Deel jouw twijfels met mij. Ik sta Wijd open voor je klaar.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt....een vrouw, maar dat is ook niet de twijfel die men heeft.
*proest* 0906-...quote:Op donderdag 14 april 2011 12:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Deel jouw twijfels met mij. Ik sta Wijd open voor je klaar.
Dus toch te zien op www.islive.nlquote:Op donderdag 14 april 2011 12:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Deel jouw twijfels met mij. Ik sta Wijd open voor je klaar.
Dat is geen plaatje, maar een website. Jij begon over met je benen wijd voor de webcam klaar zitten.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jeetje, jij blijft wel aan de gang met jouw "vieze" plaatjes.
Uw interpretatie zegt wederom meer over uw "Dirty Mind".quote:Op donderdag 14 april 2011 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is geen plaatje, maar een website. Jij begon over met je benen wijd voor de webcam klaar zitten.
Dat weet ik dus niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt zo 'vreemd' als ze overkomt?
Een grappig trolletje.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.
Eerlijk gezegd, ik had een beetje het gevoel dat ze veel slimmer of wijzer was dan ze zich voordoet. Ze is in ieder geval wel heel grappig.
Ik weet niet of ze gewoon een beetje fun aan het hebben is hier, of dat ze serieus een beetje wereldvreemd is. Misschien een combi van beide.
Is dit naar aanleiding van de beelden?? Zie ik er Intelligent uit??quote:Op donderdag 14 april 2011 12:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.
Eerlijk gezegd, ik had een beetje het gevoel dat ze veel slimmer of wijzer was dan ze zich voordoet. Ze is in ieder geval wel heel grappig.
Ik weet niet of ze gewoon een beetje fun aan het hebben is hier, of dat ze serieus een beetje wereldvreemd is. Misschien een combi van beide.
iig niet vreemder dan de gemiddelde fokkerquote:Op donderdag 14 april 2011 12:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt zo 'vreemd' als ze overkomt?
Echt wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
iig niet vreemder dan de gemiddelde fokker
Ik zal je vaker moeten spreken voordat ik durf te zeggen dat je echt bent of niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Is dit naar aanleiding van de beelden?? Zie ik er Intelligent uit??
Oh wauw.
Een beetje vreemd is wel lekkerquote:
Da's een goede vraag.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een beetje vreemd is wel lekker![]()
En jij? Ben jij vreemd?
Misschien moeten wij gaan meeten dan kan ik kijken of jij vreemd bent of nietquote:
Weer zo eentje die wil speren.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moeten wij gaan meeten dan kan ik kijken of jij vreemd bent of niet
In mijn wereld staat meeten niet gelijk aan neuken hoorquote:
Ik kwam in deze reeks via het 'eenzaam'-topic van KW. Af en toe voel ik me geroepen om hier een beetje feedback te geven. Ik ben dus niet single. Wel lang geweest, overigens. Pas op 'latere leeftijd' echt de liefde gevonden.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moeten wij gaan meeten dan kan ik kijken of jij vreemd bent of niet
Vooral blijven doenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kwam in deze reeks via het 'eenzaam'-topic van KW. Af en toe voel ik me geroepen om hier een beetje feedback te geven. Ik ben dus niet single. Wel lang geweest, overigens. Pas op 'latere leeftijd' echt de liefde gevonden.
Ik vind er ook niets lolligs aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind lantefant helemaal geen grappige troll, meer irritant (want ze trollt sowieso). Waarschijnlijk heb ik andere humor.
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind lantefant helemaal geen grappige troll, meer irritant (want ze trollt sowieso). Waarschijnlijk heb ik andere humor.
Achja, niet iedereen heeft humor.quote:
Met humor heeft het weinig te maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
[..]
Achja, niet iedereen heeft humor.
Neem aan dat je het zo bedoelde..quote:Op donderdag 14 april 2011 13:22 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
[..]
Achja, niet iedereen heeft dezelfde humor.
Noem het een character flaw.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Neem aan dat je het zo bedoelde..
Over dirty mind gesproken...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben nu aan het Chatrouletten. Misschien iets voor mensen die onzeker zijn over het uiterlijk.
Er zijn makkelijkere manieren om een hoop penissen te zienquote:Op donderdag 14 april 2011 13:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben nu aan het Chatrouletten. Misschien iets voor mensen die onzeker zijn over het uiterlijk.
Ach, je vindt hem niet leuk dus dat is jammer voor hem.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ohhh ik moet straks door het centrum en daar woont Die van Zaterdag. Ik durf niet.
dit soort dingen hebben me interessequote:Op donderdag 14 april 2011 14:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ach, je vindt hem niet leuk dus dat is jammer voor hem.
Dat moet je niet aan mij vragen, maar aan Lanterfanteraar. Het staat trouwens in een post waarin ze zegt dat hij als persoon haar niet bevalt.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit soort dingen hebben me interesse
wat is er gebeurd dan? link aub!?
of is het vertrouwelijk?
het lukt me niet om te vinden, en ik heb gezochtquote:Op donderdag 14 april 2011 14:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen, maar aan Lanterfanteraar. Het staat trouwens in een post waarin ze zegt dat hij als persoon haar niet bevalt.
Volgens mij is ze als persoon echt rot van binnen.. magoed... wrom ga je er nog op in als ze een troll is ?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Je hoeft niet te zoeken want er staat alleen in wat ik al zei. Als je wilt weten waarom, moet je het vragen aan Lant, want ik kan die vraag moeilijk namens haar gaan beantwoorden.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het lukt me niet om te vinden, en ik heb gezocht
laat maar , ik zal er wel nooit achter komen
Ik denk bij jou aan de kunst academie. Welke overwegingen heb je inmiddels wel als het gaat om een studie keuze?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in dezelfde stad studeren en ik wil op mijn volgende locatie verzekerd zijn van een sociaal leven. Ja, in mijn ex-studiestad kan ik op kamers misschien ook wel een sociaal leven krijgen wanneer ik goede huisgenoten tref, maar ik heb nu echt spookbeelden van die stad.
Ik weet alleen geen studie. Maar ik moet deze zomer op Kamers. Liefst voor mijn verjaardag.
Ja indd je hebt gelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je roept het ook wel een beetje op je af he Lees de OP nog eens.
Wat is het probleem, lipper?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:25 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja indd je hebt gelijk.
Ik zou ook een ziekte moeten hebben of een vrouw zijn, of dingen die je in 2 zinnen kan uitleggen een compleet verhaal van te maken.
Het is een goed idee om er kort een verhaal van te maken, dat je gemakkelijk kunt uitleggen en leert te vertellen zonder er emotioneel van te worden. Dat kan helpen het af te sluiten. Met name "hoe het voelt" en dus waarom je soms reageert zoals je doet, is heel moeilijk uit te leggen. Lotgenoten begrijpen makkelijker wat het betekend.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:25 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja indd je hebt gelijk.
Ik zou ook een ziekte moeten hebben of een vrouw zijn, of dingen die je in 2 zinnen kan uitleggen een compleet verhaal van te maken.
Zijn posts krijgen niet voldoende vrouwelijke aandacht. Voeg hem eens toe op MSN en streel zijn ego.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |