Ik ben ook geen piraat!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar dan hoor ik dus niet thuis in een SC met allemaal bazen
In de koelkast.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
Waar zouden jullie een sleutel van een kast verstoppen in een normaal huis? Ik heb tips nodig waar ik hem kan vinden. In die kast zit chocola. Ik wil hem afpakken van mijn moeder en haar chanteren.
In mijn endeldarm.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
Waar zouden jullie een sleutel van een kast verstoppen in een normaal huis? Ik heb tips nodig waar ik hem kan vinden. In die kast zit chocola. Ik wil hem afpakken van mijn moeder en haar chanteren.
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
Ja maar...quote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben ook geen piraat!
Toch voelt dit als thuis
was jij dat die uit huis moest om onbekende redenen?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik las iets in de FB?quote:
Niks te maar!quote:
Is al opgelost.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ik las iets in de FB?
Ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef n8n het volgende:
[..]
was jij dat die uit huis moest om onbekende redenen?
Toevallig een scheikundig meesterbrein hier die me kan uitleggen hoe dit werkt?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:23 schreef mc-Piel het volgende:
Jonges.. ik heb Stimorol 'shift' kauwgom gekocht.
Er staat op: '' From orange flavour to mint flavour''..
EN DAT IS PRECIES WAT HET DOET!
WHUUT? Je kauwt erop en de eerste 5min is het sinaasappel,
dan na 5 minuten verandert de smaak opeens in mint.
Like wtf
nouja er zit gewoon drugs in eigenlijk ben je keihard aan het trippenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Toevallig een scheikundig meesterbrein hier die me kan uitleggen hoe dit werkt?
Ik schrok me dood
heeft het iets te maken met het willen chanteren van je moeder?quote:
Ja, H²O wordt na enkele minuten H³O.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Toevallig een scheikundig meesterbrein hier die me kan uitleggen hoe dit werkt?
Ik schrok me dood
wat gemeenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef sharr het volgende:
Jongens, ik heb de sleutel gevonden, hij lag in een vaas met nepbloemen. Nu ga ik hem verstoppen zodat zij hem niet meer kan vinden
Dat verklaart het gezicht in m'n plafondquote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
nouja er zit gewoon drugs in eigenlijk ben je keihard aan het trippen
steel dan de chocolade en leg de sleutel terugquote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef sharr het volgende:
Jongens, ik heb de sleutel gevonden, hij lag in een vaas met nepbloemen. Nu ga ik hem verstoppen zodat zij hem niet meer kan vinden
Hij is éérst zuur!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, H²O wordt na enkele minuten H³O.
Nee. Niet echt.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef n8n het volgende:
[..]
heeft het iets te maken met het willen chanteren van je moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |