quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Fee-Anne-Reine
Françoise-Madeleine-Hilde
Giulia-Elisabetta
Gwen-Anne
Kajira-Alicia-Cosette
Myrddin-Kaylah-Agnes
''heeey dochter, je bent een tof wijfquote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga mijn dochter Inge noemen. Alle Inges die ik ken zijn gewoon toffe wijven
zoeentje ken ik er ook inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kweenie, weet nooit hoe ik je moet noemen, dus typ ik je naam en een hele santekraam aan letters en termen erachteraan
Goed, met jou?quote:
Heb je iemand bezwangerdquote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zoeentje ken ik er ook inderdaad
Lijsterbesje.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Lief
XD Enfermerel is goed hoor. Of Enf. Enfer. Word ik hier meestal genoemd. Naar vogelnamen luister ik ook
![]()
[..]
Goed, met jou?![]()
[..]
Heb je iemand bezwangerd
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Lief
XD Enfermerel is goed hoor. Of Enf. Enfer. Word ik hier meestal genoemd. Naar vogelnamen luister ik ook
![]()
[..]
Goed, met jou?![]()
[..]
Heb je iemand bezwangerd
Je blijft van _A_ afquote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Laura vind ik ook een prachtige naam
Maar dit vind ik originelerquote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Lief
![]()
Goh, hoe zou dat nou komenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
Kuipjequote:
Dat eindigt meestal in rum met wat thee.quote:
Dat is een grapje toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Met al die hitsige gasten hier. Kun jij ze niet eens laten afkoelen in die tent van je?quote:
Ik en mijn eigen mixjes maken.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat eindigt meestal in rum met wat thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |