quote:Op woensdag 13 april 2011 20:02 schreef huuphuup het volgende:
Oooohik wil dit
t lijkt niets bijzonders maar ik vind de kleine dingetjes van t hemdje leuk <3 en de combinatie is geweldig, lekker baggy.
Maar het is me wat te duur...merk heet Finger in the Nose
![]()
Dit broekje van Claessens van 39,95 trouwens, hangt vrijwel identiek bij H&M voor 9,90.
Amélie heeft de H&M-variant en het staat boven verwachting leuk.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef mefke79 het volgende:
huup, Hennes heeft volgens mij zoiets als het bovenste broekie ook hangen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef -sabine- het volgende:
En anders de Zara wel. Ik stuur zelfs mijn klanten naar de Zara
Oh bah wat irritantquote:Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet oudste aankleden. Wat een ramp
Die heeft niks in zijn kast liggen, vind niets wat ik aanwijs of koop leuk maar kan ook niet zeggen wat hij dan wél wil
Noh daar beginnen we maar niet aan, sinds hij een van de jongens eens in pyjama naar psz stuurde vertrouw ik hem daar niet meer zo meequote:Op woensdag 13 april 2011 23:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh bah wat irritant![]()
en als J. met hem de stad in gaat? Zou het dan wel lukken? Of ben je bang voor waar ie dan mee thuis komt?![]()
Misschien een rondje webshoppen en de plaatjes aan hem laten zien en vragen of ie het dan leuk vindt of niet? Dat scheelt je in elk geval loos door de stad sjouwen...
Of laat hem anders in ieder geval zeggen wat hij zeker weten níet wil. Ben je daar alvast over uit.
En een groen hemd met daaroverheen een open/dichte blouse in een andere kleur?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Noh daar beginnen we maar niet aan, sinds hij een van de jongens eens in pyjama naar psz stuurde vertrouw ik hem daar niet meer zo mee
Gelukkig is hij ook dolblij dat ik alles qua kleding regel
Meneer heeft 1 wens...het moet groen zijn en niet raar zijn.
Maar om hem nou alleen nog maar in groene shirts te steken is ook weer zo wat :-/
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat dat wel aardig in de buurt komt jaValt nog niet mee om er doorsnee uit te zien
Neee leuk juist!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Echt jammer van die kleur.
Jeumig wat een lang endquote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Neee leuk juist!
Huup 152 is de maat
Ik wou zo nog even gaan proberen! Moest gister werken maar vond ze er wel heel erg leuk uitzien (en nog leuker geprijsd) op het plaatje. Zo als Wolf wakker is ga ik aan de graai daar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:04 schreef Twinkly het volgende:
Ben je nog naar de Lidl geweest voor de pyjamaatjes Poppejans?
Ik wil vanmiddag ook nog even gaan kijken met Niels, het is toch in de winkel naast de eigenlijke supermarkt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik wou zo nog even gaan proberen! Moest gister werken maar vond ze er wel heel erg leuk uitzien (en nog leuker geprijsd) op het plaatje. Zo als Wolf wakker is ga ik aan de graai daar.
Laat het vanmiddag hier nog wel even weten of het gelukt is
Ja, daar ligt al het nonfood spulquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:09 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik wil vanmiddag ook nog even gaan kijken met Niels, het is toch in de winkel naast de eigenlijke supermarkt?
Isabeau wordt er wat minder vrolijk van zo te zien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Sorbootje het volgende:
't Mim-Pi jurkje staat zo lief! Ik word er helemaal vrolijk van
[ afbeelding ]
Pas wel op dat je niet in de hele kleine maatjes al spijkerbroekjes en ander stoer spul koopt. Dat zit heel stug en helemaal niet lekker in het begin.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:40 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik mag los op jongenskleertjes![]()
![]()
![]()
Amsterdamse moeders, hebben jullie misschien nog winkel-tips?
Misschien een ''saaie'' tip maar Hema heeft echt een fijne newborn lijn met verschillende kleuren fijne zachte broekjes met elastiek en truitjes die makkelijk aan te doen zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:40 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik mag los op jongenskleertjes![]()
![]()
![]()
Amsterdamse moeders, hebben jullie misschien nog winkel-tips?
dat was t eerste wat ik dacht, dat ze zo op r paps lijktquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:11 schreef Sorbootje het volgende:
Dank je!
Op die bovenste foto lijkt ze zoveel op haar vader dat ik me af begin te vragen of ik er zelf eigenlijk wel iets mee te maken heb gehad.
en die + t kind.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t jurkje pastvolgens mij heerlijk luchtig voor de zomer <3
[ afbeelding ]
Vind je? haha, ze staat met dr vingertje in haar oorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef oeke het volgende:
Dat jurkje is gewoon voor Amélief gemaakt!![]()
Wat staat dat haar goed zeg.
En wat een mooie foto, Huup.
ja maar als ik nog een meisje krijg is kind 2 er ook uit voor die van mij erin pastquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Vind je? haha, ze staat met dr vingertje in haar oor![]()
![]()
KD'tje sorry, t kind hou iken de jurks gaat door naar kind2. Handig, twee van t zelfde geslacht!
Dat lichtblauwe staat haar beter dan ik verwacht had eerlijk gezegd.
ja das waarquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ja
[..]
ja maar als ik nog een meisje krijg is kind 2 er ook uit voor die van mij erin past
en je derde wordt toch een jochie.
Als je moeite hebt t gratis-verzenden bedrag vol te krijgen moet je maar n gil gevenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh die is wel leuk ja! Zal het hem morgen ff vragen, hij is net te bed
Wat een drollig jurkje voor Amélie
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:36 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
dé oplossing voor wie spijkerspul te stug vindt voor zn mini.
ohja jij had een maat groter! wat stom dat die dan ineens zoveel langer isquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef Poppedein het volgende:
Ja klopt Huupsken, maar ze heeft m nog niet veel aangehad, 1x geloof ik, vooral omdat hij zo luchtig is vind ik m voor nu nog net iets te koud. En 92 valt ook echt een pak langer, dus hij kan nog wel even wachten ook
Voor kleine jongetjes houd ik van basic, streepjes en jumpsuits. Ik heb helemaal niks met volwassen kleertje voor heel kleine kindjes (spencers, overhemdjes), maar houd ook niet van die pastelkleurige babypakjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja das waar
en die derde duurt nog wel ff waarschijnlijk
over jochies gesproken, mevr mus ik heb geen tips voor je. wat voor soort kleertjes vind je leuk? misschien heeft men webshop-tips?
Ik ben fan van Zara. Die hebben bijvoorbeeld dit:quote:Op zondag 17 april 2011 10:32 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Voor kleine jongetjes houd ik van basic, streepjes en jumpsuits. Ik heb helemaal niks met volwassen kleertje voor heel kleine kindjes (spencers, overhemdjes), maar houd ook niet van die pastelkleurige babypakjesEn zoals hier ook al gezegd: geen spijkerbroekjes of andere ruwe stoffen en ook geen capuchons
![]()
Noppies vind ik trouwens helemaal niksen de Hema heb ik al leeggekocht
Hahah, ik zei zojuist tegenquote:Op zondag 17 april 2011 18:10 schreef bodpa09 het volgende:
Ik krijg net de folders binnen. Bij etos hebben ze weer van die rompertjes met pijpjes voor de zomer. Twee voor 5,49, maat 62-92. De folder staat nog niet online volgens mij, maar ik vind vooral de meisjesversie erg leuk.
kun je een fotootje maken voor me misschien?quote:Op zondag 17 april 2011 19:30 schreef bodpa09 het volgende:
Het is een andere print. De jongensversie is turquoise met een koe/aap/draak (geen idee wat voor dier het moet voorstellen), de meisjes is zachtroze met een vogeltje en witte stipjes.
Kan je misschien een foto maken??? *kijkt heeeel lief*quote:Op zondag 17 april 2011 19:30 schreef bodpa09 het volgende:
Het is een andere print. De jongensversie is turquoise met een koe/aap/draak (geen idee wat voor dier het moet voorstellen), de meisjes is zachtroze met een vogeltje en witte stipjes.
hahaquote:Op zondag 17 april 2011 19:30 schreef bodpa09 het volgende:
Hup, ga es grabbelen danquote:Op zondag 17 april 2011 19:40 schreef happyme28 het volgende:
Hier is hij net bij het oudpapier gegaan
Whaha, de oudpapier container aan de weg (zo'n kiepbak en dan valt het 10 meter diep, mijn armen zijn niet zo langquote:
Ja, zeker weten hoor. Niels had vorig jaar 86/92 aan als jumpsuitje ipv rompertje, 74/80 was daar veel te strak voor (die kreeg ik volgens mij niet eens goed dicht).quote:Op zondag 17 april 2011 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
die zijn leuk!
Ik ga dan maar 86/92 halen. Beter iets te groot dan te klein
De meisjesversie vind k ook leuk
wij hebben in zaandam zo'n dwergetos, dus ik denk dat het sowieso niet meer is, maar misschien heb ik morgen na mijn toetsdag nog even tijd om er langs te fietsen.quote:
ik heb gekeken en ook gekocht. maat 86/92 heb ik voor je. in roze dat is toch de goeie maat?quote:Op maandag 18 april 2011 08:57 schreef Kleurdoos het volgende:
al gelukt! althans ik heb 2 mensen die gaan kijken voor me
Oh, die blauwe! Kosda?quote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als iemand die van vorig jaar nog wil, in 86-92, dan moet ie bij mij zijn.
Lars pastte het al bijna meteen niet meer.
Dus zo ongeveer ongedragen,
[ afbeelding ]
Doe je adres nog maar een keer, stuur ik ze allebei op, of wil je die groene pertinent niet?quote:Op maandag 18 april 2011 17:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, die blauwe! Kosda?![]()
Wat stom TwinklyGemeen dat ze niet even wacht zeg
Mijn kind wil er niet op gezien worden hoor. De 11 jarige niet, en de 9 jarige ook niet. De laatste die ik kocht waren van Teva. Nu hebben ze wel (wat duurdere) slippers van leer. die willen ze wel aan. En voor de rest gewoon die zweetsneakers.quote:Op zondag 17 april 2011 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben op zoek naar leuke sandalen voor luca. wat dragen 12 jarigen eigenlijk voor sandalen?
iemand daarin thuis?
o en het moet ook in maat 35 verkrijgbaar zijn
Ik vind ze ook niet mooi, maar ze zijn handig en Senna vindt ze wel mooi. Kan ik mooi meteen wennen aan het feit dat we soms van smaak zullen verschillen en ze dan in het redelijke toch haar gang moet kunnen gaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:19 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zit mezelf een beetje in de weg mbt crocs. Ze lijken me vreselijk handig voor Isabeau, maar ik vind ze zo intens lelijk...
Ik ben er nog niet uit wat ik belangrijker vind.
Wolf! <3
Datquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:05 schreef Stiemie het volgende:
Ik vind crocs ook niet de mooiste schoenen, maar ze zijn zoooooo handig. Ze kunnen er mee in het gladde zwembadje in het park, in de zee, in de zandbak (heel makkelijk leeg te maken) en ook gewoon lekker op lopen. Ideale kinderschoenen voor de zomer!
oeh, met overgangsrode stekeltjes. Leuk Sorbo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben om.
(wat is de volgende stap? Dat ik mijn haren kort laat knippen? Daar gáán mijn principes!)
Ik heb die schaapjes ook in de ballerina's zittenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:34 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Huup, kunnen die ook op van die ballerinaachtige? Want zo'n hibees is natuurlijk helemaal Isabeau. Dan vindt zíj ze tenminste wél leuk!
euh. Zeg je nou dat het tijd is?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:18 schreef huuphuup het volgende:
Haha nouja je haar afknippen is wel weer t andere uitersteDat zie k mezelf komende tien jaar minstens ook nog niet doen. Maar das mijn hoofd en daar beslis ik over
![]()
Voor Amélie vind ik comfort en gemak toch wel erg belangrijk. Gemak voor haar (ze kan het zelf aan en uit doen), en gemak voor mij (even onder de kraan en t is schoon).
Overigens, ik heb er een setje jibbitz bij genomen, wel 2 dezelfde, een schaapje en ze is er he-le-maal idolaat van <3 zo schattig.
Miss, ze hebben ook hello kitty Jibbitz
minstens buuf, minstens!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
euh. Zeg je nou dat het tijd is?![]()
Crocs zijn ook prettig op de camping trouwens. Toch ook maar weer eens kijken voor de jongens.
Hier is het bloedheet op t pleintje, t is bijna windstil. En als we weggaan zit ze standaard in de doek ja. Wat jij omschijft van Lena is way te warm voor hier nu. (t zweet staat op mn voorhoofd...)quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:24 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk pakje!
Huup, waarom vind je het met Elin lastig? Zit ze veel in de doek? Lena heeft nu buiten een romper met korte mouwen aan, een shirtje met lange mouwen eroverheen en dan een broekje eronder (en sokken uiteraard). Het is hier nog niet vreselijk warm.
Het kan bij mij nooit veel warmer zijn dan bij jou, lijkt mequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:43 schreef Claudia_x het volgende:
Is het bij jullie nu zoveel warmer of ben ik een koukleum?Dat laaste is sowieso het geval, hoor. Nu ik niet meer zwanger ben is alsof ik het kouder heb dan ooit. Maar Ivan krijgt nog gewoon een lange broek aan en een shirt met lange mouwen. Ik heb nu wel de rompers met lange mouwen vervangen door rompers met korte. Als hij buiten speelt en het warm krijgt trek ik zijn shirt wel uit.
Ja dat zou k ook sneller doen. Nou ja dit jaar kan t nog wel maar als ze groter worden vind k t minderquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik hou niet van alleen een romper. Voor thuis vind ik het prima, maar naar buiten vind ik alleen een romper op een broekje of rokje niet leuk.
Mouwloos met een korte mouwen shirtje bijv en dan voor het frisse een vestje.
dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:18 schreef miss_sly het volgende:
huup, als jij je meisje drie keer per dag omkleedt, moet ze wel heul veel kleren hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Haha, ja, hij kan er zelfs al een stampertjeskapsel meequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heuj, Niels begint haar te kweken![]()
Het staat 'm allemaal erg goed Twinkly
Dat lijkt me ook erg leuk bij een tweede/volgend kindje!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef Stiemie het volgende:
En ik ga af en toe heerlijk 'shoppen' in de bakken met kleding onder het bed.Heerlijk om zoveel leuks weer tegen te komen voor helemaal niks
Het staat ook erg leuk bij een effen groen shirt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef Twinkly het volgende:
De Hema heeft een geruite blauw zomerbroekje Claudia. R van Groofsken heeft die ook. Ik twijfel steeds of ik het zal kopen, ik weet niet waarmee ik het kan combineren omdat Niels geen grijze of witte shirts heeft. Suf genoeg is het afgesprijst bij onze Hema maar niet bij die in Ede.
Maar ik vind ruitjes zo lelijk!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef Twinkly het volgende:
De Hema heeft een geruite blauw zomerbroekje Claudia. R van Groofsken heeft die ook. Ik twijfel steeds of ik het zal kopen, ik weet niet waarmee ik het kan combineren omdat Niels geen grijze of witte shirts heeft. Suf genoeg is het afgesprijst bij onze Hema maar niet bij die in Ede.
Nou, de ruitjes vallen niet op hoor. Check mijn meest recente facebookfoto's even en gij zult zien.quote:
Met groen of blauw?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:44 schreef Twinkly het volgende:
De Hema heeft een geruit blauw zomerbroekje Claudia. R van Groofsken heeft die ook. Ik twijfel steeds of ik het zal kopen, ik weet niet waarmee ik het kan combineren omdat Niels geen grijze of witte shirts heeft. Suf genoeg is het afgesprijst bij onze Hema maar niet bij die in Ede.
t is haar vast ook niet roze genoegquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Stiemie het volgende:
Ohhh huup wat lief en leuk van je zeg![]()
Dat jurkje is wel super! Die sandaaltjes ook, maar ben bang dat mijn "mutsje" na 1x tenen stoten die dingen niet meer aan wilIk vind ze in ieder geval echt heel leuk!
Haha, dat broekje ja! Ivan zit nu precies in maat 86 qua broekjes, dus dat lukt vast wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:09 schreef mefke79 het volgende:
claudia, een romper in 98-104daar verzuipt Driekus nog in.
Als tussenin broekje heb ik deze:
[ afbeelding ]
maar goed, dat is een 86, dus dat zal wel niet meer passen, al zit ie bij Driekus nog vrij ruim. En in meerdere kleurtjes.
deze heeft elin in t lichtrozequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:01 schreef Claudia_x het volgende:
Deze zijn wel acceptabel, sort of:
[ afbeelding ]
Voor mezelf heb ik net deze gekocht. Dat zijn de enige platte schoenen die er hier in komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
Nou ik heb tegenwoordig een keuze als ik hare dwarsigheid 's morgens mag aankleden. Of een jurk, of een roze broek (en die hebben we nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t is haar vast ook niet roze genoeg![]()
of is ze inmiddels uit haar roze periode?
allebei van de zara trouwens maar dat was misschien wel duidelijk al
Nou hoppa!!quote:Op woensdag 20 april 2011 08:14 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Huuperdepuup, weet je nog dat ik vorige week een jumsuitje van de H&M liet zien in felroze? En dat jij zei dat het misschien toch best leuk zou staan?
Gisteren had Isabeau haar outfit weer eens ondergepoept op het KDV () en hadden ze haar een fuchsiaroze romper met korte mouwen onder haar lichtblauwe spijkerjurkje aangetrokken en het stond hartstikke leuk! Ik denk dat het komt doordat ze zoveel blonder is geworden!
Ik moet hier ook niet mee gaan zitten lurken,quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:35 schreef huuphuup het volgende:
![]()
![]()
dankjewel Poppedeins!
mn Lindexspul is hier <3 <3 het is echt nog zoveel leuker en mooier dan op de sitehet jasje voor Elin is nu alvast mn lievelings
[ afbeelding ]
wat lief! dankjewelquote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef Baby_Girl het volgende:
[..]
Ik moet hier ook niet mee gaan zitten lurken,![]()
Bedankt voor je tip, erg leuk spul ook voor jongetjes. Heb net een bestelling verzonden.
En mag ik even zeggen dat je meisje een schatje is, met of zonder dat lieve jurkje
oh deze?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef miss_sly het volgende:
Ow jaIk ben niet helemaal scherp, heb teveel geslapen vannacht, denk ik
geen voorkeur, misschien wel een broekje en een pakje
huup, je had een donkerblauw met witte bolletjes, het broekje dat leek op het DPAM jurkje dat ik net vanochtend verkocht heb aan wickie. Tenmisnte, daar leek het voor mijn gevoel op.
das de jumpsuit die wij ook hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:50 schreef Sorbootje het volgende:
Leuk Orea! De etosrompers van vorig jaar heeft Isabeau maar één keer aangehad. Ze vielen te kort. Hopelijk klopt de maat dit jaar wat beter dan vorig jaar.
Ik heb net bij H&M een jumpsuitje in zachtblauw met kleine witte bloemetjes gekocht en een wit capri broekje.
Heb je al eens bij WE gekeken, of hebben die ook te grote maten?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
Het lukt me niet trouwens niet om bij het grotejongensspul van de Hema iets leuks te vinden voor Ivan. Ik slaag alleen bij de spijkerbroeken en de basic shirts. De rest is allemaal zo ontzettend stom en de keuze is ook nog eens heel beperkt.
Voor de verandering kwam ik vandaag wél een heel leuke trainingsbroek bij de Hema tegen, maar die hadden ze alleen vanaf maatje gigantisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |