Geen idee wat het niveau daar was ..quote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat muis bedoeld dat het niet moet doorslaan zoals in grtd
naaktfoto's van iedereenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat is GRTD?En hoezo sloeg dat door?
Dat gaat hier sowieso niet gebeurenquote:
Ik post er regelmatig mee, maar tegenwoordig gebeurt er niet zoveel meer.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest, ik vond het er niet leuk
eerst was het gewoon een gezellige SC met verschillende onderwerpenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen idee wat het niveau daar was ..
Daar heb ik best een tijd gepost.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dan ga je naar GRTD waar dat niveau de standaard is [ afbeelding ]
ik ga naar een andere scquote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat gaat hier sowieso niet gebeuren
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had er helemaal niet aan gedacht [ afbeelding ]
HOOOOOI RELLETJEEEEE
quote:
Ik vond het eerst wel leukquote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest, ik vond het er niet leuk
quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah![]()
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar het over gaat, nog nooit de moeite genomen om het op te zoeken![]()
[..]
Muisje
[..]
Inderdaad, want dan hebben we alleen maar ouderen die het hebben over afvallen en tieten.
Op het einde? Dramatich. Echt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen idee wat het niveau daar was ..
Ja en ik had wat beters van je verwacht,quote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vond het eerst wel leuk
[..]
![]()
Heb je mijn naaktfoto's ook gezien?
Maar wat voor niveau zoek je hier?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dan ga je naar GRTD waar dat niveau de standaard is [ afbeelding ]
Hou dan rekening met het feit dat we veel tijd en moeite in deze SC hebben gestoken om dit voor elkaar te krijgen. ARG7 = kwaliteits SC, net zoals het foboquote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar heb ik best een tijd gepost.Wij hebben dat topic weer leven in geblazen. Maar zijn vanwege ruzie met een heel stel vertrokken.
Dus hoef niet zo nodig terug.
De ruzie had ik niet meegekregen trouwensquote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar heb ik best een tijd gepost.Wij hebben dat topic weer leven in geblazen. Maar zijn vanwege ruzie met een heel stel vertrokken.
Dus hoef niet zo nodig terug.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja en ik had wat beters van je verwacht,
Geen Reet Te Doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef sharr het volgende:
Kan iemand niet vertellen waar die afkorting voor staat dan?
Hetzelfde als in het foboquote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar wat voor niveau zoek je hier?
GRTD?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef sharr het volgende:
GC.quote:
Albert Rene Groepquote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef sharr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |