Spaghetti en macaroni dus?quote:
Ik macaroni.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:03 schreef kaasplankje het volgende:
Al ik er 1 mag kiezen neem ik fusili, dat heeft precies de goede bite en 't hapt zo lekker weg.
Lijkt het dan niet net of er een olifant op is gaan staan en ze bont en blauw zijn?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ik macaroni.
En laat de zon maar komen! Mijn teennagels zijn middernachtblauw!
Nee, het is sjiek donkerblauw met een paarse zweem.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt het dan niet net of er een olifant op is gaan staan en ze bont en blauw zijn?
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:21 schreef DarkElf het volgende:
net ineens om niets uitgevallen tegen een vriendinnetjegeloof dat ik wat meer gespannen ben dan ik dacht ,
heb maar even sorry geroepen net maar goed ze is vrouw en zwanger dus ze weet alles van stom doen
Ik heb mijn vader ooit laten lachen omdat ik Spongebob pasta had gekookt.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik zie geen piemelpasta, en geen tietenpasta, geen Dora-pasta en geen pastatjes, geen smurfenpasta.
* krakkemieke Pee masseert met tijgerbalsemquote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...spiertje verrekt in mijn rug vannacht. Kon net niet eens fatsoenlijk liggen op de bank
Nee joh. Ben je gekquote:Op woensdag 13 april 2011 19:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke Pee masseert met tijgerbalsem
Een hete kruik en een pijnstiller?
Dan adviseer ik een kruik. Dat kan zo lekker zijn met spierpijn!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh. Ben je gekDit doet niet genoeg pijn voor een pijnstiller
Het is ongemakkelijk en ik lig ff niet lekker op de bank, maar verder geen last hoor
Dan ga je toch iets doen? Van stilzitten/liggen wordt 't vaak alleen maar ergerquote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...spiertje verrekt in mijn rug vannacht. Kon net niet eens fatsoenlijk liggen op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |