quote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee is niet goed. Zwangerschap wordt beëindigd (7 maand is ze...). *nu echt weg*
Komt goed. Morgen zijn we thuis en gaan we onze gedachten ook wat verzetten![]()
De rest houd ik voor mezelfquote:
Hebberdquote:
Sterkte morgen en vooral de dagen erna.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik duik ook m'n bed in.. Aangezien morgen de dag wordt dat neefje wordt geboren*hoopt wat te kunnen slapen
* Truste mensjes
Ohquote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee is niet goed. Zwangerschap wordt beëindigd (7 maand is ze...). *nu echt weg*
Komt goed. Morgen zijn we thuis en gaan we onze gedachten ook wat verzetten![]()
Wat een heldquote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bijna m'n trein gemistMaar nog net gered dankzij Toek
![]()
Wat wil je doen met die dingen?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe ik ben echt vet slecht met Batch-bestandjes
Je blijft in mijn kelder tot je ze loslaat!quote:
Hij heeft je op de rug genomen en is zo de stationshal doorgerend.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Je mocht toch op zijn rug?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hmmpf.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je blijft in mijn kelder tot je ze loslaat!
Gewoon een beetje leren hoe het werkt en zoquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij heeft je op de rug genomen en is zo de stationshal doorgerend.Held!
GMTAquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Nee man, de arme rug anders
![]()
Toek is best klein toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Nee man, de arme rug anders
![]()
Laatste reactie: Klopt in NL mag het maar tot 24 weken. Ze lopen in België voor onderzoeken; en daar kijken ze naar het 'menswaardig' leven wat het kind zou hebben. Samen met de (dokters)raad hebben ze besloten om het af te breken.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohdas wel sneu ja
![]()
ik wist niet dat ze zo'n zwangerschap dan mogen afbreken... dacht dat het to 24 weken was enzo
Verdrietig wel
Nee joh, hij heeft persoonlijk die trein geduwd!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik ben best wel zwaarquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laatste reactie: Klopt in NL mag het maar tot 24 weken. Ze lopen in België voor onderzoeken; en daar kijken ze naar het 'menswaardig' leven wat het kind zou hebben. Samen met de (dokters)raad hebben ze besloten om het af te breken.
Wat verdrietig meisjequote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laatste reactie: Klopt in NL mag het maar tot 24 weken. Ze lopen in België voor onderzoeken; en daar kijken ze naar het 'menswaardig' leven wat het kind zou hebben. Samen met de (dokters)raad hebben ze besloten om het af te breken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |