jij toch niet... kan je niks aan doen als je zover weg woontquote:Op donderdag 14 april 2011 00:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist, soms heb ik een leven
oei doe de cos weer vervuilen
quote:
datquote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Stability het volgende:
[..]
hij heeft gelijk ook. nederland is heul niet leuk meer om in te wonen toch? ik zou ook willen maar ja,,,kan dus niet zonder mn familietje
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Flow3r het volgende:
ik vind Laura ook een beetje contactgestoord hoor, ze kan óf alleen maar zwijgen en eventueel anderen aanvullen op hun verhaal en zelf nooit wat te melden hebben, óf ze krijst er tussendoor
Dát dus. Heel storend.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:29 schreef Flow3r het volgende:
ik vind Laura ook een beetje contactgestoord hoor, ze kan óf alleen maar zwijgen en eventueel anderen aanvullen op hun verhaal en zelf nooit wat te melden hebben, óf ze krijst er tussendoor
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:30 schreef syllys het volgende:
Ik heb het idee ook dat Gerard Laura door heeft. Als ze samen praten dan komt hij behoorlijk ongeinteresseerd over
een goed leven hebbenquote:
in het midden van frankrijkquote:
Maik 26 %quote:Op donderdag 14 april 2011 00:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
een goed leven hebben
[..]
in het midden van frankrijk
klein vraagje stond niet in de update was er vandaag een tussen stand??
Was jij dat nou die een oplossing zocht om in FR SST te kunnen volgen via de streams?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
een goed leven hebben
[..]
in het midden van frankrijk
klein vraagje stond niet in de update was er vandaag een tussen stand??
overdreven gedoe indd waar heeeft ze het over? een vlieg !quote:Op donderdag 14 april 2011 00:32 schreef sjampoeh het volgende:
lau: flippppppp nu is ie dooooooood (vlieg)
shar: aaaw eerst zoveel pijn doen (of iets in die trant)
pfff hellooooooo tis een vlieg
Denk het wel...quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Vultarian het volgende:
mo en maik vanavond nog..?
[ afbeelding ]
dekentje moet je erbij denken
Hhahahahaquote:Op donderdag 14 april 2011 00:32 schreef Stability het volgende:
ik denk dat gerard ook niet blij is...en sharon naast zich...en laura....als die twee bekken opengaan mist ie zn oordoppen
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Was jij dat nou die een oplossing zocht om in FR SST te kunnen volgen via de streams?
quote:
Ik ben écht heel benieuwd of zij dat nog durft. Hij wel, die heeft maling aan de kijkers, maar zij.....ik weet het niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
misschien kom ik die lange lau wel een keer tegen in het hilvertshof...kannie missen toch>?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef willllll het volgende:
ze denken dat ze niet meer over straat kunnen als ze thuis zijn, zal wel meevallen denk ik
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie je al lowkickend door het winkelcentrum gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien kom ik die lange lau wel een keer tegen in het hilvertshof...kannie missen toch>?
en dan doe je dit?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien kom ik die lange lau wel een keer tegen in het hilvertshof...kannie missen toch>?
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Niki.P het volgende:
Jo denkt dat ze 1 miljoen kijkers hebben zeker!
jajaja eg wel ...als ze bijdehand tegen me doet ligt ze eg zo van die roltrap afquote:Op donderdag 14 april 2011 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie je al lowkickend door het winkelcentrum gaan
Dan mag je haar van mij dubbelvouwen, papiertje en touwtje erom en op de post naar de Zuidpool graagquote:Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:35 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan doe je dit?
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |