Goede kick wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:27 schreef Kapitalist. het volgende:
Hoe komen zoveel mensen erbij dat Geneeskunde een makkelijke studie is?
Hoe ben jij tot die mening gekomen?quote:
Hoe kom je daarbij en heb jij betrouwbare bronnen voor die stelling?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:30 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Wel terechte klacht. Het gros komt niet verder dan basisarts.
nadat ik bij je moeder een klysma had uitgevoerdquote:Op maandag 14 mei 2012 00:32 schreef Kapitalist. het volgende:
[..]
Hoe ben jij tot die mening gekomen?
[..]
Hoe kom je daarbij en heb jij betrouwbare bronnen voor die stelling?
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:27 schreef Kapitalist. het volgende:
Elke kneus kan arbo-arts worden.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:32 schreef Kapitalist. het volgende:
[..]
Hoe ben jij tot die mening gekomen?
[..]
Hoe kom je daarbij en heb jij betrouwbare bronnen voor die stelling?
Ik ben van mening dat geen enkele wo beta studie makkelijk is, voor elk van die studies geld namelijk dat je toch wel echt behoorlijke capaciteiten, inzet en motivatie moet hebben om die studie met succes af te ronden binnen een gemiddelde tijd.quote:
Kun je deze stelling alstublieft onderbouwen?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:40 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Elke kneus kan arbo-arts worden.
Ik kan het en ik ben een idioot.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:41 schreef Kapitalist. het volgende:
[..]
Kun je deze stelling alstublieft onderbouwen?
Onderbouw die stelling dan alstublieft.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:56 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Ik kan het en ik ben een idioot.
Doet-ie toch. Hij is een idioot maar kan wel arbo-arts worden.quote:Op maandag 14 mei 2012 01:03 schreef Kapitalist. het volgende:
[..]
Onderbouw die stelling dan alstublieft.
Het is geen moeilijke studie. Binnen onze faculteit is geneeskunde by far het beste te doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:27 schreef Kapitalist. het volgende:
Tot welke faculteit behoort de studie die jij volgt?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is geen moeilijke studie. Binnen onze faculteit is geneeskunde by far het beste te doen.
Zijn dat niet vooral mensen die een economische/management opleiding volgen?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Terechte klacht! Rechten studenten zijn erger. Die denken allemaal dat ze miljoenen gaan verdienen
Kun je die stelling alstublieft onderbouwen? Al ben ik het wel deels met je eens, veel mensen die zo'n dergelijke opleiding/studie volgen denken later wel even manager te worden, maar dat is echt niet zo makkelijk als zij denken en bovendien is een bedrijf runnen niet iets dat je echt kan leren uit boeken volgens mij.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:56 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Het laagste van het laagste zijn toch wel studies met management in de naam.
Ook tot de medische faculteit. Maar de consensus hier is toch wel dat, van de aangeboden studies -geneeskunde, biomedische wetenschappen, farmaceutische wetenschappen, diergeneeskunde en bio-ingenieursschappen- geneeskunde de makkelijkste studie is. Zelfs de studenten en professoren bevestigen dit.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:31 schreef Kapitalist. het volgende:
[..]
Tot welke faculteit behoort de studie die jij volgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |