Aawh!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik lees wel, maar durf soms niet op het topic te klikken.
Oh man, sterkte. Ik heb twee weken niet kunnen eten op mijn 14e, 7x keer per dag overgegeven, zelfs water kon ik er niet inhouden. Ik kan lichamelijk niet tegen narcoses. -trauma-quote:Op woensdag 13 april 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh yes!
Die klotedingen hadden er gewoon al uitgemoeten toen ik een jaar of acht was, maar nee, Herr Huisarts wilde kijken of ik er overheen zou groeien. En nou ben ik bijna zestien, tig ontstekingen later en moeten ze er alsnog uit.
Macho-gedragquote:
Ik deel je mening.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb liever een andere vrouw erbij
Awh, dankjewel! Jij verdient ook respect!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aawh!Ik heb ook niet gestemd haha.
En je hebt het vast goed gedaan, en zo niet, heb je alsnog enorm veel respect verdiend want je hebt toch maar even mooi een bestandje van een zingende jij online gegooid.
Wie allemaalquote:
Ik wil wel bij je komen liggen, hihiquote:Op woensdag 13 april 2011 20:58 schreef HappyBob het volgende:
Er passen ook veel mensen in mijn bed..wel een tegenvaller dat ik daar elke keer weer helemaal alleen in lig [ afbeelding ]
Pics van je niet puntige knieënquote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wil wel bij je komen liggen, hihi![]()
![]()
![]()
.
Ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wil wel bij je komen liggen, hihi![]()
![]()
![]()
.
hahaahquote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik slaap ook nog met twee knuffels hoor.
Dat moet toch gewoon kunnenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik slaap ook nog met twee knuffels hoor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |