Zullen we het over de snaartheorie gaan hebben?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[..]
Het niveau belachelijk laag is
Wat voor niveau had jij in gedachte voor dit topic?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[..]
Lekker toch? Door de dag is het niveau irl al zo hoog en serieus, FOK! is leuk en ontspanning, dan wil ik platte humor en lachen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[..]
Beter maken we met een paar man een proefschrift over het Pavlov-effect, misschien dat hij daar tevreden mee is.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat voor niveau had jij in gedachte voor dit topic?
Zolang het maar ophoudt is het goed, maar ik heb om een vage reden die ik niet uit kan leggen het gevoel dat dat niet gaat gebeurenquote:
Dat vind ik trouwens wel een mooie theoriequote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zullen we het over de snaartheorie gaan hebben?
En hoi
Merolquote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zullen we het over de snaartheorie gaan hebben?
En hoi
Eensch.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat muis bedoeld dat het niet moet doorslaan zoals in grtd
Oh gelukkigquote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef Hatsekiedee het volgende:
Nou het niveau gaat weer omhoog hoor, ik ben wedergekeerd!
Hele tijd over seks?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef tdrone het volgende:
Ik had er helemaal niet aan gedachtquote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef Bloempje. het volgende:
Bob, niet Relletje zeggen, doe het niet man
Dan ga je naar GRTD waar dat niveau de standaard isquote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker toch? Door de dag is het niveau irl al zo hoog en serieus, FOK! is leuk en ontspanning, dan wil ik platte humor en lachen.
Sorry Merelquote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had er helemaal niet aan gedacht [ afbeelding ]
HOOOOOI RELLETJEEEEE
Hahahquote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef Bloempje. het volgende:
Bob, niet Relletje zeggen, doe het niet man
Ik heb echt geen flauw idee waar het over gaat, nog nooit de moeite genomen om het op te zoekenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens wel een mooie theorie
Muisjequote:
Inderdaad, want dan hebben we alleen maar ouderen die het hebben over afvallen en tieten.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef tdrone het volgende:
Heb je een uurtjequote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat is GRTD?En hoezo sloeg dat door?
Ik ben er wel eens geweest, ik vond het er niet leukquote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat is GRTD?En hoezo sloeg dat door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |