Kan niet, ik ben in gesprek.quote:
Toen SAMP nog goed was ja, MTA is nu vele malen beterquote:Op woensdag 13 april 2011 19:54 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Och dit nummer met z'n 4-en online beetje samp politie neerknallen, was altijd uberlachen die shit !
Met koelkastquote:
Utopie man wat is met jou verveel je jequote:
SAMP is nog steeds de shitquote:Op woensdag 13 april 2011 19:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen SAMP nog goed was ja, MTA is nu vele malen beter
MTA is denk ik drukker ofnie?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:56 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
SAMP is nog steeds de shit
Mod om Vice City en/of San Andreas online te spelen.quote:
Wat, werkt het ook op Vice City dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:58 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
San andreas multiplayer en Mta Multi theft auto
Weet ik niet Samp is alleen bestemd voor san andreas, heb geen ervaring met MTAquote:Op woensdag 13 april 2011 19:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat, werkt het ook op Vice City dan?
MTA ook vice city. SAMP had iemand gemaakt die eerst bij MTA werkte ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:59 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Weet ik niet Samp is alleen bestemd voor san andreas, heb geen ervaring met MTA
Aightquote:Op woensdag 13 april 2011 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
MTA ook vice city. SAMP had iemand gemaakt die eerst bij MTA werkte ook.
Maar de MP van SA zit echt beter in elkaar hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aight
vanavond deze maar ff proberen . http://www.vicecitymultiplayer.com/ VC is toch net iets doper dan SA imo
De server waar ik speelde was idd wel groot man.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar de MP van SA zit echt beter in elkaar hoorgebied is ook uitgestrekter enzo.
Ligt eraan welke server, ik speel de CIT server, maar daar ben ik bijna gebanned omdat het een RP server is terwijl ik mensen alleen maar loop dood te schietenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De server waar ik speelde was idd wel groot man.![]()
Alleen snap niet goed, hoe kun je geld verdienen en shit? Ja die bountyhunts, maar die zijn niet altijd.
+ je kan huizen kopen, maar als je stopt met online spelen = je huis en geld toch ook meteen weg, of kun je het saven?
Knettersquote:
Ja daar speel je toch voor ofniequote:Op woensdag 13 april 2011 20:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke server, ik speel de CIT server, maar daar ben ik bijna gebanned omdat het een RP server is terwijl ik mensen alleen maar loop dood te schieten
Ken jij deze spellen ook waar de show over gaat?quote:
wat denk je zelf?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken jij deze spellen ook waar de show over gaat?
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat denk je zelf?![]()
natuurlijk niet
ik doe helemaal geen spelletjes.. iets met geen geduld voor hebben enzoquote:Op woensdag 13 april 2011 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij weinig chicks die GTA spelen ofzoWel goed als je een x kwaad bent
Je moet WoW eens proberenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe helemaal geen spelletjes.. iets met geen geduld voor hebben enzo
mijn laptop kan dat niet aanquote:
Die speelt Fanta. Dat is toch dat überautisten spel met die monsters?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die speelt Fanta. Dat is toch dat überautisten spel met die monsters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |