abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95587943
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Als je zelf slachtoffer van een misdrijf zou worden en de pliesie kan de dader
niet aanhouden omdat ze niks hebben kunnen doen dan gaat iemand zoals
jij er ineens wel anders over denken :Y

http://nl.wikipedia.org/w(...)_Nederland#Situaties

:@ ik moet zo wel mijn aardappels effe afgieten heur...
geldt ook voor Rechtse_Hippie trouwens :P
pi_95588036
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 17:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat bedoel ik :')

Stel mevrouw valt van de trap, gat in haar hoofd...
dan zal dat ding toch echt effe af moeten hoor.

Ik word een beetje moe van dat hysterische gedoe dat niemand je gezicht mag zien :D
Heb hier in Frankrijk naast zo iemand in het ziekenhuis gelegen. Echt hoor, je weet niet wat je mee maakt! Nah, dat was geen burka maar lange jurk met hoofddoek.
Kwam ze terug van de behandeling, nog redelijk daas van de narcose maar het eerste wat ze deed was zich weer in die kleding proberen te hijsen! Onder die lange jurk droeg ze lange broek en een trui en ze verstopte zich onder de dekens. Want ja, naast mijn bed zat een voor haar vreemde man en die mocht haar echt niet zien! Tegen me praten deed ze ook niet, zelfs een groet kon er niet af.
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:31:25 #203
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95588054
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

geldt ook voor Rechtse_Hippie trouwens :P
Assumption is the mother of all fuck ups. ;)
pi_95588115
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:30 schreef spuitje het volgende:

[..]

Heb hier in Frankrijk naast zo iemand in het ziekenhuis gelegen. Echt hoor, je weet niet wat je mee maakt! Nah, dat was geen burka maar lange jurk met hoofddoek.
Kwam ze terug van de behandeling, nog redelijk daas van de narcose maar het eerste wat ze deed was zich weer in die kleding proberen te hijsen! Onder die lange jurk droeg ze lange broek en een trui en ze verstopte zich onder de dekens. Want ja, naast mijn bed zat een voor haar vreemde man en die mocht haar echt niet zien! Tegen me praten deed ze ook niet, zelfs een groet kon er niet af.
Ik vind dat triest voor die vrouw, die is helemaal gehersenspoeld en dan zijn er nog
mensen hier die dat maar normaal vinden, anno 2011 in Nederland (of in jouw geval
in Frankrijk) onbegrijpelijk :N
  Moderator zaterdag 16 april 2011 @ 18:37:35 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_95588234
quote:

[..]

Niet eens een groet? Jemig , wat een rotleven hebben die vrouwen. Ben blij dat ik hier geboren ben waar geen man me komt vertellen dat ik me helemaal moet hullen in dekens en mijn gezicht moet bedekken en niemand mag groeten. Hoe verzinnen ze het allemaal.
pi_95588255
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:31 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Assumption is the mother of all fuck ups. ;)
Nah, het wordt mooi weer als jij straks maar lekker in je T shirtje rond kan
lopen en gaan zwemmen heb JIJ in ieder geval nergens last van en kan
je rustig slapen.

en nu ga ik de keuken weer in :Y) tenslotte hoor ik daar (8>
pi_95588287
quote:

[..]

Maar nee, van onderdrukking van vrouwen is heul geen sprake, hoor. O-)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95588384
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Tuurlijk niet gek ! :D
Of je moet iets te verbergen hebben dan zou je in deze situaties tegen indentificatie-
plicht zijn.
Nog altijd het meest naiëve argument in een discussie over 'veiligheid'.
pi_95588552
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nog altijd het meest naiëve argument in een discussie over 'veiligheid'.
ja ja ja

en nu kom jij natuurlijk met het meest gehoorde tegenargument.

De algemene identificatieplicht is een aanslag op de privacy :O

die ken ik al

:W eten
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:50:18 #210
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95588628
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet eens een groet? Jemig , wat een rotleven hebben die vrouwen. Ben blij dat ik hier geboren ben waar geen man me komt vertellen dat ik me helemaal moet hullen in dekens en mijn gezicht moet bedekken en niemand mag groeten. Hoe verzinnen ze het allemaal.
Hoe kom je er bij dat ze haar niet mocht groeten?

quote:
15s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nah, het wordt mooi weer als jij straks maar lekker in je T shirtje rond kan
lopen en gaan zwemmen heb JIJ in ieder geval nergens last van en kan
je rustig slapen.

en nu ga ik de keuken weer in :Y) tenslotte hoor ik daar (8>
En als die arme onderdrukte vrouwen straks het huis niet meer uitgaan heb jij ook nergens last van. :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:39 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Maar nee, van onderdrukking van vrouwen is heul geen sprake, hoor. O-)
Oow nu gaat het toch weer om de onderdrukking? Die bestrijdt je wel door die vrouwen te verbieden de straat op te gaan inderdaad. ^O^
pi_95588843
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:50 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat ze haar niet mocht groeten?

[..]

En als die arme onderdrukte vrouwen straks het huis niet meer uitgaan heb jij ook nergens last van. :)

[..]

Oow nu gaat het toch weer om de onderdrukking? Die bestrijdt je wel door die vrouwen te verbieden de straat op te gaan inderdaad. ^O^
Waar zie jij in vredesnaam het woordje boerka in mijn reactie staan? Vul je zeker voor jezelf in, omdat dat zo beter uitkomt? :')

Ik doelde meer op de manier waarop algemeen met sommige moslima's wordt omgegaan. Vijftien meter achter hun meester echtgenoot moeten lopen met teneergeslagen hoofd. Alleen de ketting en ijzeren halsband ontbreekt eigenlijk nog. Over de kleding heb ik het dan nog niet eens.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95588916
Ik ben ook voor het verbieden van kledingstukken. Dat is een teken van beschaving en tolerantie namelijk. Bovendien is het een praktisch verbod. Gezien de immense aantallen waar wij het over hebben, is dat de honderdduizenden euro's aan verspilde belastinggeld wel waard.
pi_95588953
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:56 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Waar zie jij in vredesnaam het woordje boerka in mijn reactie staan? Vul je zeker voor jezelf in, omdat dat zo beter uitkomt? :')

Ik doelde meer op de manier waarop algemeen met sommige moslima's wordt omgegaan. Vijftien meter achter hun meester echtgenoot moeten lopen met teneergeslagen hoofd. Alleen de ketting en ijzeren halsband ontbreekt eigenlijk nog. Over de kleding heb ik het dan nog niet eens.
Jij hebt zo'n verwrongen beeld van moslima's en moslims in het algemeen. Het is te zielig voor woorden.
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:01:06 #214
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95589021
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:56 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Oke, mijn excuses ik trok een wat snelle conclusie. Maar ben je het met me eens dat het verbieden van kledingsstukken niet helpt bij het bestrijden van onderdrukking?
pi_95589108
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik kwam terug van een onderzoek en toen was zij inmiddels binnen gebracht. Dus mijn man en ik wilden ons even voorstellen. Lijkt me vrij logisch als je samen een kamer deelt. Ze draaide ons de rug toe. Nou dan niet.
Haar man verwachtte dat mijn man de kamer verliet als een arts haar bezocht. Mijn man zou dat zeker hebben gedaan als hij het andersom ook deed maar dat was dus ook niet het geval.
Ze had eigenlijk nog een nacht moeten blijven maar die vent van haar heeft zoveel stennis lopen schoppen dat ze hem uiteindelijk een verklaring hebben laten tekenen en haar hebben laten gaan. Maar heb ik geen woord horen zeggen, hij besliste alles voor haar!
pi_95589195
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij hebt zo'n verwrongen beeld van moslima's en moslims in het algemeen. Het is te zielig voor woorden.
Ik zal het aan die figuren doorgeven die ik zo met hun vrouw zie omgaan. Het is inderdaad te ziek voor woorden.
  Moderator zaterdag 16 april 2011 @ 19:11:29 #217
249559 crew  Lavenderr
pi_95589363
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik kwam terug van een onderzoek en toen was zij inmiddels binnen gebracht. Dus mijn man en ik wilden ons even voorstellen. Lijkt me vrij logisch als je samen een kamer deelt. Ze draaide ons de rug toe. Nou dan niet.
Haar man verwachtte dat mijn man de kamer verliet als een arts haar bezocht. Mijn man zou dat zeker hebben gedaan als hij het andersom ook deed maar dat was dus ook niet het geval.
Ze had eigenlijk nog een nacht moeten blijven maar die vent van haar heeft zoveel stennis lopen schoppen dat ze hem uiteindelijk een verklaring hebben laten tekenen en haar hebben laten gaan. Maar heb ik geen woord horen zeggen, hij besliste alles voor haar!
Oh, dus hij bleef wel zitten toen jij artsenbezoek kreeg. Tja, beetje dubbele moraal he?
pi_95589382
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:06 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik zal het aan die figuren doorgeven die ik zo met hun vrouw zie omgaan. Het is inderdaad te ziek voor woorden.
Zeker, zelfkritiek is niet alleen een probleem van die figuren, zo te merken. Ga zo door!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2011 19:12:26 ]
pi_95589416
quote:

[..]

Ik zie het hier ook hoor. Van top tot teen in zwart, vijf meter minimaal achter hun man lopend. Ze spreken met niemand, behalve met "soortgenoten".
Voor zover ik het kan beoordelen hebben deze vrouwen geen eigen leven. Ze mogen niets zonder dat ze daarvoor toestemming hebben van hun man. Ik vind het triest.
pi_95589479
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik zie het hier ook hoor. Van top tot teen in zwart, vijf meter minimaal achter hun man lopend. Ze spreken met niemand, behalve met "soortgenoten".
Voor zover ik het kan beoordelen hebben deze vrouwen geen eigen leven. Ze mogen niets zonder dat ze daarvoor toestemming hebben van hun man. Ik vind het triest.
Ik zie ze ook, Gothics noem ik ze. Doch zal ik nooit enige overdrijvingen of projectie vanuit hen op "den Nederlander" uitten. Maar dat is een kwestie van fatsoenlijk nadenken. Het aantal Burkadragers is geschat op max 300 in Nederland. De kans dat je een Ferrari oldtimer tegenkomt is nog groter.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2011 19:16:21 ]
pi_95589524
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, dus hij bleef wel zitten toen jij artsenbezoek kreeg. Tja, beetje dubbele moraal he?
Yep. En wat nog erger was: hij bleef in zijn mobiel blaten toen de arts bij zijn vrouw kwam, de arts moest maar even wachten tot hij uitgesproken was. Want hij deed het woord voor zijn vrouw.
Ik weet niet hoe het bij die mensen werkt maar ik denk dat wij in zijn ogen een minderwaardig soort waren waar je geen rekening mee hoefde te houden.
Maar eerlijk is eerlijk: het leukte een vervelende ziekenhuisdag wel op :)
pi_95589552
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:13 schreef spuitje het volgende:

[..]

Daarvan lopen er hooguit een handjevol in Nederland. :')
pi_95589575
quote:

[..]

Klop je dan ook meteen even aan bij de vrouwen die van hun man niet mogen werken?
pi_95589590
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Daarvan lopen er hooguit een handjevol in Nederland. :')
Niet bij Spuitje. Die komt die mensen aan de lopende band tegen. Alle 300 wonen bij haar in de buurt.
pi_95589716
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet bij Spuitje. Die komt die mensen aan de lopende band tegen. Alle 300 wonen bij haar in de buurt.
Als je goed had opgelet had je geweten dat ik niet in Nederland woon :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')