Swingersfeest van Politiek en Cultuur.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
die tt
Ben wel benieuwd wie die fokkers zijn?
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Swingersfeest van Politiek en Cultuur.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Swingersfeest van Politiek en Cultuur.
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik verhuis naar mijn iPad.... tot zo
Ja typt wat makkelijkerquote:Op woensdag 13 april 2011 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, gelukkig heb je je ipad er nog even bijgepakt
Is net een grote iPhone, staat altijd aanquote:Op woensdag 13 april 2011 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was het opstarten van de Pad wel waard.
Slaap lekker!
Ook niet als maandverband.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
de ipad lijkt me trouwens geen succes als nieuwe senseo-smaak
ja, van wat niet eigenlijk!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nu
Van ijs ga ik altijd flink naar de wc namelijk
Wordt geregeldquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. Ik heb vandaag al anderhalf uur gelopen.. Eerst naar school via mn moeders werk.. Toen van school naar station, en toen op t station dacht ik, dan kan ik ook wel naar gewichtsconsulente lopen.. Daar ben iik nu..
Onderweg klwam ik erachter dat ik een half uur had kunnen afsnijden, maar goed
Story of my life!
12 dagenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. Gewicht gelijk gebleven.. Afbouwen in 12 dagen ipv 3 week
zijn het jositi's?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
En waar ze vandaan komen, geen idee.. Geen school of iets in de buurt..
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:09 schreef Kally het volgende:
Volgende week vrijdag vrij, lekker lang weekend met de pasen erachteraan
ik ging paar jaar geleden ook een keer met de busquote:
omdat ik er even gEen zin meer in heb,,quote:Op donderdag 14 april 2011 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
12 dagen
Hoezo dat dan? En hoeveel weken opbouw dan
Dat zijn wel mooie momenten om mee te maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ging paar jaar geleden ook een keer met de bus
Hadden de mongolen van Spijkenisse een uitstapjeOMG
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:09 schreef Kally het volgende:
Volgende week vrijdag vrij, lekker lang weekend met de pasen erachteraan
dat kanquote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
omdat ik er even gEen zin meer in heb,,
inclusief toeters en bellen.... neequote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zijn wel mooie momenten om mee te maken.
Gelijk heb jequote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
omdat ik er even gEen zin meer in heb,,
Je bedoelt snotneuzen en kwijlers?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
inclusief toeters en bellen.... nee
Komt goedquote:Op donderdag 14 april 2011 12:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga nu niet me volvreten ofzo hoor.. Wel lekker gezond etenna de zomervakantie weer verder denk ik, als ik niet op eigen krachten meer ben afgevallen dan.. Wil sowieso nog 15 kg kwijt.. Maar alles op zn tijd
nee echt letterlijk toeters en bellenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bedoelt snotneuzen en kwijlers?
Geen Hela-curry, dus je faalt hard.quote:
die staat in de koelkastquote:Op donderdag 14 april 2011 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen Hela-curry, dus je faalt hard.
Ah, dit is gewoon versiering!quote:
Van Bella?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die curry saus heb je ook gehad voor je verjaardag?
nee, die heb ik net gehaald toen ik in de makro liep, het is meer een grapje dat vaduz en bella wel begrijpenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die curry saus heb je ook gehad voor je verjaardag?
NOESSSSSSSSSSSquote:
Het is zoeter ofzo, en stroperiger. Ik denk dat oliehoorn saus door de aders van Johnny Depp stroomt. Zó perfect is het.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is daar zo speciaal aan dan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is zoeter ofzo, en stroperiger. Ik denk dat oliehoorn saus door de aders van Johnny Depp stroomt. Zó perfect is het.
Ik ga morgen langs de makro om vlamtosti's tehalenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een voetbalwedstrijdje is zo afgelopen joh.
Ik vond dat WK anders erg lang duren!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een voetbalwedstrijdje is zo afgelopen joh.
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond dat WK anders erg lang duren!
welke router heb je?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Nieuwe bling bling voor in muh oreuh!
Kapper Geweest
Telefoonwinkel geweest.. geen reet geholpen.. ik moet naar een hi winkel
En Draadloosinternet.. eens even kijken wat het doet!
als je zegt welke je hebt, kunnen we je helpenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
geen idee.. maar t lukt nog niet tot nu toe
Wat wil en moet hij hebben?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je zegt welke je hebt, kunnen we je helpen
Zwabber is ook een routerman
Ik ook, even met de cd en in het boekje staat wat je moet doen, maar jou laptop hoort hem zo te pakken, alleen even de code invoeren van de experia boxquote:Op donderdag 14 april 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb een kpn experia box...
bedoel je dat/
In je boekje staat jouw persoonlijke inlogcode.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
bedoel je dat/
er staat een lang nummer op een sticker achterop de experiabox (ssid), het netwerk met dat nummer is jouw netwerkquote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar.. hoe weet ik welk netwerk ik moet selecteren? er staan wel 10 ofzo..
Dattequote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er staat een lang nummer op een sticker achterop de experiabox (ssid), het netwerk met dat nummer is jouw netwerk
AH, op die fiets, als het goed is staat dat of in het boekje, of achter op je experia box.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar.. hoe weet ik welk netwerk ik moet selecteren? er staan wel 10 ofzo..
allemaal hoofddoekies?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:20 schreef Kally het volgende:
Er was een nieuwe lidl open vandaag, leek wel gratis en voor niks, mijn god heel Schiedam stond er geloof ik
ow.... neequote:Op donderdag 14 april 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
bedoel je dat/
Nee dat viel weer reuze meequote:
Lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 16:22 schreef Kally het volgende:
Ik ga visstickes met patat eten
Oudste eet bij zijn vriendje dus we zijn lekker saampjes
OKquote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat viel weer reuze mee
J. trouwens bij de Lidl, mama zullen we voor de zekerheid ijsjes mee nemen want die hebben we niet
Nee niet AH.... Lidlquote:Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
AH, op die fiets, als het goed is staat dat of in het boekje, of achter op je experia box.
Maar die man van de reclame is zo leukquote:
dat is waarquote:Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar die man van de reclame is zo leuk
Lekker socializenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu kan ik ook eens beneden zitten.. m'n moeder zal het waarderen!
quote:
Joah lekkahhhhquote:
Joah!quote:
Dat heb ik altijdquote:Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Joah!
Heb ook nog steeds trek in ijs
Ow en weet je waar ik zin in hebOm te zuipen, dansen en gek te doen
ow jaloersquote:Op donderdag 14 april 2011 16:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd
en als ik mn geld van de belasting morgen krijg.. dan ga k dat dit weekend ook wel doen denk ik
Veel plezier lieviequote:Op donderdag 14 april 2011 16:42 schreef Kally het volgende:
Tyfus, wat is mijn pc traag zeg
Nou ja even geduld hebben, ik ben off ga lekker lego star wars doen met jongste
Kom naar Groningen zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow jaloers
Ik heb morgen wel een verjaardag, maar dat is geen volk wat feest
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kom naar Groningen zou ik zeggen
`quote:Op donderdag 14 april 2011 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
Pat! Ga je trouwens altijd stappen in Groningen dan?
Ow... zit daar, damn hoe heet dat ook al weerquote:Op donderdag 14 april 2011 16:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Ja!
Delfzijldaar kan je niet stappen
Drie gezusters?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow... zit daar, damn hoe heet dat ook al weer
Effe googlen...
Ow daar ging een kennis van mij altijd heen, en heb ik goede verhalen over gehoordquote:
Hmm... gaan meestal overdag even een drankje doen.. kom er nauwelijks tijdens uitgaan..quote:Op donderdag 14 april 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow daar ging een kennis van mij altijd heen, en heb ik goede verhalen over gehoord
(maar is alweer een tijdje geleden)
dus valt tegenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm... gaan meestal overdag even een drankje doen.. kom er nauwelijks tijdens uitgaan..
ik ga een keer meequote:Op donderdag 14 april 2011 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Ik vind het altijd té druk.. Gaan altijd naar de golden arm.. dat is gezellig druk
Oude vriendin van mij is lesbi'squote:Op donderdag 14 april 2011 16:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Das voor homo's he.. (Je bent natuurlijk welkom.. maar dat je niet schrikt)
was ze lesbi in het meervoud?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oude vriendin van mij is lesbi'sDus ben in heel wat gaybarretjes geweest
nee oepsquote:Op donderdag 14 april 2011 16:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
was ze lesbi in het meervoud?
Maar, Gezellig
gedverquote:Op donderdag 14 april 2011 17:03 schreef PatriQue89 het volgende:
vroeger deed k wel eens een broodje hagelslag in de tosti-ijzer
Echt?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:03 schreef PatriQue89 het volgende:
vroeger deed k wel eens een broodje hagelslag in de tosti-ijzer
Goeie thuisreis.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gekkie
Ik ga naar huis trouwens
Tot vanavond of een andere keer
probeer het eens!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus echt helemaal niets...
hij is dit keer het lokaal uitgegaan voordat het op slot gingquote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oud nieuws.
Maar vertel, hoezo dat ineens?
Nou, ik had die IQ-test dus moeten doenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oud nieuws.
Maar vertel, hoezo dat ineens?
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij is dit keer het lokaal uitgegaan voordat het op slot ging
Maar je bent eigenlijk een vaatdoekje.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
danku, danku, het is altijd fijn om zwabber te zijn
mijn microvezels zijn ook heel fijnquote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je bent eigenlijk een vaatdoekje.
Zitten er ook van die olifantjes in je?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn microvezels zijn ook heel fijn
alleen als ik gedronken hebquote:Op donderdag 14 april 2011 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zitten er ook van die olifantjes in je?
Lekker Rotterdams,,,, hebbie een hoed op!quote:
Ja man, een echte Rotterdamse uit de krochten van Brabant.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker Rotterdams,,,, hebbie een hoed op!
netjesquote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
Vrijkaartjes voor premiere Alle Tijd met Paul de Leeuw.
Ctrl + B ?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja man, een echte Rotterdamse uit de krochten van Brabant.
En nou vind ik me per ongeluk toch een sneltoets voor dikke letters!
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom kunnen we dit niet in Nederland hebben.
[ afbeelding ]
Lachequote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
Vrijkaartjes voor premiere Alle Tijd met Paul de Leeuw.
Kan niet want ik zit nu dus alweer niet meer achter een laptop haha. Maar ik kan het wel gokken geloof ik. :Squote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
probeer Ctrl + I en Ctrl + U en Ctrl + S dan ook meteen maar
Ja dat dacht ik al.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lache
Heb toen de testscreening mogen meemaken
Op zich een leuke film, maar het is vooral een film voor/over/rondom Paul de Leeuw
Prec-iiiieesquote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al.Maar ben Hollander, al was het Costa 2, ik ga erheen als het gratis is verdorie.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Forever 21.
http://www.forever21.com/UK/Product/Index.aspx?BR=F21
k las en zag het, mijn eerste gedachte was 'WTFquote:Op donderdag 14 april 2011 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en paul
http://www.pathe.nl/film/7562/paul
Jooooooooooh?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgende week payday
Alleen weet me maat nog niet echt goed
Ohw, lange vingersquote:Op donderdag 14 april 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van die koekjes, toastdingen met kaneel en suiker.
jaquote:Op donderdag 14 april 2011 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien persoonlijke vraag maar zijn je tieten ook kleiner geworden?
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ik moet binnenkort weer even opnieuw laten opmeten enzo
Dat is wel lief ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
Er was een leraar bevallen en ze deelde beschuitjes uit, maar die beschuitjes waren in de vormen van hartjes, een ster, een voetje.. en ze waren kleiner dan gewone.
Ik vond het keislim en voor het eerst vond ik beschuit lief
Beetje volgescheten palingvel.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
Jacqueline Govaert is echt mega afgevallen, ziet er heel.. Apart uit.
Lerares dusquote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is wel lief ja.
Maar een leraar bevallen? Hihahuh?
jij bent echt GAY!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
Er was een leraar bevallen en ze deelde beschuitjes uit, maar die beschuitjes waren in de vormen van hartjes, een ster, een voetje.. en ze waren kleiner dan gewone.
Ik vond het keislim en voor het eerst vond ik beschuit lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen die twee dingen twijfelde ik dus haha.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lerares dus
Of de vrouw van een leraar, dat kan ook
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jij bent echt GAY!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jij bent echt GAY!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:![]()
Oeeh, lekker.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit onder een nieuwe megadeken
Nooit gezien of gevolgdquote:
Dit.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wilde 3FM Awardszeggen. Maar dan wel na Blof zappen.
Goed dat je dit zegt, ik was tot ik dit las in de overtuiging dat jij en Ferdo één en dezelfde waren. Nooit gezien dat het een andere naam was.quote:
Ohw ja, dat is ook nu..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wilde 3FM Awardszeggen. Maar dan wel na Blof zappen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goed dat je dit zegt, ik was tot ik dit las in de overtuiging dat jij en Ferdo één en dezelfde waren. Nooit gezien dat het een andere naam was.
Nee hoor..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ben volgens mij de onbekendste user van FOK!
Meh..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Pheno het volgende:
Wel in de top 10 staan en je wordt aangezien voor iemand andersquote:
Dat ligt meer aan mij.. Ik lees woorden niet in letters maar in cijfers. Dus vijf letters, twee klinkers, donkerblauw.. Drama.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel in de top 10 staan en je wordt aangezien voor iemand anders
Opzich ben je best onopvallend.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Pheno het volgende:
Alleen als ik waggel val ik op.quote:
Ik zou hem een gekleurde pinguin aanbevelen. Op die manier maak ik ook het verschil.quote:
Het scheelt een boel gezeik!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou hem een gekleurde pinguin aanbevelen. Op die manier maak ik ook het verschil.
Ik die vreemde meiden in de junglequote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik die vreemde meiden in de jungle
"He, ik dacht dat Disney die dingen verzonnen had". Heeft ze het over lianen
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik die vreemde meiden in de jungle
"He, ik dacht dat Disney die dingen verzonnen had". Heeft ze het over lianen
Ik zei nog zo....quote:Op donderdag 14 april 2011 21:35 schreef Lutte het volgende:
En ik heb weer ranja over mijn shirt liggen, gisteren ook al.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
de jeugd van tegenwoordig wint 3fm award, "dank jullie, dit is mooier dan de grootste doos lego!"
...
Ja, en het plakt!! En het ligt ook over de bank enzo.. Volgende keer toch maar bier haha.quote:
Ach, je hebt weer nieuwe shirts erbij.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:35 schreef Lutte het volgende:
En ik heb weer ranja over mijn shirt liggen, gisteren ook al.
Whaha, inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach, je hebt weer nieuwe shirts erbij.
Dit is mijn laatstgekochte:quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach, je hebt weer nieuwe shirts erbij.
Trusten!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vroeg naar bed !|
Weltrusten
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
welke oorlog?
Ik start alvast een voorzichtig dansje
Klinkt harder, alsof je het echt moet opvolgen.quote:
Ik moest wel lachen dat ik hem zagquote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
POMP OP DIE JAM, POMP EM OP, POMP EM OP
die gloeilampen, zoiets heb ik als verlichting in m'n slaapkamer, hoop bungelende lampenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ben trouwens ook verliefd op dit liedje. En op die zanger ja, die ook.
Dat is sjiek.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die gloeilampen, zoiets heb ik als verlichting in m'n slaapkamer, hoop bungelende lampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |