Ik was ook te vroeg geboren.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joah, maar wel zielig ookKindjes die veel te vroeg geboren zijn enzulks.
Gaat goed hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 17:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dag lieve Jan, hoe is het met jou?
Veel te vroeg? Ook zo klein en alles?quote:
aawwwwquote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik ben 7 of 9 weken te vroeg geboren en nu ben ik autistisch
Ik ben ruim 3 weken te laat geboren en ook autistischquote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik ben 7 of 9 weken te vroeg geboren en nu ben ik autistisch
Dat klopt jaquote:Op woensdag 13 april 2011 17:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gaat goed hoor![]()
en jij hebt lieve baby's geknuffeld hoorde ik al van je lieve man ??! die net ook zijn hoofd gestoten heeft trouwens
![]()
Ik ook 2 weken te laat ofzo, maar toen ging m'n moeder 's avonds veel patat eten en alles, omdat ze dacht dat ik toch niet meer kwam. En toen rook ik dat denk, want toen kwam ikquote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik 2 weken te laaten toen hebben ze me eruit gesneden enzo
als je wilt zien hoe zo'n veels te vroeg geboren kindje er na 17 jaar uitziet mag je wel een keer bij mij langskomen heurquote:Op woensdag 13 april 2011 17:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Veel te vroeg? Ook zo klein en alles?Ik vond het zo zielig, maar ook lief
ik mocht ze warm houden en spartelende armpjes en beentjes tegenhouden en alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jij bleef wel heel lang zitten inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef Haarklip het volgende:
Ik wilde er niet uit, was zo lekker warm binnen.
Hardhandig dus weer.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik 2 weken te laaten toen hebben ze me eruit gesneden enzo
Gossie.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Veel te vroeg? Ook zo klein en alles?Ik vond het zo zielig, maar ook lief
ik mocht ze warm houden en spartelende armpjes en beentjes tegenhouden en alles
wij zijn nu broeders!!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ben ruim 3 weken te laat geboren en ook autistisch
Ik langerquote:Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb het een uur volgehouden om hier niet te zijnhallo lieve mensen
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:41 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
als je wilt zien hoe zo'n veels te vroeg geboren kindje er na 17 jaar uitziet mag je wel een keer bij mij langskomen heur
Nou, dat is ook niet erg aantrekkelijk dan, laat maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Jaaaaquote:
Bobjequote:Op woensdag 13 april 2011 17:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik langerMet dit heerlijke weertje gaat dat wel iets makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |