te laatquote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik verwacht toch ook geen actie van jullie, alleen medelijden
Je qoute jezelfquote:Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
[..]
[..]
goed zo mijn piratenbroeders en zusters pak die schavuiten aan!
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef sharr het volgende:
Ik mag zulke nagels nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil zulke nagels weerstage bladiebla.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef sharr het volgende:
Doe mij dat uitzicht dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil zulke nagels weerOmdat peer.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef sharr het volgende:Bij mij zijn de nooit weggeweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil zulke nagels weer
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Ik heb je aangestoken, sorry.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:04 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom ben ik ineens zo heel erg verkouden?
hooikoorts?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:04 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom ben ik ineens zo heel erg verkouden?
WEg! Ik heb smetvrees!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb je aangestoken, sorry.
* sharr niest nog een keer
Jaquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:07 schreef dralion13 het volgende:
Dat is de kracht van ARG
Samen staan we sterk!
Kapotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |