Ik haal nu mijn hele gehemelte open met mijn nagel.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel als patje en ik het ook alleen hebben als we hooikoorts hebben
zwaar irritant dat je je dan niet kan krabben
Zeg het maar, ik kan het denk ik wel aanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is niet netjes. Ik mag hem eigenlijk niet vertellen![]()
.
Dat word bloed rochelenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik haal nu mijn hele gehemelte open met mijn nagel.
Ik durf nietquote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Zeg het maar, ik kan het denk ik wel aan![]()
Niet weten wie dat isquote:
Gedaanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Doe het in mijn DM, dan hou ik het geheim
Toch stiekem pics?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef sharr het volgende:
Ik word gekMijn tong begint nu ook te kriebelen vanbinnen, mijn oren en neus ook. Ik steek zo een stok in mijn neusgaten denk ik. Nee, geen pics.
Kijk uit daarmee, mensen zijn voor minder heen gegaanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef sharr het volgende:
Ik word gekMijn tong begint nu ook te kriebelen vanbinnen, mijn oren en neus ook. Ik steek zo een stok in mijn neusgaten denk ik. Nee, geen pics.
Koud water drinken zodat je in ieder geval je tong koelt?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef sharr het volgende:
Jup. Jij ook hè?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij doet toch ook mee aan de FOK!idols?
Ik ging altijd veel ijsjes etenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Koud water drinken zodat je in ieder geval je tong koelt?
doodquote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef MultiBanaan het volgende:
Groepsvraag: Wat zou je kiezen als je moest kiezen: Blind of doof?
Die at ik altijd als mijn amandelen eruit waren gehaald.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |