Ik ben raar, en een bitch. En als ik gemeen kan zijn, dan doe ik dat. Ik ga er dan van uit dat mensen wel weten wat ik bedoel en wat nietquote:
Oh, ik ben echt heel lief hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 00:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Jaja
Ik vind jou niet zo lief denk ik
Ohja meid toch, vertel eens wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh, ik ben echt heel lief hoor
Alleen ff een kutdag vandaag
Neuh..quote:Op donderdag 14 april 2011 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja meid toch, vertel eens wat er aan de hand is.
Nou, waarom ga je dan zo bitchen.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:48 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Neuh..
Geen zin om dat hierop te gooien..
Ja hij is niet zo best begonnen neequote:Op donderdag 14 april 2011 00:47 schreef dralion13 het volgende:
En de dag is nog maar net begonnen
Gaat lekker dan
Maar dan vergeef ik het je denk ik wel
Als er een probleem is, dan hoor je het wel. Ik zeg wat ik moet zeggen en hou niks achterwege. Dat mocht toch ook duidelijk zijn dacht ikquote:Op donderdag 14 april 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar dit is niet de eerste keer Cosmo, als je gewoon zegt wat je probleem met mij is dan snap ik dat ook.
Dat was niet mijn bedoeling eigenlijk..quote:Op donderdag 14 april 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, waarom ga je dan zo bitchen.
Zal wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als er een probleem is, dan hoor je het wel. Ik zeg wat ik moet zeggen en hou niks achterwege. Dat mocht toch ook duidelijk zijn dacht ik
Oke. Succes ermee, hopelijk heb je morgen een leukere dag dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:48 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoeling eigenlijk..
Jij lijkt ook niet echt het zonnetje in huis vandaag..quote:Op donderdag 14 april 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal wel.
[..]
Oke. Succes ermee, hopelijk heb je morgen een leukere dag dan.
Wat?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jij lijkt ook niet echt het zonnetje in huis vandaag..
Oh nou ja.. Het kwam heel sarcastisch over eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?Ik wens je succes enzo
Tis ook nooit goed.
die ogenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:51 schreef JanPiraat het volgende:
Even ruiken aan die heerlijke haartjes van Klinkie
[ afbeelding ]
Nee, zo ben ik nietquote:Op donderdag 14 april 2011 00:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh nou ja.. Het kwam heel sarcastisch over eigenlijk
uhhhh oke..quote:Op donderdag 14 april 2011 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die ogen
[..]
Nee, zo ben ik niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |