En de regie doet ook mee met een leuk raadspelletjequote:
Dat houdt in dat opgespoten lip en gapende laura er nog minstens 2 weken zitten. Andere oplossing graag.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach maximaal volgende week donderdag zijn ze beiden weg.
En zn zusje speelt er ook nog in zie ik nuquote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef Candyfreak het volgende:
http://freemoviereleasesonline.info/2004/bos-is-back-2004/
Film van Maik?
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze wil toch zo graag opruimen, nou ga je gang en hou je bek trut
Dat doe ik toch altijd wel hoor, maar ons bed is desnoods groot genoeg voor 3quote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, dan slaap jij ook weer lekker vannacht he?
Daar kan ik wat op zeggen maar dat zou een inkoppertje zijnquote:
pieter baan centrum bedoel jequote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah netjes, heb vandaag niet veel kunnen kijken (ziekenhuis)
Maakt niet uit hoor. Kop maar in. Ik kan het hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daar kan ik wat op zeggen maar dat zou een inkoppertje zijn
hopelijk ook lang genoeg , als laura erbij moetquote:Op woensdag 13 april 2011 21:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat doe ik toch altijd wel hoor, maar ons bed is desnoods groot genoeg voor 3
Nou, dan ga ik nu shoarma eten,... zal onze psych ook wel fijn vinden.quote:
Het spijt me diep maar Joanna haalt de finale, en wint hem hoogstwaarschijnlijk ook nog.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat houdt in dat opgespoten lip en gapende laura er nog minstens 2 weken zitten. Andere oplossing graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |