Ja nouquote:
Sorryquote:
Alstjeblieft n8n ga nietquote:
De zeven heeft werkelijk niets te maken met dat het 7 mensen waren volgens mijquote:
altijdquote:Op woensdag 13 april 2011 18:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zin om weer lekker vies en bezweet te worden nu ?
DOE ANDERS EENS LIEF JAquote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
KLEINE KANS DAT IEMAND JOUW POSTS LEEST
Af en toequote:
was dat nou zo moeilijkquote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De zeven heeft werkelijk niets te maken met dat het 7 mensen waren volgens mijiemand vond groep zeven gewoon leuk. En iemand anders appelmatchtopicroosviceegroep (=ARG, want piraatig). Dus toen zei iemand: ARG7!
Ja nou sorry, ik word nijdig als ik denk dat iemand mijn mooie OPverhaal niet gelezen heeftquote:
WE gingen stemmen tussen groep 7 ARG en ARG7 weet je nogquote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De zeven heeft werkelijk niets te maken met dat het 7 mensen waren volgens mijiemand vond groep zeven gewoon leuk. En iemand anders appelmatchtopicroosviceegroep (=ARG, want piraatig). Dus toen zei iemand: ARG7!
dat had k eerder al maar geen hints ontvangen woahquote:Op woensdag 13 april 2011 18:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja nou sorry, ik word nijdig als ik denk dat iemand mijn mooie OPverhaal niet gelezen heeft
Ja! Even teruglezen wie het nou verzonnen heeft uiteindelijk, dat weet ik niet eens meerquote:Op woensdag 13 april 2011 18:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
WE gingen stemmen tussen groep 7 ARG en ARG7 weet je nog
Beste clip ooit. Post hem in Onzin. Wegens. Niet zo snel op slot.
o eten
Doei
Nachtbaggers ook wel vaakquote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef dralion13 het volgende:
volgens mij is dit het enige topic met meer posts dan views
19:00 tot 23:00quote:
Hoezo zo langquote:
Ja gaan mafia/GTA special doen met alle muziek uit die spellen.quote:
Ohja! Ik mis alleen het eerste gedeelte omdat hond uitlaten, tune om 8 uur in. Is GTA muziek wel leuk?quote:
Oh, ik was het zelfquote:
De omaquote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, ik was het zelf
Maakt mij dat de moeder van ARG7?
Ik luisterde naar je van 18:21:24 tot 18:21:39quote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef Omdatappel het volgende:
Hallohallo, kan iedereen mij horen? Dit is GEEN ONZradio, over en uit.
Doe ook Zelda - Twilight Princess.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja gaan mafia/GTA special doen met alle muziek uit die spellen.
zeg het ze maar!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef Omdatappel het volgende:
Dat heeft u correctquote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef Omdatappel het volgende:
ja en een hele lieve hoor !!! maar die zuurtjes zijn wel een beetje klef en volgens mij al 3 jaar over datumquote:
Je microfoon staat uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef Omdatappel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |