ook ja, maar ze zien in dat dit er te weinig te zijn en wendt zicht tot dit soort wanhoopspogingen (hopelijk)quote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
tja er bestaan gewoon ook maik fans he ...
Sharon en Gerard krijgen heel veel stemmen hebben ze eerder ook laten zien Lijkt mij een duidelijke zaak dat Gerard en Sharon blijven, zo is het nu eenmaal denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nja, op twittah voert die maik buddy een campagne met anderen om op maik te stemmen om een concurrent van de anderen en een favo (sjer of geer) er uit te werken. hoe triest is dat
Nee, die is voor haar doen wild vanavond. Ze heeft jus d'orangequote:
Ik had het niet over de fansquote:Op woensdag 13 april 2011 23:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
in iedergeval diegen van twitter he
Lekker hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Dit zei Sharon...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:57 schreef bull1966 het volgende:
laura :
die bloody mary is me te heftig .....te veel tomaten LOL
kom je dan op tv of op de site ? Vraag even of hij al de beelden heeft terug gekeken en wat hij nu van lau vindt nu ? En of hij alweer een baan heeft ?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nja, op twittah voert die maik buddy een campagne met anderen om op maik te stemmen om een concurrent van de anderen en een favo (sjer of geer) er uit te werken. hoe triest is dat
Ik zou haar doen hoor, ze is wel de lekkerste in het huis by farquote:Op woensdag 13 april 2011 23:57 schreef knagsje het volgende:
wie sex wil met Lau moet toch wel necrofiel zijn hoor
ooooooohw ....ik zou er een teug wodka ingooien..proeft ze toch nietquote:Op woensdag 13 april 2011 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, die is voor haar doen wild vanavond. Ze heeft jus d'orange
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ooooooohw ....ik zou er een teug wodka ingooien..proeft ze toch niet
ik wens je heel veel plezier!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja stuur hem naar fok toe als ie internet kan betalen tzt
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Heeft in de horeca een standaard naam..als jij het zegt klinkt het toch ff viezerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |