee nee, dat was allemaal niet waar, ze vond het juist hartstikke leuk...
Nou wat bleek toen, ze kwam bij me thuis en het leek net alsof ze een kwartier voordat ze naar me toeging haar hele contactlijst had lopen sms' en. Constant die telefoon, telkens moest ze ''even snel'' bellen, ze wou me zelfs nog erg graag op de computer een foto laten zien van haar zittend met een jongen hand in hand in een kroeg op vakantie...
Maar inmiddels, maanden later, is alles weer helemaal bedaard hoor.. Niemand zit de hele dag met 20 mensen te msn' en, niemand wordt in een half uur dooor 20 verschillende mensen ge sms' t.. Het is allemaal een spel, lach erom en besef je dat ze dit niet eeuwig vol kunnen houden...
Je kwetst ze meer door jezelf zoveel mogelijk in te houden, ga dus niet zelf op facebook allemaal updates doen wat je allemaal aan het doen bent, maar houd het juist angstvallig stil de komende tijd
Ik negeer het nu ook vaak, gewoon niet antwoorden ofzo. het irritante is gewoon dat ik er wel mee zit ofzo... maarja, ik vind het gewoon raar dat iemand die zo van je heeft gehouden je nu zo wil pakken ofzo..quote:Op donderdag 14 april 2011 00:21 schreef Bartinhoo het volgende:
Het zou best kunnen dat hij nu opeens met veel mensen praat op msn, en nieuwe mensen ontmoet, maar hoogstwaarschijnlijk overdrijft hij het allemaal enorm...
Daarnaast komt het vaker voor, als mensen een relatie hebben zie of spreek je ze nooit ergens, ze hebben genoeg aan elkaar en hebben verder niemand nodig, en als het uitgaat kruipen ze opeens onder een steen vandaan en zeggen ze hello world...
Maar verzonnen of niet, ik weet wel zeker dat je ex dit gedrag vertoont om jou te kwetsen...
En ik weet niet hoe het met jou zit, maar toen mij duidelijk werd dat mijn ex me op precies diezelfde manier ook probeerde te kwetsen, was mijn enige doel om haar zo duidelijk mogelijk te maken dat ik er niet mee zat ( al zat ik er wel mee)
Ga zijn gedrag niet afkraken, zeg bijvoorbeeld alleen dingen als ''wat leuk voor je '' enzo... De lol zal er snel afzijn, en met verloop van tijd zal hij gaan denken : Wat ben ik eigenlijk zielig bezig, en zal hij bewondering krijgen voor de sportieve manier waarop jij met zijn spelletjes om bent gegaan...
Mijn ex bleef ook doen alsof ze zo' n enorm spannend sociaal leven had gekregen, maar ik ben erachter gekomen dat dit slechts een door haar geforceerde periode was..
Want een paar maanden na dato was alles weer rustig, en ik werd op een gegeven moment ( gelukkig ) door vrienden gevraagd om bij hun in een studentenhuis in Amsterdam te komen wonen.
Niet veel later is mijn ex toen gestopt met haar irritante gedrag door bijvoorbeeld elke dag alles wat ze doet te updaten op facebook etc, ze wist immers dat ik er niet meer mee zat, en het zelf ook leuk had, en dat ze mij er niet meer mee zou kwetsen..
(dat dit stiekem anders was dat wist zij natuurlijk niet, maar dat doet er niet toe)
Had je een relatie met klein kind ofzo? Daarnaast, wat heb je in godsnaam nog bij hem te zoeken, zeker als hij zo doet tegen je?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef MYV het volgende:
Om zelf maar alvast een bijdrage te leveren.... Was vandaag bij mijn ex, en hij deed echt supergemeen, We zaten achter de computer, ging die expres foto's kijken van zn 'mooie leven' en dan achterom kijken of ik wel meekeek, en dan gaat ie op MSN en dan zogenaamd met al die duizend mensen praten want hij is zooooo populair moet ik geloven, tenminste hij zegt 20 keer per dag ''Ik ken opeens zoveeeeel mensen, ik weet niet waarom''
En gaat hij uiteindelijk nog zeggen van ja, ik denk niet dat jij nog een vriendje krijgt want jij kan je niet binden.
Haha zou je echt denken ja, hij is 2 jaar ouder.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je een relatie met klein kind ofzo? Daarnaast, wat heb je in godsnaam nog bij hem te zoeken, zeker als hij zo doet tegen je?
Okay, ik ga even heel eerlijk zijn. Ik vind het nogal dom van je dat je nog omgaat met je ex. Je weet inmiddels dat het een kinderachtige klootzak is en dan ga je gezellig met hem achter de computer zitten. En vervolgens hier je hart luchten omdat hij zo gemeen was. Vind je dat nou echt verassend? Het klinkt een beetje alsof je het leuk vind om gekwetst te worden dat je het je zelf telkens aandoet. Je stootte je tegen een steen, ja dat is vervelend. Vervolgens loop je telkens tegen diezelfde steen aan en klaagt dat het zo vervelend is. Dan ebt mijn sympathie weg.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef MYV het volgende:
Om zelf maar alvast een bijdrage te leveren.... Was vandaag bij mijn ex, en hij deed echt supergemeen, We zaten achter de computer, ging die expres foto's kijken van zn 'mooie leven' en dan achterom kijken of ik wel meekeek, en dan gaat ie op MSN en dan zogenaamd met al die duizend mensen praten want hij is zooooo populair moet ik geloven, tenminste hij zegt 20 keer per dag ''Ik ken opeens zoveeeeel mensen, ik weet niet waarom''
En gaat hij uiteindelijk nog zeggen van ja, ik denk niet dat jij nog een vriendje krijgt want jij kan je niet binden.
Heel af en toe heb ik nog wat dipjes maar het gaat echt stukken beter. Ben nog niet echt aan het daten maar ga binnenkort een heel leuk meisje mee uit vragen. We hebben al contact en ik heb haar 2x gezien en het klikt gewoon. Ze is leuk, lief en mooi en ik mag haar. Naast dat snapt ze ook nog eens mijn humorquote:Op donderdag 14 april 2011 11:46 schreef Pinguino81 het volgende:
mc chicken hoe gaat t met jou tegenwoordig? al druk bezig met flirten en daten enzo?
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:55 schreef Son-Goku het volgende:
[..]
zoals mijn ex bijvoorbeeld.
10 jaar Draaiden we om mekaar heen, en EINDELIJK, er was gelegenheid en gevoel om samen te zijn
Lieve woorden, lieve sms-en, niemand had iets anders kunnen bedenken bij het lezen van wat ze allemaal stuurde, hoe ze praatte en hoe ze keek, dan smelte ik helemaal weg
Ik heb me jaren niet zo gelukkig gevoeld als toen we eindelijk samen waren![]()
tot het beruchte smsje "ik had je dit liever niet per sms willen vertellen maar is een jongen..
Je hoeft het geen twee keer te zeggen, ik had het de eerste keer ook al gelezen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef missconfessions het volgende:
[..]
hee goofy, je weet iedereen wel op scherp te zetten hier, jammer genoeg ga je (net als veel anderen) uit van cliché's, 'wat zouden zijn ouders en vrienden zeggen wanneer hij met een 40-jarige vrouw aan zou komen', hangt helemaal van de vrouw af. Ik weet niet hoe jij eruit ziet of hoe gezond je bent, maar ik zie er nog net zo uit als toen ik 20 was, geen rimpels, een slank en gezond lichaam en mag er gewoon zijn. Ja, er zijn veel jonge kerels die naar me kijken, maar dat kan natuurlijk niet als je 40 bent, dan ben je blijkbaar al bejaard en moet je je vooral ook zo gedragen.
En wat ik moet met een ventje van 18. Ben van mijn 4e tot mijn 16e dagelijks seksueel misbruikt door een oude, gore klootzak. Snap je nu misschien waarom ik me aangetrokken voel tot een fris, lief en prachtig jong 'ventje'? En ook al was het maar 3 weken, het voelde alsof ik hem al jaren kende. Maar het is inderdaad de omgeving en de cultuur die het tegenhoudt dat twee mensen van elkaar mogen houden. Wat ik bij hem heb gevoeld, heb ik nog nooit bij een 'oude' kerel gevoeld. Nu jij Goofy.
niet dat ik weet (volgens mij niet) maar ben iig wel zo gedumpt via sms na 10 jaar smachten naar d'r, en dat stuk ziel krijg ik niet meer terug van de bitchquote:
Ik vind je berichtje een beetje een raar einde hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:10 schreef Son-Goku het volgende:
[..]
niet dat ik weet (volgens mij niet) maar ben iig wel zo gedumpt via sms na 10 jaar smachten naar d'r, en dat stuk ziel krijg ik niet meer terug van de bitch
Kutwijf dat ze me eerst zoveel hoop en bevestiging geeft en dan opeens *blam*![]()
Hahahaaaa! Dit is compensatiegedragquote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef MYV het volgende:
helemaal mee eens !!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:20 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Hahahaaaa! Dit is compensatiegedrag. Hij doet alsof alles helemaal geweldig met hem gaat omdat hij jou slecht wil laten voelen. Het zou me niks verbazen dat hij zich misschien nog wel meer klote voelt dan jij op dit moment. Wat een stumperd zeg.
Zoals ik al zei, ben nieuw hier, moet nog even uitvogelen hoe of wat, maar goed effe een reactie op jouw reactie. Ten eerste ben ik niet boos op je, je zet me aan het denken, en blijkbaar heb je gevoel in je 'reet', anders zou je niet reageren. Dus bedankt daarvoor!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:07 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Je hoeft het geen twee keer te zeggen, ik had het de eerste keer ook al gelezen.
Niet om lullig te zijn, maar als het echte liefde was voor hem, waar is je jonge ventje nu? Het zullen ongetwijfeld clichés zijn, feit is dat je mannetje nu bij iemand van zijn eigen leeftijd is en jij het nakijken hebt. Kun je je wel boos uitlaten naar mij, maar het geeft wel aan dat ik gelijk heb.
Ik denk, en of dit te maken heeft met je misbruikverleden weet ik niet (en waar ik verder ook helemaal niet op in wil gaan), dat jij er zwaarder aan tilt dan hem. Voor hem was het schijnbaar niets meer dan een leuke drie weken ipv dat hij de liefde van zijn leven tegen het lijf was gelopen. Want zeg zelf: als dat zo was geweest dan was ie nu nog wel bij je.
Excuses als dit bot op je overkomt, maar waar jij nog met je hart denkt (wat begrijpelijk is), denk ik met mijn verstand. En alles wat je zegt is te weerleggen. Been there, done that, got the t-shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |