SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
[/quote]
Ha Mark, alles goed? Geeft Geert je niet teveel problemen?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:30 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
ik heb dus een dame toegevoegd. Als ik op haar profiel klik zie ik haar contacten. En MSN stelt me voor om ze toe te voegen![]()
Ik heb mijn privacy-instellingen veranderd maar ik weet niet of het werkt, omdat er voor mij niks verandert. Ik zie hun nog wel namelijk..
Extra irritant omdat ik m'n naam niet aan iedereen kwijt wil. Ik heb een behoorlijk publieke baan.
En anderzijds hoeven de contacten die ik opdoe ook niet te weten hoeveel vrouwen ik op msn heb toegevoegd..!
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ha Mark, alles goed? Geeft Geert je niet teveel problemen?
Zo op het eerste gezicht ziet het er niet verkeerd uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zag laatst een reclame voor Pepper is die site wat?
Waardeloos, maar ik ben ook niet echt een chatter. Nouja, ik zou echt niet weten hoe ik het moet aanpakken, zeg maar.quote:
Oh.. kan je als man ook oneliners krijgen op paiq. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht ziet het er niet verkeerd uit.
Paiq schiet idd niet echt op.. Krijg de laatste tijd te veel oneliners..krijg het nog druk met die site..
Oneliners zijn die dingen die je tijdens die fotobeoordeling stuurt toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:33 schreef Kloonhommel het volgende:
natuurlijk kan dat, het is een hulpmiddel om een gesprek op gang te krijgen.
Ah.....quote:Op woensdag 13 april 2011 19:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oneliners zijn die dingen die je tijdens die fotobeoordeling stuurt toch?
Niet de icebreakers die jij bedoelt volgens mij.
Ik heb een paar fotobewonderaars gehad (3 ofzo) en 1 oneliner. We zijn niet anders gewendquote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef VacaLoca het volgende:
Met fotobeoordeling ja.
Na 1 maand op paiq 0 oneliners gekregen en 0 fotobewonderaars. Achja, zo werkt dat.
Ah, elke dag komen er nieuwe kansen bij. Geef het niet op!! Tsjakkaaa!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef VacaLoca het volgende:
Met fotobeoordeling ja.
Na 1 maand op paiq 0 oneliners gekregen en 0 fotobewonderaars. Achja, zo werkt dat.
Ben je nu serieus... wat is je foto score dan of waar zit precies het geheim?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Krijg de laatste tijd te veel oneliners..
Ik ga maar emigreren naar Mexico denk ik. Daar voelde ik me wel gewild.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ah, elke dag komen er nieuwe kansen bij. Geef het niet op!! Tsjakkaaa!
Mijn score op paiq loopt van 7 tot 8. Hoeveel is de score van de befkonijnen Kasta en Sil? 9-10 of zo?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben je nu serieus... wat is je foto score dan of waar zit precies het geheim?
Zeker een complot tenzij het die tent in Enschede was die won (die is ook goedquote:Op woensdag 13 april 2011 10:09 schreef Pim89 het volgende:
Overigens, in Blaricum (wel het oude gedeelte, want het nieuwe gedeelte is nog erger dan waar ik woon), zit wel serieus de beste ijssalon van Nederland. Vorig jaar ook zo beoordeeld. Dit jaar waren ze tweede, maar dat is een complot denk ik.
Volgens mij zat de winnaar in Hengeloquote:Op woensdag 13 april 2011 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zeker een complot tenzij het die tent in Enschede was die won (die is ook goed)
Maaruh.... ken je ook het rondje fietsen via de poffertjeskraam richting de ijssalon in Blaricum?
Dat is altijd een leuke bezigheid
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zat de winnaar in Hengelo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |