Kan niet, ik ben in gesprek.quote:
Toen SAMP nog goed was ja, MTA is nu vele malen beterquote:Op woensdag 13 april 2011 19:54 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Och dit nummer met z'n 4-en online beetje samp politie neerknallen, was altijd uberlachen die shit !
Met koelkastquote:
Utopie man wat is met jou verveel je jequote:
SAMP is nog steeds de shitquote:Op woensdag 13 april 2011 19:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen SAMP nog goed was ja, MTA is nu vele malen beter
MTA is denk ik drukker ofnie?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:56 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
SAMP is nog steeds de shit
Mod om Vice City en/of San Andreas online te spelen.quote:
Wat, werkt het ook op Vice City dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:58 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
San andreas multiplayer en Mta Multi theft auto
Weet ik niet Samp is alleen bestemd voor san andreas, heb geen ervaring met MTAquote:Op woensdag 13 april 2011 19:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat, werkt het ook op Vice City dan?
MTA ook vice city. SAMP had iemand gemaakt die eerst bij MTA werkte ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:59 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Weet ik niet Samp is alleen bestemd voor san andreas, heb geen ervaring met MTA
Aightquote:Op woensdag 13 april 2011 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
MTA ook vice city. SAMP had iemand gemaakt die eerst bij MTA werkte ook.
Maar de MP van SA zit echt beter in elkaar hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aight
vanavond deze maar ff proberen . http://www.vicecitymultiplayer.com/ VC is toch net iets doper dan SA imo
De server waar ik speelde was idd wel groot man.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar de MP van SA zit echt beter in elkaar hoorgebied is ook uitgestrekter enzo.
Ligt eraan welke server, ik speel de CIT server, maar daar ben ik bijna gebanned omdat het een RP server is terwijl ik mensen alleen maar loop dood te schietenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De server waar ik speelde was idd wel groot man.![]()
Alleen snap niet goed, hoe kun je geld verdienen en shit? Ja die bountyhunts, maar die zijn niet altijd.
+ je kan huizen kopen, maar als je stopt met online spelen = je huis en geld toch ook meteen weg, of kun je het saven?
Knettersquote:
Ja daar speel je toch voor ofniequote:Op woensdag 13 april 2011 20:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke server, ik speel de CIT server, maar daar ben ik bijna gebanned omdat het een RP server is terwijl ik mensen alleen maar loop dood te schieten
Ken jij deze spellen ook waar de show over gaat?quote:
wat denk je zelf?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken jij deze spellen ook waar de show over gaat?
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat denk je zelf?![]()
natuurlijk niet
ik doe helemaal geen spelletjes.. iets met geen geduld voor hebben enzoquote:Op woensdag 13 april 2011 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij weinig chicks die GTA spelen ofzoWel goed als je een x kwaad bent
Je moet WoW eens proberenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe helemaal geen spelletjes.. iets met geen geduld voor hebben enzo
mijn laptop kan dat niet aanquote:
Die speelt Fanta. Dat is toch dat überautisten spel met die monsters?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die speelt Fanta. Dat is toch dat überautisten spel met die monsters?
Die tip van jou voor Minecraftquote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die speelt Fanta. Dat is toch dat überautisten spel met die monsters?
Ohja, op welk station zit die want ik heb die nummers niet los.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Vijf_voor het volgende:
taxi drivers must die, is ook zo'n topper uit gta2.
ja echt hequote:
Ik ken het spel niet eensquote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja echt he
hij stuurde me daarna ook nog 3x een DM over het hoe en wat.
morgen gaat die het proberen en als het onzin blijkt dalen wij flink in zijn achting
oh maar jullie zijn toch beste vrienden enzoquote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja echt he
hij stuurde me daarna ook nog 3x een DM over het hoe en wat.
morgen gaat die het proberen en als het onzin blijkt dalen wij flink in zijn achting
Gebouwtjes bouwen met blokjes, 's avonds komen er zombies en enge beesten ofzoquote:
Ik speel maar heel weinig spellen eigenlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gebouwtjes bouwen met blokjes, 's avonds komen er zombies en enge beesten ofzo
Allemaal met in de graphics van de eerste Duke Nukem
Met jou wil hij neucksex dus weet niet wat erger isquote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh maar jullie zijn toch beste vrienden enzo
oh god the miquote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met jou wil hij neucksex dus weet niet wat erger is
Nee, ze breekt. Ze is zo teer!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met jou wil hij neucksex dus weet niet wat erger is
Ik heb het ook nog nooit gespeeldquote:Op woensdag 13 april 2011 20:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik speel maar heel weinig spellen eigenlijk.
Mafia II welAl moet ik de laatste DLC nog uitspelen
In de DLC wel hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gespeeld
Mafia 2 ook uitgespeeld, echt super jammer dat je niet kan free roamen nog steeds
Toegeven het is best tof, die FOK! server is ook wel vet. Alleen jammergenoeg komen mensen alles weer in brand stekenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gebouwtjes bouwen met blokjes, 's avonds komen er zombies en enge beesten ofzo
Allemaal in de graphics van de eerste Duke Nukem
Je kan op zich wel freefroamen toch, alleen er is niet zoveel te doenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gespeeld
Mafia 2 ook uitgespeeld, echt super jammer dat je niet kan free roamen nog steeds
Zoiets zei hijquote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in welke wereld leef jij
whahaha drank laat je rare dingen denkenquote:
Hij denkt echt dat jij heel lief en kwetsbaar bent vraag maar aan hem.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in welke wereld leef jij
Kweenie, ik speel het niet, alleen wel eens een paar no life extreem grote dingen gezien zoals dat star trek ruimteschipquote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toegeven het is best tof, die FOK! server is ook wel vet. Alleen jammergenoeg komen mensen alles weer in brand steken
Ik heb ze allebei. Alleen die auto's enzo nietquote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Ja die heb ik niet gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wutt?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij denkt echt dat jij heel lief en kwetsbaar bent vraag maar aan hem.
Zelfs een keer de term schoolmeisje gebruikt
Uiteraardquote:Op woensdag 13 april 2011 20:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
Komt er nog een liedje van GTA IV Valdivostok channel?:D
Klopt en een achtbaan op dynamietquote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kweenie, ik speel het niet, alleen wel eens een paar no life extreem grote dingen gezien zoals dat star trek ruimteschip
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
Ik laat even weten dat ik luister.Jij gaat de eerst Mc Donalds in OBL beginnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Avondquote:
GTA San Andreas is denk ik nog steeds mijn favoriet, met het vliegtuig en al die verschillende gebieden en gangsquote:Op woensdag 13 april 2011 20:39 schreef Royco1 het volgende:
GTA en Mafia![]()
Heb die spellen echt helemaal stuk gespeeld
Mafia 1 is echt (nog steeds) ZO tof!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
GTA San Andreas is denk ik nog steeds mijn favoriet, met het vliegtuig en al die verschillende gebieden en gangs
Daarnaast heb ik Mafia 1 nooit gespeeld
Mafia 1 is ook wel redelijk oud, 2001 of zo?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
GTA San Andreas is denk ik nog steeds mijn favoriet, met het vliegtuig en al die verschillende gebieden en gangs
Grafisch nog steeds dik in orde (ok, vierkante orenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mafia 1 is ook wel redelijk oud, 2001 of zo?
Kan lastig kiezen tussen Vice City en San Andreas, vind in beide de sfeer heel goed neergezet.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Klopt jaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Grafisch nog steeds dik in orde (ok, vierkante oren)
Vice City vond ik leuker, daar hing echt zo'n hele toffe jaren 80 vibe met die hawaii shirts en foute meuk op de radio. Heldenspel was datquote:Op woensdag 13 april 2011 20:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De graphics zijn ook ondergeschikt aan de sfeer en gameplay in Mafia 1.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Grafisch nog steeds dik in orde (ok, vierkante oren)
Altijd 4 auto's in een garage voor 2 auto's stoppen om later te ontdekken dat 2 van je auto's gewoon weg zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vice City vond ik leuker, daar hing echt zo'n hele toffe jaren 80 vibe met die hawaii shirts en foute meuk op de radio. Heldenspel was dat
Soweiso vind ik graphics minder belangrijk dan gameplay.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De graphics zijn ook ondergeschikt aan de sfeer en gameplay in Mafia 1.
Nog steeds een bazenspel.
Omdat het een engelstalig spel is en dus Mafia heet.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef Zokunen het volgende:
Waarom blijven mensen maffia met 1 f spellen
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef Zokunen het volgende:
Omdat dat zo hoortquote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef Zokunen het volgende:
Volgens mij is de originele spelling met 1 f.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef Zokunen het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vice City vond ik leuker, daar hing echt zo'n hele toffe jaren 80 vibe met die hawaii shirts en foute meuk op de radio. Heldenspel was dat
Am no gamer... it showsquote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat het een engelstalig spel is en dus Mafia heet.
Ik ook, vandaar dat wij allebei retrogames wel kunnen waarderen hequote:Op woensdag 13 april 2011 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Soweiso vind ik graphics minder belangrijk dan gameplay.
Carooltjequote:
Kloptquote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef Stokstaart het volgende:
Bij GTA 4 had je toch ook ergens een speeltuin, en als je dan tegen die schommel aan knalde werd je gelanceerd of zo
Ik vind de 2D spellen nog steeds beter dan 3D.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar dat wij allebei retrogames wel kunnen waarderen he
Vind de mario spellen dan juist weer een voorbeeld van hoe 3d games moeten zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind de 2D spellen nog steeds beter dan 3D.
Mario in 3D is niet te spelen vind ik, om maar wat te noemen
Mario 64 vind ik echt een kutspelquote:Op woensdag 13 april 2011 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind de mario spellen dan juist weer een voorbeeld van hoe 3d games moeten zijn.
Mario 64 en galaxy 1 en 2 zijn geweldig.
Ook zelda is een franchise die de overstap 2d naar 3d goed gemaakt heeft.
Ninja Gaidenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef Zokunen het volgende:
2d > 3d, sowieso
Ninja gaiden is een van de weinige goede 3d spellen imho, alleen was de camera daar echt ruk.
Parachute jaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Klopt![]()
En dan met TBOGT je parachute omdoen en dan uit de auto springen en proberen je parachute te openen
Had bij de eerste eindbaas al bijna een controller gesloopt, maar wat een bazenspel.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef Zokunen het volgende:
2d > 3d, sowieso
Ninja gaiden is een van de weinige goede 3d spellen imho, alleen was de camera daar echt ruk.
Die 'nieuwe' Mario is toch ook weer grotendeels in 2D?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind de 2D spellen nog steeds beter dan 3D.
Mario in 3D is niet te spelen vind ik, om maar wat te noemen
Dat is new super mario bros, die is wel tof op de DS. Op de Wii minder.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die 'nieuwe' Mario is toch ook weer grotendeels in 2D?
Ja is een leuk spelquote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Als we het toch over games hebben, zal ik UFC Undisputed 2010 kopen? Gewoon, om mensen in elkaar te rossen?![]()
Ik zou dan eerder Mortal Combat vs DC of Streetfighter halen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Als we het toch over games hebben, zal ik UFC Undisputed 2010 kopen? Gewoon, om mensen in elkaar te rossen?![]()
Zijn compleet andere spellen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder Mortal Combat vs DC of Streetfighter halen.
Mja dwalen idd nogal af nu
Klopt als een busquote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Dalando het volgende:
* Dalando opent listen.pls en hoort liedjes van een radio station in GTA SA.
Ohh fucking oude tijden herlevenquote:
Is voor xbox 360 heaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder Mortal Combat vs DC of Streetfighter halen.
Mja dwalen idd nogal af nu
quote:
Dan is UFC nogal traag. De helft van de tijd ben je trouwens aan het worstelen op de grondquote:Op woensdag 13 april 2011 20:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ja maar ik wil ook geen japans vechtspel met al die extreme moves en charactersquote:Op woensdag 13 april 2011 20:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Dan is UFC nogal traag. De helft van de tijd ben je trouwens aan het worstelen op de grond
Ja klopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Dan is UFC nogal traag. De helft van de tijd ben je trouwens aan het worstelen op de grond
Neen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef Dalando het volgende:
Trouwens, koelkast, jij had het over bussen?
[ afbeelding ]
Nieuw deelquote:Op woensdag 13 april 2011 21:01 schreef Stokstaart het volgende:
Ben wel benieuwd of Rockstar eerst nog met een uitbreiding komt, of dat ze meteen een nieuw deel releasen.
Er waren toch al geruchten over een GTA 5?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:01 schreef Stokstaart het volgende:
Ben wel benieuwd of Rockstar eerst nog met een uitbreiding komt, of dat ze meteen een nieuw deel releasen.
Ja ze gaan eerst LA Noire releasen, deze zomer komen ze wel met nieuws.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er waren toch al geruchten over een GTA 5?
Die zijn er altijd, zelfs daags na de release van 4quote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er waren toch al geruchten over een GTA 5?
quote:Nieuws | 10 februari 2011 - De kans dat Grand Theft Auto 5 in Take-Two's volgende financiële jaar verschijnt, dat eindigt in maart 2012, is erg klein. Dat is volgens CVG de mening van Cowen & Company-analist Doug Creutz.
Voorspelling
De analist baseert zijn voorspelling op Take Two's financiële resultaten van vannacht, waarin de uitgever geen vermelding maakte van een nieuwe game in de Rockstar-serie. Daarmee acht Creutz de kans zeer onwaarschijnlijk. Wedbush-anlist Michael Pachter liet in december nog weten vrij zeker te zijn dat GTA 5 in ontwikkeling is.
Reken dus maar op 2014 (op zn vroegst)quote:
Cluckadoodle doo its time for chicken!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef Dalando het volgende:
Kent ook iemand nog altijd de reclames van die radio stations? Van Cluckin' Bell ?!
En van Glory Hole Theme Park?
JA DIEquote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Cluckadoodle doo its time for chicken!
Ja die bedoel ik hahaquote:
quote:Playlist
Foghat -- Slowride
Creedence Clearwater Revival -- Green River
Heart -- Barracuda
Kiss -- Strutter
Toto -- Hold The Line
Rod Stewart -- Young Turks
Tom Petty -- Running Down A Dream
Joe Cocker -- Woman To Woman
Humble Pie -- Get Down To It
Grand Funk Railroad -- Some Kind Of Wonderful
Lynyrd Skynyrd -- Free Bird
America -- A Horse With No Name
The Who -- Eminence Front
Boston -- Smokin'
David Bowie -- Somebody Up There Likes Me
Eddie Money -- Two Tickets To Paradise
Billy Idol -- White Wedding
Ik zie Free Bird staanquote:Op woensdag 13 april 2011 21:09 schreef Dalando het volgende:
http://nl.wikigta.org/wiki/Radiozenders_%28GTA_San_Andreas%29
http://nl.wikigta.org/wiki/K-DST
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb het ook met ziekenwagens en vuilniswagens geprobeerd, maar die gingen wat lastig
Waarom noem je me pik?quote:
Dalandoquote:Op woensdag 13 april 2011 21:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom noem je me pik?
En het topic is (was?) een beetje dood.
Die was zwaar irritantquote:Op woensdag 13 april 2011 21:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
Met de RC helikopter door een gebouw vliegen
Duurde ook zo fokking lang gewoon.quote:
Ja die kan ik me nog wel herinnerenquote:
Niet gesponsord door IKEA hequote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zaten geen bed in elkaar zet missies in die games?
Wel een waar je een hele gang moet slopen, telt dat ook?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
De huizen die je had stond al een bed in, moest je mee savenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik nu met GTA 4 m'n huis uitstap staat er een SWAT bus en een politiehummer op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De huizen die je had stond al een bed in, moest je mee saven
Ik wil je wel helpen, als ik daarna ook mag uittestenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn save op PS3 ben ik kwijt omdat ik die niet kon overzetten op mijn nieuwe harde schijfquote:Op woensdag 13 april 2011 21:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als ik nu met GTA 4 m'n huis uitstap staat er een SWAT bus en een politiehummer op de parkeerplaats![]()
Ja van Uniting Nationsquote:Op woensdag 13 april 2011 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
I'm outta time I'm outta touch (daar is ook zo'n dance versie van gemaakt)
oke net ff andersom
Is goed, zie je over een uurtjequote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen, als ik daarna ook mag uittesten
Episch-heidquote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef Patje1987 het volgende:
Gitaren door je speaker bij djkoelkast alles
1 met een enorme monstercockquote:
Koelkast heeft ooit een keer speciaal voor mij metallica gedraaidquote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef Patje1987 het volgende:
Gitaren door je speaker bij djkoelkast alles
Die heb jij nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef Monopoly het volgende:
Concurentie
Dubbele mansterkak penetratie
waarschijnlijk de eerste en laatste keerquote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast heeft ooit een keer speciaal voor mij metallica gedraaid![]()
Donald heeft het ook een keer gedaanquote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
waarschijnlijk de eerste en laatste keer
Het is je vergeven hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik dacht door het intro dat het Rock you like a hurricane was
donald die uk?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Donald heeft het ook een keer gedaan
Sjeek det boetie sjeek det ess!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb door dit liedje echt enorm zin om met m'n kont te schudden
Daarom gewoon aan echt Duits / Oostenrijks bier.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, daar smaakt veel pils ook naar
Daar wil ik graag beeldmateriaal van!!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb door dit liedje echt enorm zin om met m'n kont te schudden
Nee, niet zoquote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sjeek det boetie sjeek det ess!
Zaterdagquote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar wil ik graag beeldmateriaal van!!
Ok ok gr gr
Idiootquote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja ik zeg doe jij even een nieuw nummer er in.
Doet 'ie Metallica
johquote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, daar smaakt veel pils ook naar
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
jij krijgt alles voor elkaar dus dat verbaast me dan ook niet als jij een kont van samzz op je WA gestuurd krijgtquote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar wil ik graag beeldmateriaal van!!
Ok ok gr gr
boeddie!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik had vandaag Flying Dogquote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarom gewoon aan echt Duits / Oostenrijks bier.
Bitburger, Dortmunder en StiegelBaaschig bier
Sterker nog, ik mag het zaterdag zelf aanschouwenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
joh
[..]
![]()
geniaal
[..]
jij krijgt alles voor elkaar dus dat verbaast me dan ook niet als jij een kont van samzz op je WA gestuurd krijgt
Nu je het zegt, volgens mij heeft ze ook een foto van m'n kontquote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
joh
[..]
![]()
geniaal
[..]
jij krijgt alles voor elkaar dus dat verbaast me dan ook niet als jij een kont van samzz op je WA gestuurd krijgt
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterker nog, ik mag het zaterdag zelf aanschouwen
En zelf mee schuddenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterker nog, ik mag het zaterdag zelf aanschouwen
Jij hebt net een uur niet geluisterd en toen was hij vaker te horen dan ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ik vind patje's bijdrage echt top !
Patje is topquote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ik vind patje's bijdrage echt top !
Nee hoor, gewoon Empire Central radio.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit was óf het introliedje óf juist het afsluitende liedje, toch?
Oke ai nóhquote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hebt net een uur niet geluisterd en toen was hij vaker te horen dan ik.
Dit is even een rondje Mafia II en dat heeft hij amper gespeeld.
Ohquote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon Empire Central radio.
Heerlijke muziek voor de klus die ik moet klarenquote:
Ik geloof jequote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijke muziek voor de klus die ik moet klaren
Ouwe jazzachtige muziek sowiesoquote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof je
Ik word hier vrolijk vanAl zal die Flying Dog daar ook wel aan bijgedragen hebben
Het is ook gewoon vrolijke muziekquote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof je
Ik word hier vrolijk vanAl zal die Flying Dog daar ook wel aan bijgedragen hebben
Hoi jijquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef EggsTC het volgende:
Ze hadden ook in een spel de lijnbaan nagemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |